e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Kochane ekspertki :):)pomozcie w doborze dodatkow do mojej sukienki!!!!  (Przeczytany 11687 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline justyska Kobieta

  • bywalec
W koncu nadeszla kolej i na mnie!!!Oto moja sukienka  :):)

Przod sukienki ...


oraz tyl :):)


Problem w tym ze kompletnie nie mam pojecia jakie dobrac dodatki (aby pasowaly do calosci),min. fruzura,kwiatki.Chcialabym welon(chyba najlepiej bedzie krotki) i diadem.Jesli chodzi o kwiatki bardzo bym chciala miec bukiet z pomaranczowych cali,ale tu pojawia sie kolejny problem-czy ma byc on skromny z samych cali taki jak ten :


 
albo taki:



czy taki:


 
a moze taki:


To tyle kochane,mam nadzieje ze mi pomozecie,bo ja jakos nie moge sie na nic zdecydowac!!!

<a href="http://suwaczki.waszslub.pl/waszslub.php?d=2008080200900930" target="_blank"> mój suwaczek [/url]





Offline izabell26 Kobieta

  • kolorowe życie
  • entuzjasta
  • data ślubu: 09.08.2008
piekna suknia na soerasnej figurce ;D mysle ze i bukiet 1 i 2 dobrze by wygladał, jednak ja bym obstawiała 1 , ma elegancje w swojej prostocie:-)

Offline justyska Kobieta

  • bywalec
hmm...a co to znaczy soerasnea figurka ??? ??? ??? ???

Offline izabell26 Kobieta

  • kolorowe życie
  • entuzjasta
  • data ślubu: 09.08.2008


Offline met Kobieta

  • Młoda Żonka
  • Chuck Norris
  • data ślubu: [size=
Ja też obstawiam nr 1, bo sama miłam bukiet wzorowany na tym :D
Super wygląda przy klasycznej, nieprzesłodzonej sukni.

P.s. Ślicznie wyglądasz :-)

Offline hany81 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.08.2008
sukienka bardzo ładna.Moim zdaniem delikatna srebrna lub z błyszczących kamyczków biżuteria ( nie żadne kwiatki na szyi). Welon półdługi okalający ramiona i bukiet 1. fryzurka - delikatne upięcie w romantyczny koczek ale nie taki standardowy kręcony duży. To takie moje skromne zdanie  ;).  pozdrawiam

Offline justyska Kobieta

  • bywalec
izabell26,met,hany81dziekuje :):) kochane!Ciesze sie ze sukienka wam sie podoba.Ostatnio mialam dola,gdyz przeczytalam na forum(niestety troche za pozno)ze jesli partner jest tego samego wzrostu to rozkloszowana sukienka go przytloczy ;)chyba wiecie o co mi chodzi??I teraz caly czas mysle czy to byl dobry wybor >:( >:( >:(

Jesli chodzi o bukiet slubny to zawsze mi sie wydawalo ze jesli sukienka jest skromna to wtedy bukiet powinien byc troche bogatszy.Jednak chyba bylam w bledzie :):)mnie tez sie bardzo podoba bukiet jeden!!!
Jak dobrze ze jest ktos kto moze doradzic!!!A co myslicie o tej fryzurce ????


Czy moze jakas skromniejsza??

Offline kawaii2 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 30-08-2008
pieknie wygladasz!!! Najbardziej pasowalby mi do niej ostatni bukiet, bardzo ladny :)
a fryzurka ciekawa

Offline justyska Kobieta

  • bywalec
dziekuje kawii2

hany81chyba nie o takie jfryzurce myslalas???jesli bedziesz miala jakas ciekawa fryzurke to wklej prosze fotke :):)

Offline hany81 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.08.2008
justyska ładna fryzurka, ale jak Twój wybranek jest tego samego wzrostu to uważaj , bo wysoko upięta fryzurka optycznie doda Ci centymetrów ( tak mi powiedziała fryzjerka i panie w salonie ślubnym).



 ja myślałam raczej o tego typu fryzurkach. Raczej niżej niż wyżej  :D. nie bardzo wiem czy takie Ci odpowiadają ,  więc narazie tylko próbne trzy.

Offline justyska Kobieta

  • bywalec
Sa bardzo ladne.Najbardziej  podoba mi sie chyba ta trzecia,prosze o wiecej :):)jesli chodzi o kwiatki czy myslicie ze lepiej by wygladaly(chodzi o 1)z dluzszymi lodyzkami (takimi jak miala met)czy z krotkimi.Ja mysle z krotkimi wygladaloby subteniej,a wy???

Offline kawaii2 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 30-08-2008
a moze cos z fryzurek umieszczonych w moim watku?







Offline kawaii2 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 30-08-2008
hany - dwie ostatnie fryzurki - przepiekne!

