e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Harlley wita :) Jest ktoś z Lubuskiego ??  (Przeczytany 2292 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline harlley

  • nowicjusz
Witam wszystkich.  :D Swój ślub mam jeszcze przed soba co prawda nie znana jeszcze jest mi data ale jeszcze przed sobą dlatego tez zainteresowałem się tym forum już niedługo odbedzie się ślub mojego kuzyna i chciałbym mu pomóc. Dlatego tez najbardziej interesuje mnie wystrój sal i kościołów i wszystkiego co trzeba wystroic. Chciałbym pomóc kuzynowi puźniej znajomym a puźnej sobie zrobić cos odlotowego. Dlatego proszę o wyrozumiałość i cierpliwość bo należe do ludzi dociekliwych i chcących wiedzieć wszystko od A do Z.  :)

Offline Sylvi Kobieta

  • Administrator
  • maniak
Witaj harlleyt (oficjalnie :lol: ).
Juz zauważyliśmy,że dociekliwy typ z Ciebie  :wink:
Miłej zabawy !!

Offline Marta

  • phpBB Moderator
  • Chuck Norris
Witaj! :hello:

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
No i trafiłeś wkońcu do powitań ;-) To i oficjalnie mówię Ci cześć!!! Miłego forumowania!!!

Offline aniac

  • entuzjasta
witaj!

milego forumowiania

Offline Tajusia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 17.09.2005
Witaj :D :D :D
Fajnie że mężczyźni także interesują się sprawkami związanymi ze ślubem i weselem, dzięki forum napewno znajdziesz coś ciekawego i przydasz się kuzynowi ;-)
Mój facet też taki dociekliwy  :twisted:

P.S. Dobrze że go tu nie ma bo byście oszaleli z nim :lol:

Offline asia Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 10.09.2005r.
Witaj!  :D

Offline Magda Sz.

  • entuzjasta
Witaj  :wink:

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
witaj  :D

Offline Taptusia1

  • użytkownik
Ja również witam. Widze że nasza moderatorka sobie obrazek zmieniła:D

Offline ela Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -