16. Jack i piraci z Nibylandii kryjówka Fisher Price -- 70zł
Umieść magiczny totem w jednym z trzech miejsc oznaczonych znakiem „X". Wciśnij guzik na totemie i patrz, jak w magiczny sposób totem uruchamia zabawne akcje na wyspie Jake'a. Postaw totem na przycisku „X" przed balkonem i zobacz, jak kryjówka się zmieni: palmy się rozsuną, odsłaniając sekretne wejście, a drzwi na piętrze otworzą się. Umieść „magiczny" totem na przycisku „X" z lewej strony podstawy, a bocianie gniazdo będzie się podnosiło i opuszczało - w dół, do środka kryjówki, i w górę, na wierzchołek, skąd można wypatrywać Kapitana Haka. Jest tu również balkon z lunetą, przez którą można obserwować morze i patrzeć na statki, które mogą przepływać obok. Umieść „magiczny" totem na przycisku X z prawej strony podstawy, a Tykający Krokodyl będzie kłapał paszczą, okrążając staw.Jake może wejść po drabinie i zjechać z „drewnianej" zjeżdżalni, aby szybko opuścić kryjówkę.W zestawie znajduje się przegubowa figurka Jake'a (może zmieniać pozy) oraz „magiczny" totem.
Strzały wodne -- powinny być 3szt my mamy 2szt.




