e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: O tym jak to Agnieszka i Borys slubowali sobie 23 czerwca 2007  (Przeczytany 4053 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline inesk Kobieta

  • zapaleniec
:hello: :hello: :hello:

Witam wszystkich!!! 
:skacza:  :skacza: Zaczynam nasza relacje z najpiekniejszego dnia naszego zycia!!! :skacza: :skacza:

Szczegoly:
dzien 23 czerwca 2007,
godzina 15:30,
miejsce Zamek Ksiazat Pomorskich w Szczecinie,
przyjecie weselne w Restauracji Rosyjskiej Ladoga w Szczecinie.

Dopiero teraz mam w mieszkaniu internet, wiec moge wam napisac jak to z nami bylo.

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
czekamy z niecierpliwością na relację!!

Gabiś

  • Gość
czekam z niecierpliwością na relację oraz na fotki!!!:)

Offline met Kobieta

  • Młoda Żonka
  • Chuck Norris
  • data ślubu: [size=

Offline milenaw Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08-09-2007
inesk no i gdzie ta relacyjka? Czekamy już tak długo. :tupot: :tupot: :tupot:

Offline Vall Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 07.07.2007 :smile:
halo !!  :o

Podgrzane emocje i co....  ;)
MY tu czekamy  :tupot:

Offline Lemmy

  • No one but you, I love like a fool, you're my dream come true!
  • Chuck Norris
    • My Space profile
  • data ślubu: 30 czerwca 2007
No zaczynaj, zaczynaj!!!!! Czekamy  :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot:

Offline anelle82 Kobieta

  • uzależniony
    • anelle82 żonką
  • data ślubu: 13.10.2007r, godz.16

Offline *Mimi* Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 07.07.07 :-)
 :tupot: :tupot: :tupot: no oczywiście że czekamy :)

Offline aniuska25 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 22.09.2007
To je też dołączę się do tupania :tupot: :tupot: :tupot: :tupot:
 ;D

Offline stewe_griffin Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 28.09.2007
ja również serdecznie gratuluję i skłądam najlepsze życzenia Młodej Parze  :Daje_kwiatka:

czekamy na foteczki  :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot:

Offline Elcik Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.06.2007
Inesk heeej  :skacza: wsiego naj naj  :serce: :serce: :serce: i czekamy na fociakową relacje  :Fotograf:

Offline aagaa

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2011
kochana Agusiu nie każ nam tak długo czekać  :tupot: :tupot: :tupot: :skacza:

Offline agi_82 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 11.08.2007r.     godz. 15:00
My tu czekamy i czekamy i będziemy tak tuptać  ;D  :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot: :tupot:

Offline Bernadetka Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 01-09-2007
i ja tuptam z ciekawości jak to wesela wyglądają na Ladodze, sama rozważałam tam organizację

Offline kurczaczek83 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.12.04

Offline inesk Kobieta

  • zapaleniec
 :hello:

Witam wszystkie zainteresowane!!! Juz zaczynam. Maz wraca do domku z laptopem i wtedy dopiero moge cos wam napisac.
Jestesmy malzenstwem JUZ 23 DNI  :brewki: Od czasu wesela przeprowadzilismy sie do Luksemburga i stad do was pisze, ale wracajac do slubu...

W piatek 22 czerwca moj obecny mezus przedstawil mi podanie w sprawie wyjscia z kumplami na piwo. W owym podaniu byla dokladnie okreslona godzina wyjscia i godzina powrotu, miejsce spotkania, ilosc wypitego alkoholu itp.  :pijaki: Borys bardzo nalegal na kawalerski w piatek, bo jego kumple z Opola i jeden z Dublina zjechali wczesnym popoludniem do Szczecina. Chcac nie chcac zgodzilam sie - w podaniu bylo napisane, ze jesli spozni sie chociaz godzine, to mam nieograniczony dostep do jego karty kredytowej :brewki: Mialam nadzieje, ze sie spozni. Wpadl do domu za 2 minuty 22:00 - zgodnie z umowa!!!

Babeczki, ktore byly w piatek juz w Szczecinie poszly ze mna na kawe, ciacho, drinki do Cafe22 - super okazja, aby przyjezdnym przy okazji pokazac Szczecin z 22 pietra, wszystkie miejsca uroczystosci, ktora miala odbyc sie nastepnego dnia. Bawilysmy sie swietnie, ale niestety ja musialam zostawic towarzystwo ze wzgledu na fryzurke slubna - jeszcze tego samego wieczora mama krecila mi wlosy na papiloty.

Jeszcze w piatek rano swiadkowa i swiadek dostali wszystkie instrukcjie co do spraw do zalatwienia nastepnego dnia. Spokojnie moglam spac tej nocy...

23 czerwiec 20007 - WIELKI DZIEN

Rano po sniadaniu kazdy ruszyl w swoja droge. Swiadkowa po kwiaty i moj bukiet, a swiadek z Panem Mlodym pojechali stroic samochod. Oto efekt ich pracy :brawo:





Nasz samochod slubny jeszcze nie jeden raz bedzie widac na zdjeciach w jego pelnej klasie. Tyle na dzisiaj. Ide spac. Milego wieczoru zycze

Offline *Mimi* Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 07.07.07 :-)
no no takie dawkowanie emocji i wrażeń  ;D

czekamy na wiecej  :tupot: :tupot: :tupot:

Offline Lara_Croft Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 4 sierpnia 2007
inesk, wszystkiego najlepszego :D ale czemu tylko dwa zdjęcia?? :(
"Gdyby człowiek miał świadomość, co traci przez to, że nie może mieć dzieci, to by tego chyba nie zniósł tak po ludzku."



