e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Odliczanko Natienki i Tituska... czyli Noc Świętojańska 21.06.2008!  (Przeczytany 14013 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Natienka Kobieta

  • ...ubi tu, ibi ego...
  • uzależniony
    • Nasze filmy ślubne
  • data ślubu: 21 czerwca 2008
Szanowne, drogie Forumowiczki (i Forumowicze)!
No i przyszedł ten dzień (a w zasadzie wieczór). Dokładnie sześć miesięcy do Najważniejszej Daty Naszego Życia, czyli dnia Zaślubin  :skacza:

Tak tak, uświadomiliśmy to sobie, podpisując właśnie dziś umowę u Fotografa.

Ponieważ tyle jest do opisania i zaplanowania, postanowiłam właśnie dziś rozpocząć wątek. Mimo Świąt i ciągłego wyjeżdzania, postaram sie niedługo uzupełnić tenże wątek o kluczowe informacje z naszych przygotowań, a także o opis np. naszych Zaręczyn, poznania się...

...mam nadzieję, że będziecie ze mną w tych ważnych miesiącach - czekam na wszystkie komentarze, porady, sugestie... pozdrawiam(y) serdecznie  :hello:

A oto my:


Offline katarzyna_84 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2.8.2008
Melduję się pierwsza  ;D  :hello:

Offline Lili-liliana Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 08.05.2010r.
Aaaa Katarzyna uprzedziłas mnei a chciałam być pierwsza;P

Offline Aguś-sc Kobieta

  • entuzjasta
i ja chętnie będę podczytywać  :hello:

Offline Kora29 Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 30.08.2008 r.
Cześć i czołem!!!!!melduję się i ja!!!!!
 ;D ;D ;D ;D ;D


Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008

Offline amadaa Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 03.05.2008
 :hello: ja również dołączam  :D

Czekam z niecierpliwością na opisy i prosimy o więcej zdjęć :D

Offline iza22 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 20.09.2008
Nowe odliczanko, a mnie jeszcze nie ma ??

Dobrze, że zauważyłam, teraz będę uczestniczyć.

I teraz nam wszystko opisuj i zdjecia itd  ;D


Offline Edzia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 05.07.2008
 :hello:
Ja to tu będę zaglądać codziennie, zacznę po Świętach:)

WESOŁYCH ŚWIĄT

« Ostatnia zmiana: 22 grudnia 2007, 09:59 wysłana przez Edzia »

Offline aagaa

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2011
 :hello: :hello: :hello:  Witam i JA  :przytul: :przytul: :przytul:
Sciskam i wypytuję o wszyyyyyyystkie szczegóły i szególiki  :brewki:

 :skacza:

Offline kawaii2 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 30-08-2008

Offline sylwestra Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 28. 06. 2008
i ja się dołączam :D
Czekamy na historię zaręczym i zdjęcia :D

Offline *Marta* Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 06 czerwiec 2009
 :hello: :hello: :hello:

I ja się melduję  ;D  ;D   ;D

Offline iza22 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 20.09.2008

Zdrowych i wesołych Świąt, dużo miłości, szczęścia i radości
życzą Izunia i Marcinek


Offline Natienka Kobieta

  • ...ubi tu, ibi ego...
  • uzależniony
    • Nasze filmy ślubne
  • data ślubu: 21 czerwca 2008
Ooooo, jak milo ze tyle Osobek tu zajrzalo  ;D :hopsa:

Coz, Wigilia juz jutro, ale udalo mi sie znalezc kilka minutek by wpasc na Forum - jakzebym mogla to opuscic  8)


No wiec od czego tu zaczac?
Moze od naszego poznania... otoz w 2005 roku spedzilam semestr na stypendium na Cyprze. Pojechalam tam bedac w rozsypce emocjonalnej po baaaardzo nieudanym zwiazku, a na Cyprze te 'relacje' ktore nawiazalam (bo nie mozna tego nazwac zwiazkami...) byly jeszcze gorsze. Ale przynajmniej dobrze sie bawilam - Carpe diem! - to bylo moje motto.

Po powrocie do Polski ogarnela mnie straszna tesknota za Cyprem. Dlaczego?
CYPR. Slonce, basen, plaza, imprezy, motorowki, dyskoteki, no a praktyka ograniczala sie do spedzenia trzech godzin dziennie w lokalnej stacji radiowej.
POLSKA. Sesja, sesja, sesja. Egzaminy, zaliczenia, ksiazki. Przyswojenie sobie materialu z calego semestru - i zaliczenie - w przeciagu 3 tygodni.

Od razu kupilam sobie bilet powrotny na Cypr.


Niestety, dosc szybko natknelam sie na swojego Eks. Nietrudno o to - studiowalismy razem. Kto wie, moze znow popadlabym w ta paranoje ktora nazywalam wtedy miloscia, gdyby nie uratowala mnie moja przyjaciolka z Cypru. Gabi, nigdy Ci tego nie zapomne ;)

Otoz Gabi zaprosila mnie na impreze z okazji Dni Morza - Szczecinianie ja na pewno znaja. Ja, jako ze te noc spedzilam wlasnie u Eks (ale grzecznie! ;) ) oczywiscie chcialam go zabrac. Gabi doskonale wiedziala jaki z niego %%$@^#& i nie dala sie nabrac na moje prosby. Mam przyjsc sama i koniec!

