dobrze, że napisałaś do Ochrony konsumenta...
my już kilka spraw z ich pomocą tak załatwiliśmy...
co więcej zadzwoniłabym jeszcze raz i nie grożąc porozmawiałabym na spokojnie o tym, że chyba woleliby załatwić sprawę polubownie, bo chyba nie chcą antyreklamy, która w dzisiejszych czasach jest czymś najgorszym, np. na Facebooku

moja teściowa ostatnio miała podobną sytuację z drzwiami do domu (zewnętrznymi). Zgłosiła sprawę do Rzecznika praw konsumenta, wyczytała na necie jakie ma prawa i zadzwoniła jeszcze raz do firmy grzecznie mówiąc, że sprawa jest już w toku i co więcej chyba nie chcą aby nagłośniła sprawę na FB i innych portalach np. budowlanych. Sprawa szybko się wyjaśniła na jej korzyść (nowe drzwi, nowa gwarancja i jakieś gratisy

). Co więcej jak dobrze pamiętam wyczytała gdzieś, że od momentu zgłoszenia reklamacji firma na 2 tyg na rozpatrzenie. Jeśli tego nie zrobi musi obowiązkowo wymienić na nowy towar czy coś w tym rodzaju ale nie jestem pewna tego co piszę, bo teściowa mówiła w skrócie...