Autor Wątek: kamerzysta i fotograf=2 w 1 szczecin  (Przeczytany 5661 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline missmax

• entuzjasta
Odp: kamerzysta i fotograf=2 w 1 szczecin
« Odpowiedź #30 dnia: 21 Stycznia 2009, 13:05 »
myslę, że dobrze powiedzieć gościom - że się bedzie miało fotografa profesjonalistę i nie muszą oblegać ołtarza niepotrzebnie. Po co mam tych wszytskich ludzi-gości-fotoreporterów mieć na zdjęciach (bez obrazy), ten moment zawarcia związku ma być bajeczny... a nie jakiś TARG.

Offline cyklopart
  • nowicjusz
  • *
« Odpowiedź #31 dnia: 21 Stycznia 2009, 17:04 »
Witam. 
Sam jestem fotografem i przyznam, że nie wyobrażam sobie pracy jednocześnie z kamerą i aparatem foto.  Widziałem już podobnych napaleńców, ale dobrze się to nie kończyło.  Móc można, cena zazwyczaj sumując niższa, ale co za tym idzie, gorsza jakość.  Jeśli bez statywu, to proszę się nie dziwić jak zdjęcia i film będą poruszone.  Jest coś takiego jak statyw do kamery mocowany na ciele kamerzysty, to już plus, można powalczyć i dla aparatu, będzie stabilniej, ale jak w kulminacyjnym momencie kadrować? Widziałem taką prozaiczną sztuczkę, nie patrzeć, a pstrykać zdjęcia.  Gorzej jak cała scena pokazuje zadek Młodej zamiast moment ślubowania z obrączkami.  Zadek no fajny, ale znowu nieostre zdjęcie.  Więc kamerzysta kombinuje, zdjęcia musi mieć, więc wycina kadr z filmu który ma niestety kiepską rozdzielczość i często jest poruszony.  Jeśli to wam wystarczy to proszę bardzo.  Należy też pamiętać że zwykle materiał jest robiony na gorszym jakościowo sprzęcie i to najczęściej aparacie.