e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Jaki prezent mam sobie wybrać od koleów z pracy??:)  (Przeczytany 2867 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline agatkap81 Kobieta

• bywalec
  • data ślubu: 31.08.2007
Hej.

Pewnie śmiesznie to brzmi,ale mam problem.
Koledzy z pracy pytają mnie co bym chciała na prezent na ślub,bo uzbierali troche ponad 200zl i nie wiedzą co mi kupić.

No bo skąd 20 chłopa ma wiedzieć co kupić na ślub.

Pewnie się zastanawiacie gdzie pracuję skoro mówię o 20 facetach:)

Hehe. Jestem inżynierem budowy:) i jestem ich "przełożoną"
Pilnuję żeby dobrze pracowali i piękny wiadukt zbudowali w bydgoszczy. niestety jestem dziewczęcym rodzynkiem na budowie,więc dbają o mnie jak tylko mogą.

Poradźcie mi co mam im powiedzieć.

Offline Maja Kobieta

• Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
To zależy co Ty chciałabyś dostać, trudno jest powiedzieć..za ponad 200 stówki można kupić wiele i nic :-\ może być jakiś mały sprzęcik domowy typu mikser czy czajnik bezprzewodowy a może być np.satynowa pościel, mogą być kieliszki jakieś no sporo tego jest

• bywalec
No właśnie,też tak myśle,że można i kupić dużo i mało.

Ale mi samej też ciężko powiedzieć co bym chciała.W sumie to wszystko mi się przyda bo zaczynamy od 0.

no nic pomyślimy zobaczymy:)

Dzięki Maju za odzew:)

Offline ricardo Kobieta

• Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
U mojego R. w pracy też się koledzy spytali, to on powiedział że wszystko już mamy, ale że przydałby się nam grill elektryczny.

Nie wiem czy to wysokie wymagania czy nie, ale można kupić go w całkiem przyzwoitej cenie.

Offline *Mimi* Kobieta

• maniak
  • data ślubu: 07.07.07 :-)
Napiszę jak to było w pracy u mojego męża,
jest u niego taka tradycja że dla Młodej Pary zbiera się na prezent.
Dla nas uzbierali ok 250zł i od razu padło pytanie,
co poptrzebujemy, bo nie chcę kupić czegoś co sie nie przyda lub dublować prezentów.