No i przyszlam. Poznalam jej znajomych. Bardzo fajni. Glownie pary, i jeden chlopak. Przystojny, i owszem. Zaczela sie zabawa... a mi coraz lepiej rozmawialo sie z Wojtkiem. Po fajerwerkach znajomi sie rozeszli, a ja z Gabi i z Wojtkiem poszlismy do Hormona - klubu studenckiego. Tam juz bylam pewna ze Wojtek bardzo mi sie podoba - mialam wrazenie, ze ja jemu tez. Odwiozlysmy go do domu... a ja juz nie moglam myslec o nikim i niczym innym! Punktem kulminacyjnym byl sms do Gabi od Wojtka, mowiacy o tym jak fajna ze mnie dziewczyna i ze cieszy sie ze mnie poznal.

Nastepnego dnia bylismy na randce... i od tej chwili jestesmy razem. Po prostu jak piorun z jasnego nieba. Takze kiedy ktos pyta nas o date od kiedy jestesmy razem, jest to praktycznie data naszego poznania. 10... lub 11 czerwca.

Potem wszystko potoczylo sie bardzo szybko. Bylo nam cudownie! Zapowiadal sie poczatek wspanialego, emocjonujacego zwiazku...



....gdyby nie to, ze mialam kupiony bilet na Cypr. W jedna strone. Termin: za trzy tygodnie od 10 czerwca.

(cdn)


« Ostatnia zmiana: 23 grudnia 2007, 17:02 wysłana przez Natienka »

Offline Kora29 Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 30.08.2008 r.
wow....no iiiiiiiiiiiiii????????????????????????????
 ;D ;D ;D ;D ;D

Offline amadaa Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 03.05.2008
Nie trzymaj nas w niepewności!!!!

Co dalej?????? ;D

Offline kawaii2 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 30-08-2008
ale fajnie sie zapowiada ;)

Offline ela Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005



Niech świąteczne życzenia mają moc spełnienia, te całkiem błahe i te ważne, te dostojne i te ciut niepoważne, niech wszystkie się spełnią. Czaru świątecznej atmosfery dopełnienia !

To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline Beacia Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 19. 07. 2008 r.
 :hello: i ja przydreptałam. i co dalej? i co dalej? bardzo fajnie się Ciebie czyta ;D

Offline *Marta* Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 06 czerwiec 2009
Ciekawie się zapowiada  :D :D :D

Nie trzymaj nas długo w niepewności  ???  :D

Offline Aguś-sc Kobieta

  • entuzjasta
iiiiiiiiiiiiii ??????? czekam na ciąg dalszy

i składam życzonka świąt wypełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek

Offline amadaa Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 03.05.2008
Natienka proszę Cię, napisz ciąg dalszy, bo przez te Święta tylko o tym będziemy myśleć ;)

A dla Ciebie i Tituska życzenia radości, szczęścia, życzliwości, wzajemnego zrozumnienie i spełnienia marzeń w Nowym Roku. Wesołych Świąt!!!

Offline Natienka Kobieta

  • ...ubi tu, ibi ego...
  • uzależniony
    • Nasze filmy ślubne
  • data ślubu: 21 czerwca 2008
No dobrze dobrze.... późna noc, jutro pobudka o 7... znaczy dziś :) Ale oto dalszy ciąg (kolejne odcinki po Świętach! 8) )


(cd)
...Cóż... nie wiedziałam co myśleć. Z jednej strony było nam tak miło razem, z drugiej po ostatnich nieprzyjemnych doświadczeniach wolałam nie liczyć na to że związek przetrwa po kilku miesiącach rozłąki - w końcu mieliśmy się znać tylko trzy tygodnie!

Nie wiem jak inaczej nazwać to, co sie zdarzyło tydzien przed moim wyjazdem, jeśli nie Przeznaczeniem. Spotkaliśmy na ulicy koleżankę z którą miałam lecieć na Cypr (pozostałe dziewczyny już tam były, ja miałam dłuższą sesję egzaminacyjną). Powiedziała zdenerwowana, że jej promotor przełożył obronę na datę późniejszą niż wylot - więc będzie musiała oddać bilet, albo będzie stracony. Pokiwałam głową ze smutkiem, ale jednocześnie szumiało i kręciło mi się w głowie.

Bilet. Wolny. Na za tydzień.

Po rozstaniu się z koleżanką przez chwilę nic nie mówiliśmy. Godzinę później decyzja była podjęta.

Zadzwoniłam do Kasi, umówilismy się w biurze podróży... i oto w ręku Wojtka znalazł się bilet na Cypr z jego nazwiskiem.


...Czasem zastanawiam się, co skłoniło nas do tak wariackiego kroku. Znając się trzy tygodnie, polecieliśmy za granicę, by razem mieszkać, pracować... by razem żyć.

(cdn)


« Ostatnia zmiana: 24 grudnia 2007, 01:42 wysłana przez Natienka »

Offline aeniołek Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 6.02.10
Melduje się i ja!!!!!  :hello: :hello: :hello: Fascynująca historia i taka romantyczna!!!!! Miłosć od pierwszego wejrzenia, od razu razem i na zawsze ;D ;D ;D. SUUUPER!!!!! Bede czytać na pewno :)!!


Gabiś

  • Gość
Ja też melduję się w Twoim odliczanku:):) Cudna historia poznania się:)

Offline adusiaxxx Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 12.04.2008
Niech choinka płonie,
Niech karpik utonie,
Niech dom stanie na głowie
byleby szczęście było i zdrowie.




WESOŁYCH ŚWIĄT !!!