e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Cywilny w innym mieście?  (Przeczytany 628 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline veronka17 Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: Jak będzie , to sie dowiecie :)
Cywilny w innym mieście?
15 października 2007, 00:19
Mam małe zapytanie.... chcielibyśmy z narzeczonym najpierw wziąć ślub cywilny , najlepiej w Szczecinie , ale oboje nie jesteśmy stąd. Wogóle nie jesteśmy ani z tego województwa , ani z tego samego województwa ( tzn. on-dolnośląskie , ja-śląskie , mieszkamy -szczecin)....czy musimy mieć zameldowanie w Szczecinie , żeby tu zawrzeć związek małżeński , a jeśli nie to co nam potrzebne?

rybkawiedenka

  • Gość
Odp: Cywilny w innym mieście?
19 października 2007, 20:44
Nic wam nie jest potrzebne. Idziecie do DOWOLNEGO urzędu stanu cywilnego i ustalacie date :) Potrzebne są chyba odpisy aktu urodzenia i dowody osobiste.

Offline tchiopentalik

  • forumowicz
Odp: Cywilny w innym mieście?
20 października 2007, 15:37
Nic wam nie jest potrzebne. Idziecie do DOWOLNEGO urzędu stanu cywilnego i ustalacie date :) Potrzebne są chyba odpisy aktu urodzenia i dowody osobiste.

 Masz rację my tak cywilny braliśmy.

Offline Lili-liliana Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 08.05.2010r.
Odp: Cywilny w innym mieście?
20 października 2007, 19:51
Dokłądnie tak jak dzieczyny mówią.

Musicie mieć sowje akty urodzenia i dowody osobiste. Ślub możecie wziaść w każdym dowolnym USC. Musicie sie zgłosci najpóźniej 1 miesiac i jeden dzień przed planowana data.

Offline veronka17 Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: Jak będzie , to sie dowiecie :)
Odp: Cywilny w innym mieście?
22 października 2007, 01:33
Dzięki dziewczyny , moje wątpliwości juz rozwiane :) Wszystko już wiem. A swoja drogą ,  szkoda że tak prosto nie jest z działalnością gospodarczą ;) Pozdrawiam :)