Offline justyska Kobieta

  • bywalec
Dziekuje dziewczynki naprawde jest w czym wybierac.Mnie rowniez spodobala sie fruzurka naszej forumki gosuiaczekk:):)A co myslicie o skromnym diademie do mojej sukienki,bedzie pasowalo???


zuza142000ja tez tak mysle i na pewno sie na taki bukiet zdecyduje :):)

Offline justyska Kobieta

  • bywalec
Oj  dawno tutaj nie zagladalam,ale mysle ze nadal moge liczyc na wasza pomoc!!Chodzi mi o bizuterie i buty(musze miec niskie).Na czesc oficjalna(w kosciele bede miala bolerko jak na zdieciu drugim)natomiast pozniej myslalam ze zamowie sobie naszyjnik z koronki,ktory bedzie sie laczyl z sukienka.Co o tym myslicie???Poza tym zastanawiam sie nad butami,ktore musza byc na niskim obcasie tylko nie wiem jakie beda pasowaly do calosci.Oto moje typy:












Jeszcze znalazlam kilka bukietow ktore mi sie podobaja, :):)co saadzicie ??? ??? ??? ???












Offline hany81 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.08.2008
fajne buciki i myślę,że bedą pasowały do sukienki. bukiecik też jak najbardziej.


Offline krzysiekal Mężczyzna

  • nowicjusz
  • data ślubu: 07.06.2008
sukienka śliczna :)
moja też będzie rozkloszowana, na obcasach będę wyzsza od PM ale nie sądzę zeby to był wielki problem... w końcu nie wybraliśmy sie ze wzgledu na wzrost :)
a bukiecik? uwazam że ten 1 jest idealny - sliczny i skromny
będziesz cudowną Panną Młodą
Dorka

Offline kawaii2 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 30-08-2008
mnie sie podoba drugi bukiecik

Offline justyska Kobieta

  • bywalec
sukienka śliczna :)
moja też będzie rozkloszowana, na obcasach będę wyzsza od PM ale nie sądzę zeby to był wielki problem... w końcu nie wybraliśmy sie ze wzgledu na wzrost :)
a bukiecik? uwazam że ten 1 jest idealny - sliczny i skromny
będziesz cudowną Panną Młodą
Dorka
Ja rowniez tym sie nie bede przejmowala.Dziekuje!!!

kawaii2to rowniez i moj faworyt.Mam nadzieje ze jak teraz pojade na dwa tygodnie do Polski to znajde podobny.Zaczyna juz mnie to powoli wszysko przerazac.Cały czas myśle ze nie zdaze zalatwic wszystkiego :(musze kupic bielizne,bizuterie,buty).Zastanawiam sie czy do mojego bolerka z koronki beda pasowaly rekawiczki????

Offline Antalis

  • Chuck Norris
Suknia super to fakt ale osobiscie diademu bym nie ubierala ... mozesz za bardzo sie swiecic.

Offline mary_83 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 15.08.2009
Kochana jesli szukasz ladnych bucikow na niskim obcasie to zerknij na ta strone internetowa ;) www.bialebuty.com.pl
Jest tam kilka ladnych modeli (obcas 2,5 cm), buziaki dla Ciebie i wszystkich wysokich kobitek;D
« Ostatnia zmiana: 25 kwietnia 2008, 00:35 wysłana przez mary_83 »

Offline justyska Kobieta

  • bywalec
Butki super,ale osobiście obawialabym sie zamawiac buty przez internet :):)Czy któraś z Was zamawiała buciki przez neta????

Offline hany81 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.08.2008
wiele z nas forumek zamawiała buty przez neta. Z własnego doświadczenia moge powiedzieć ,że mi sie udało i jestem zadowolona. Co prawda jeszcze nie kupowałam slubnych ale juz jestem pewna że zamówię je właśnie przez internet( mam upatrzone ). Odpowiednie zmieżenie stopy  i bedzie dobrze. Nie ma sie czego baś . Jesli nie możesz znaleźć butów w normalnych sklepach ( tak jak ja) to zamawiaj.

Offline kawaii2 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 30-08-2008
justyska, masz jeszcze duzo czasu. nie przejmuj sie, sporo z nas nie ma jeszcze nawet sukni :)

Offline justyska Kobieta

  • bywalec
kawaii2
Masz rację mam jeszcze sporo czasu :))Tylko,że butki chciałabym kupić teraz w  Polsce(mam jeszcze na to 1,5 tygodnia),bo pozniej przyjedziemy dwa tygodnie przed ślubem i juz wtedy nie chcialabym sie martwic o buty :):)

Offline Agatha

  • entuzjasta
Znalazłam w swoim małym archiwum x taki bukiecik, może przypadnie tobie do gustu



Offline justyska Kobieta

  • bywalec
Superaśny :)))To teraz już nie wiem na ktory sie zdecydowac!!!Czy wybrac same candadeski,czy jak ten od Agatha z drobnymi dodatkami i wkoncu jaki kolor rozowy czy pomarancz??????

Muszę się wam pochwalić ze kupilam już sobie butki,wkleje zdiecie jak tylko znajde troche czasu :hopsa:

Offline evelaz Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 20.06.2009
mnie się bardziej podoba ten ostatni bukiecik....
pochwal się zakupionymi bucikami :)