Marcel - 8.01.2017

Offline złotko Kobieta

  • entuzjasta
ło matko!!!!
gratulować i czekac na jeszcze

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Jejku a,e dawkujesz emocje... Chcemy więcej :)

Offline inesk Kobieta

  • zapaleniec
:hello:

Jejku a,e dawkujesz emocje... Chcemy więcej :)
Dawkowanie emocji jest calkowicie niezamierzone.

ale czemu tylko dwa zdjęcia?? :(
Bedzie ich wiecej. Obiecuje. Niestety wczoraj bylam juz bardzo zmeczona, a zdjecia bardzo powoli ladowaly sie.

Wracamy do dnia slubu....
Kazdy caly ranek gdzies biegal. Ja mialam ten luksus, ze caly czas bylam w domku. O 12 wpadla do pokoju siostra-swiadkowa, zeby mnie umalowac. Sama o 13 miala fryziera. Po tym jak siostra umalowala mnie, wpadla mama ze swoim zestawem do ukladania wlosow i z jedna roza, ktora miala byc wpieta na koniec we wlosy (kwiatek odpadl w USC gdy mi kuzyn skladal zyczenia, za mocno mnie wysciskal :uscisk: Dobrze, ze jedyna osoba, ktora wpadla na wesele z kwiatkiem przyniosla 1 roze w kolorze ecri  - jak znalazl w podbramkowej sytuacji utraty dekoracji we wlosach :brewki:).

Umowilam sie z Borysem, ze o 14:30 mamy byc wszyscy gotowi. O 14:15 zaczynam miec juz cholernego nerwa. Mojej swiadkowej nie ma. Nie wziela telefonu, nie bylo sie jak z nia skontaktowac, a tylko ona wiedziala jak misternie zwiazac tyl sukienki. Siedze wiec w halce w sypialni rodzicow i mam prawie lzy w oczach, ze sie spoznie na swoj slub. 14:25 siostry nadal nie ma. Na szczescie dzwoni moja kolezanka z informacja, ze Aska juz wraca do domu. Fryzier dal ciala i siostra czekala godzine w salonie, bo taka byla obsuwa  :mdleje:
Siostra 2 dwie minuty ubrala sie i moglysmy schodzic do pozostalych gosci....

Tym czasem na dole...
Autobus przyjechal.


Moje zejscie (ale mi wtedy serce bilo :serce:)


Po blogoslawienstwie udalismy sie wszyscy na uroczystosc... :kierowca: Szczesliwie dojechalismy. Oto para mloda tuz przed uroczystoscia. Na tym zdjeciu widac moj napis na samochod. Wyszedl troche za duzy, ale kierowca zgodzi sie, aby go przywiesic.


Tutaj z moja swiadkowa




Calkowicie zrelaksowani idziemy w kierunku Zamku Ksiazat Pomorskich.... juz prawie jestem Pania Bilan. Moj chrzestny niesie jednego z trzech szmpanow. Przydadza sie pozniej do wzniesienia toastu za nasze zdrowie.



Kolejna czesc juz jutro. Mam nadzieje, ze liczba zdjec jest dla was jak najbardziej do przyjecia  :jupi:

Offline Bernadetka Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 01-09-2007
Do przyjęcia, ale fotki mogłyby być większe, bo za z lupą nawet nic nie widzę ;D a zapowiada się po zarysie postaci i autobusiku pięknie.

Offline inesk Kobieta

  • zapaleniec
fotki mogłyby być większe, bo za z lupą nawet nic nie widzę ;D

Kliknij w kazde zdjecie. Powinno otworzyc sie w nowym oknie.

Jak mi ktos wytumaczy jak wkleic duze zdjecia to to zrobie

Offline milenaw Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08-09-2007
Inesk Wygladaliście cudnie.
A zdjęcia najlepiej wklejaj z linkiem, który jest na dole i pisze for forums 1 i jest napisane coś w stylu Shot with........  Na pewno będziesz wiedziała jak. :D
Czekam na więcej

Offline Bernadetka Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 01-09-2007
fotki mogłyby być większe, bo za z lupą nawet nic nie widzę ;D

Kliknij w kazde zdjecie. Powinno otworzyc sie w nowym oknie.

Jak mi ktos wytumaczy jak wkleic duze zdjecia to to zrobie
Wiem wiem ale każde zdjęcie się po kolei chwilkę wczytuje, a to chodzi o niewiele większy rozmiar, ale nie będę rozbić kłopotu ;)

Offline Elcik Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.06.2007
Allle ślicznie  :Wzruszony:, Twoja i cała Ty wogóle super  :Najlepszy: a Borys jaki przystojniak  :mdleje:

Offline AndziaK Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23.06.2007 r.
Gratuluje równomężatce :) i zycze duzo miłości !!!!

Sliczny uśmiech i sliczna para :)

Offline agi_82 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 11.08.2007r.     godz. 15:00
Ślicznie wyglądaliście  :skacza: :brawo_2: :brawo_2: i piękna suknia  ;D

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Ale Ty jesteś śliczna!!!! I masz taki promienny uśmiech :)

Fotki cudowne! Więcej :)