Nie nie, wkładam do koszyka i robię zakup - często w międzyczasie część rzeczy z koszyka ucieka jako wyprzedana. Jak mam minimalna kwotę w koszyku, to kończę zakupy - biorę pobraniówki. I czekam na maila z info o wysyłce - w tym mailu widzę co mi zapakowali a co nie zdążyłam kupić - i wtedy decyduję czy w ogóle odbiorę paczkę, czy paczkarza prosze o dokonanie zwrotu do nadawcy. To nic nie kosztuje.
Ponadto, jeżeli coś Ci nie podoba się w zakupach, które odebrałaś, to możesz zwrócić - na koszt sklepu - w przypadku gdy paczkę dostarczył kurier - wchodzisz na stronę sklepu i zamawiasz kuriera po odbiór zwrotu - bezpłatnie. Gdy paczkę dostarczyła PP, pakujesz ubranka z dokumentem, który miałaś w paczce, tam zaznaczasz co zwracasz i ew powód z listy, swoje dane u numer konta i niesiesz to na pocztę, babce w okienku dajesz paczuszkę i druga kartkę, którą miałaś w przesyłce, tam sa już wszelkie dane adresowe gotowe wraz z info, że opłata przerzucona na odbiorcę - sklep.