e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Katalog załaczników jest pełny  (Przeczytany 3153 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline izabell26 Kobieta

  • kolorowe życie
  • entuzjasta
  • data ślubu: 09.08.2008
Katalog załaczników jest pełny
6 stycznia 2008, 17:12
pojawia mi sie taki komentarz

Katalog załączników jest pełny. Spróbuj wysłać mniejszy plik i/lub skontaktuj się z administratorem.

co to znaczy...? nie moge wkleic zadnego z zalaczniku bez wzgledu na jego wielkosc ??? ???

Offline met Kobieta

  • Młoda Żonka
  • Chuck Norris
  • data ślubu: [size=
Izabell, a co próbujesz zrobić?
Czasami np. przy wygrywaniu avatara z kompa tak się dzieje.
Wystarczy wtedy resize/resemple i do wymaganej wielkości.

Offline izabell26 Kobieta

  • kolorowe życie
  • entuzjasta
  • data ślubu: 09.08.2008
Próbowalam wkleic jako zalacznik zdjecia sukien, wcxzesniej wszystko wgralam..i sale wkleilam i pierscionek zareczynowy..a teraz nie moge wrzucic zadnego zdjecia bez wzgledu na rozmiar.:-(

robilam  dodaj zalacznik..eyszukiwalam go w swoim kompie..i zapisz..

zawsze bylo oki :urwanie_glowy: :urwanie_glowy: :urwanie_glowy:

Offline met Kobieta

  • Młoda Żonka
  • Chuck Norris
  • data ślubu: [size=
możesz mi wrzucić te załączniki na maila (m.helewska@gmail.com)
Chociaż nadal nie bardzo panimaju gdzie Ty chciałaś je wrzucić ;-)

Offline roza_83

  • zapaleniec
izabell26 dokładnie rozumiem Twój problem bo mi zrobiło sie tak samo  :-\ Pisałam już o tym kilka razy ale nikt nic nie odpisał   :-X więc musiałam nauczyć sie wklejać zdjęcia pezz ten image czy jakoś tak  ;D choć powiem że wczesniej było lepiej z dodawaniem poprostu załączników.
Chociaż nadal nie bardzo panimaju gdzie Ty chciałaś je wrzucić ;-)
met jak naciśniesz na opcje dodatkowe to tam masz załącz i poprostu wrzucało sie tam co sie chciało i już było to na forum  :)

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
taaa ale to ma swoje ograniczenia.....
Wywalcie stare foty, wejda nowe...jak lista smsów w komórce, kiedys się zapełnia...

Offline roza_83

  • zapaleniec
liliann tak sie domyśliłam  ;) a czy możesz powiedzieć gdzie jest katalog bo za bardzo sie nie orientuje  ???

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
szczerze Ci powiem, że z tej opcji nie korzystałam....teraz juz za późno i mózg mi nie pracuje...jutro popatrzę, ale obawiam się, że skoro jest tak tajemnie ukryty, to może być problem z dostaniem sie do niego  ;D ;D ;D ;D ;D

Offline roza_83

  • zapaleniec
Aha  :D Jest tajemnie ukryty ale bardzo wygodny przy wysyłaniu zdjęć  ;D Ale dzięuje za chęci  :D

Offline Anjuschka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 15.05.2010
Podejrzewam, że to tylko admin może usunąć :) bo jest jeden katalog na wszystkie pliki.

Dlatego najlepiej ładować zdjęcia przez fotosika lub image.. nam sie wtedy lepiej ogląda, bo nie trzeba każdego zdjęcia po kolei powiększać.

Te załączniki przydałyby się, to wklejenia np. jakiś plików doc czy xls.

A wszystkie zdjęcia przez zewnętrzny serwer.

A coś jeszcze. Podejrzewam, że jak admin coś usunie, to wiele forumek będzie się burzyć, że nie ma zdjęcia ich sukienek, pierścionków itp.

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
A coś jeszcze. Podejrzewam, że jak admin coś usunie, to wiele forumek będzie się burzyć, że nie ma zdjęcia ich sukienek, pierścionków itp.

o tooooo tooo właśnie...

Offline roza_83

  • zapaleniec
Wtakim razie każdy powinien mieć swój katalog,a jak nie ma takiej możliwości to trudno   :P

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
a wiesz jakie wtedy musiałyby byc serwery???????????i wieszalibyśmy sie jak nasza-klasa

Offline roza_83

  • zapaleniec
Wiem lilian dlatego trudno sie mówi i żyje sie dalej   ;)