Autor Wątek: Szczecin 02.06.2012r.  (Przeczytany 2838 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vivien

• nowicjusz
  • *
  • data ślubu: 02.06.2012
Szczecin 02.06.2012r.
« dnia: 14 Stycznia 2012, 18:36 »
Witam wszystkich serdecznie :)

Jestem nowicjuszką na tym forum, ale Wasze wpisy zauroczyły mnie i postanowiłam się przyłączyć do wspólnego odliczania czasu do tej fantastycznej chwili jaką jest dzień ślubu ;)
   Mam na imię Karolina i mieszkam w Szczecinie.  Wraz z narzeczonym wybraliśmy czerwiec na dzień naszych zaślubin, i akurat tak się stanie,że 30 lat skończę już jako mężatka ;) ;)
   Muszę szczerze przyznać, że mimo iż zaręczeni jesteśmy od ponad dwóch lat to termin wybraliśmy tuż przed wigilią 2011r.  i oczywiście od razu rzuciliśmy się w wir przygotowań. . . Dziś mam wrażenie, że przez te kilka dni cały mój świat przewrócił się do góry nogami, chyba nawet nie będę musiała iść na żaden fitness bo zwyczajnie schudnę z nerwów ::)
Pozdrawiam serdecznie :D

Offline SarCia11122

• bywalec
  • ' ..Z Tobą przez świat za rękę iść..
  • data ślubu: 29.09.2012
Odp: Szczecin 02.06.2012r.
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Stycznia 2012, 18:55 »
Witamy ;) i czekamy na relacje z przygotowań ;)

Offline marta1405

• użytkownik
  • **
  • data ślubu: 16.06.2012
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Stycznia 2012, 21:20 »
Vivien to tak prawie tak jak ja z narzeczonym hihi Ogólnie znamy się już ponad 8 lat, zaręczyliśmy się ponad dwa lata temu a na ślub zdecydowaliśmy się w końcu w listopadzie 2011 roku ( to troszkę wcześniej niż Wy ) i też czerwiec, ale 16 :) Jak tam przygotowania idą ?

Offline Vivien

• nowicjusz
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Stycznia 2012, 12:46 »
Cześć dziewczyny :D :D