e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: :)  (Przeczytany 3783 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bozena

  • użytkownik
:)
4 kwietnia 2005, 17:51
Witam! Trafilam tutaj dzieki monii i agami (ciekawe czy wiedza kim jestem  8)   :D ) Zajrzalam i musialam sie zarejestrowac. Bo jak tutaj mozna powoli sie do slubu szykowac, a nie byc uzytkownikiem tego portalu :) W sumie to prawie juz caly go zwiedzilam (a raczej zwiedzilismy)  :D Pozdrawiam wszystkich serdecznie i mam nadzieje, ze szybko sie tutaj zadomowie nie tylko do czasu slubu :)

Offline zibi Mężczyzna

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31.07.1999
:)
4 kwietnia 2005, 18:03
serdecznie Cię witamy,
i my mamy nadzieję, że zostaniesz z nami dłużej niż tylko do czasu ślubu.
pisz, czytaj i baw się dobrze
Będzie nam Cię brakowało Maju....

Offline Magda Sz.

  • entuzjasta
:)
4 kwietnia 2005, 18:14
Witaj Bozenko  :wink:

Offline asia Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 10.09.2005r.
:)
4 kwietnia 2005, 19:30
Witaj! Miło spędzisz tu czas z nami - a my z Tobą  :D

Offline Kornelia Kobieta

  • użytkownik
:)
4 kwietnia 2005, 19:54
Witam serdecznie

Offline ela Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
:)
4 kwietnia 2005, 20:05
:hello:
A liedy ślub ?
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline aniac

  • entuzjasta
:)
4 kwietnia 2005, 20:06
Witam serdecznie i zycze milego forumowania!

czy podzielisz sie z nami jakims szczegolami dot slubu?? jest juz data??
02.07.2005

Offline Tajusia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 17.09.2005
:)
4 kwietnia 2005, 22:07
Witaj witaj :brawo:
Korzystanie z forum to prawdziwe przyjemne z pożytecznym
:skacza:

Offline Mariolka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 kwietnia 2005 r.
:)
4 kwietnia 2005, 22:46
wreszcie ktos z Koszalina.mieszkalam tam 20 lat.goraco witam
"Dwie rzeczy są nieskończone:Wszechświat i głupota ludzka, chociaż przy tym pierwszym nie upierałbym się" A.Einstein

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
:)
5 kwietnia 2005, 08:05
a ja wiem.. a ja wiem...

witaj bożenko...juz macie ustalony konkretny termin?????

Offline Madzialena Kobieta

  • Prawdziwie kochasz wtedy, kiedy nie wiesz dlaczego...
  • maniak
  • data ślubu: 17.09.2005r.
:)
5 kwietnia 2005, 08:31
Witamy ;)
 i więcej śmiałości...  nie bądź taka tajemnicza.. wymien tajemniczą datę..  :P

 Życzę miłego forumowania :lol:

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
:)
5 kwietnia 2005, 09:01
Ja również witam nową forumkę  :hello:


Bardzo się cieszę, że bez przerwy ktoś do nas dołącza  :skacza:

Offline obri Kobieta

  • Zosia jest już z nami! :-)
  • entuzjasta
:)
5 kwietnia 2005, 09:36
Witaj :-)

Forum jest świetne!
Przykład jak można połączyć przyjemne z pożytecznym :-)

Offline Marta

  • phpBB Moderator
  • Chuck Norris
:)
5 kwietnia 2005, 14:14
:hello:

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
:)
5 kwietnia 2005, 15:20
Cześć, miłego forumowania!!!  :D

Offline bozena

  • użytkownik
:)
5 kwietnia 2005, 15:47
Daty slubu jeszcze nie ma dokladnej :) Najpierw wspolne mieszkanko od 23 kwietnia :) I wtedy bedziemy miec duzo czasu na ustalenie dokladnej daty :D Jednak zakladamy, ze nie pozniej niz 5 sierpnia przyszlego roku. Jak narazie to ogladamy obraczki, suknie slubne i wyposazenie do mieszkanka :D Ale jak tylko cos ustalimy, na pewno damy znac :) I jeszcze raz witam Was wszystkich goraco z deszczowego dzis koszalina

Offline martulka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18-06-2005
:)
5 kwietnia 2005, 16:16
My również witamy Cię serdecznie :bukiet:

Offline asiek

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.08.2004
:)
5 kwietnia 2005, 20:47
Witaj Bozena!!!! Ja również pochodzę z Koszalina :), tam też miałam ślub i wesele. W razie czego - pytaj o co chcesz!! :D

Offline bozena

  • użytkownik
:)
6 kwietnia 2005, 07:06
Ja jednak zdecydowana jestem na slub w Koninie. Bo wlasnie za kilka tygodnie tam sie przeprowadzam, no i w sumie cala rodzina tez do konina bedzie miala blizej :)

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
:)
6 kwietnia 2005, 07:49
mam kolegę z konina.. żenił się w zeszłym roku... wesele miał w jakims osrodku nad jeziorem koło konina...

Offline bozena

  • użytkownik
:)
6 kwietnia 2005, 16:22
Jak mozesz, to dowiedz sie wiecej moniu o tym jego weselu: co, gdzie, za ile itd :D No i moze jakies fotki od niego wyblagasz  :wink: A jak mi sie spodoba, to zaczne Grafiego juz urabiac :D

Offline Sophia

  • zapaleniec
:)
7 kwietnia 2005, 20:40
Witaj !! ja też tutaj jestem nowa, ale tyle tu miłych ludzików, ze pewnie szybko się zadomowię. Już właściwie czuję cieplutką atmosferkę :lol:

Offline Pluszowa

  • użytkownik
:)
7 kwietnia 2005, 21:54
ja takze jestem tu od niedawna,ale jest super:) Czuje sie taka"wspolnote" narzeczonych:)
Bozena: witaj w naszym gronie:)

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
:)
8 kwietnia 2005, 07:47
Cytat: "bozena"
Jak mozesz, to dowiedz sie wiecej moniu o tym jego weselu: co, gdzie, za ile itd :D No i moze jakies fotki od niego wyblagasz  :wink: A jak mi sie spodoba, to zaczne Grafiego juz urabiac :D


ok bożenko.. ja już mam info dla ciebie... ale nie podałaś maila.....

Offline bozena

  • użytkownik
:)
8 kwietnia 2005, 14:14
Juz naprawiam blad :) Za jakas minutke powinien byc juz mail :)