e-wesele.pl
regionalne => Dolnośląskie => Wątek zaczęty przez: meill w 19 Maja 2008, 18:27
-
Witam
Nie polecam wam wyboru salonu LORETTA we Wrocławiu
Przygoda, jaka mnie spotkała z tym salonem nauczyła Mnie najpierw sprawdzić opinie o salonie potem kupować.
W piątek o godzinie 17 tuż przed zamknięciem salonu zamówiłam tam suknie i wpłaciłam zaliczkę 600 zł. W niedzielę okazało się, że musimy odwołać ślub z powodu tragicznej śmierci w naszej rodzinie. Więc zadzwoniłam w poniedziałek rano, aby wycofać się z zamówienia i tu zastał Mnie SZOK!. Okazało się, że zwrot zaliczki nie jest możliwy, ponieważ salon ten jest tak pracowity, że przez te dwa dni SOBOTĘ I NIEDZIELĘ zdążył zamówić i sprowadzić materiał na suknie. Szef tak się boi rozmowy ze Mną, że cały czas ma narady albo jest poza firmą lub zwyczajnie nie odbiera telefonu. Panie są bardzo miłe szkoda tylko, że maja nie poważnego szefa. Rozumiem gdybym wycofała się z zamówienia po miesiącu, ale po dwóch dniach i to nie roboczych. Uważam to zwykłe wyłudzenie i podjęłam już kroki prawne do odzyskania pieniędzy. a WYSTARCZYŁO BY TROCHĘ LUDZKICH UCZUĆ !
Pozdrawiam was i życzę profesjonalistów w waszej drodze poszukiwania dobrego salonu.
-
Jeśli wg umowy nie przysługuje ci zwrot zaliczki to nie rozumiem twoich roszczeń. Zaliczka nie podlega zwrotowi, zadatek tak.
-
I tu się myslisz zadatek jest bezzwrotny a zaliczka tak . Byłam w Federacji Komsumętów i udao się prawo stoi po Mojej stronie . :)Pozdrawiam
-
Sprawą powinien zając się Rzecznik Praw Konsumenta, ja tak zrobiłam w celu wyegzekwowania reklamacji i nie żałuję (chodzilo o inną firmę co prawda ale polecam takie rozwiązanie)
-
Tak też zrobiłam i udało się .Polecam wszystkim walczyć o swoje prawa:0