Autor Wątek: Sala weselna na ok. 100 osób na terenie Śląska POMOCY:)  (Przeczytany 32822 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Carisma
  • nowicjusz
  • *
  • data ślubu: 05/09/2009
Witam wszystkich Forumowiczów!!!
Jestem tu nowicjuszką z Sosnowca i chciałabym się dowiedzieć gdzie są jakieś przyzwoite sale weselne na ok.  100 osób na terenie Śląska.  Ślub planujemy na wrzesień 2009.  NIE INTERESUJĄ MNIE takie sale jak:
- Sosnowiec: Prima (kukułek), Pałacyk, Teles, Balaton, Atena, Kamionki, Dorado, Stara Strzecha, Manhattan, Leśna
- Będzin: Różana Dolina, Cumulus, Jubilat
- Czeladź: California, Szafranowy Dwór, przed Szafranowym jest jeszcze restaur.  na "A"
- Dąbrowa Górnicza: Impresja, Bea, KEM, Shuma, Laguna, Catamaran, Kotwica
Te sale mnie nie interesują, ponieważ albo są beznadziejne albo nie ma już wolnych terminów  :'(

Interesowałyby mnie opinie o Akademii Sztuki Kulinarnej w Czeladzi i o Astrze w DG.  Jeśli ktoś był i rzeczywiście widział to byłabym wdzięczna za opinie o tych restauracjach.  Wstępnie zarezerwowałam tam terminy ale nie jestem przekonana co do Astry (26. 09. 09 lub 03. 10. 09), ponieważ jak tam byłam ostatnio to śmierdziało starym olejem z frytek, który potem jeszcze przez godzinę czułam na sobie:(
A jeśli chodzi o Akademie to pierwszy wolny termin maja dopiero na 31. 10. 2009 (trochę późno)

Drodzy Forumowicze jeśli znacie jakieś fajne ZAJAZDY, SALE, RESTAURACJE w okolicy Śląska bardzo proszę o informację.  Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Offline Katrinka
  • My:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.08.2007
Odp: Sala weselna na ok. 100 osób na terenie Śląska POMOCY:)
« Odpowiedź #1 dnia: 3 Marca 2008, 17:39 »
Witaj!! poczytaj moje posty na forum oraz innych dziewczyn na temat Akademii Szt.Kulin
Sala jest booska  :)Ja mialam tam wesele i na pewno innej sali nie wybralabym ani polecila innym!! bylam w paru salach ktore wymienilas i naprawde nie ma co porownywac...