Autor Wątek: Mamusie-studentki, czyli jak pogodzić macierzyństwo z nauką  (Przeczytany 1379 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline :martyna:
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 17583
  • Płeć: Kobieta
Nie wiem, czy był juz taki watek, ale w każdym bądź razie nie widziałam:)

Są tu jakieś mamy stunedtki?? Ja urodzę jak będę na 4 roku (styczeń, czyli zimowy semestr). Studiuję dziennie, mąż pracuje i tak sie zastanawiam jak ja sobie poradze w szkole. Wezmę ITS- to pewne. Kurde, planowalismy Maluszka, wiedzialam jaka jest sytuacja a teraz się boje i wymyślam. Jak "przeżyjemy" letni semestr 4 roku pozniej juz z górki. Najgorsze jest to, że tu nie mamy żadnej babci, cioci itp. Michał jest przekonany do opiekunki, ale ja się troszkę bede bała zostawić niespełna miesięczniaka komuś obcemu. A jak Wy sobie radzicie??

Offline Antalis
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 6030
Odp: Mamusie-studentki, czyli jak pogodzić macierzyństwo z nauką
« Odpowiedź #1 dnia: 1 Czerwca 2007, 14:05 »
Ciekawy temat. Ja na szczescie nie mam takiego problemu. Postawilam rodzine wyzej niz studia.

Pewnie Demka Ci pomoze - ta to sobie zawsze daje swietnie rade i uczy sie na samych 5-tkach - nic tylko podziwiac i brac przykład.
Chyba Rybka tez jest studentka no i ma dwojke dzieci - mocarna jest :)

Offline :martyna:
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 17583
  • Płeć: Kobieta
Odp: Mamusie-studentki, czyli jak pogodzić macierzyństwo z nauką
« Odpowiedź #2 dnia: 1 Czerwca 2007, 14:12 »
Nam ostatnio pewien profesor powiedzial na wykladzie, ze jak kobieta rodzi dziecko, to juz nic poza nim nie widzi, nauki, innego swiata. Tylko to Maleństwo. Wiem, że i tak może być, ale skoro już tyle przeszłam na tych studiach, tyle stresu, to chcę wytrwac;)

Offline demka

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 9604
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 25 grudnia 2005
Odp: Mamusie-studentki, czyli jak pogodzić macierzyństwo z nauką