e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: stan po cesarce  (Przeczytany 1012 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
stan po cesarce
23 maja 2007, 22:41
moze któras z was wie ile godzin powinno się w ciagu dnia nosić pas po zabiegach ginekologicznych??

polecono mi kupic sobie nie pas poporodowy a po zabiegach ginekologicznych ale jakos nikt nie dopowiedział jak długo toto  nosić w ciagu dnia..   ::)

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Odp: stan po cesarce
24 maja 2007, 08:17
monia, a co to takiego - ile kosztuje ? Moja mama ma miec jutro zabieg i nie wiem czy nie będzi ejej to cudo potrzebne ???

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
Odp: stan po cesarce
24 maja 2007, 18:19
około 40 zl  w sklepie  z artykułami ortopedycznymi..

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Odp: stan po cesarce
27 maja 2007, 13:50
A powiedz mi co on amam za zadanie ?No i kiedy mozna ko nosic ? Tzn ja jestem juz 6 mieisecy po i czy był by sens ?
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
Odp: stan po cesarce
27 maja 2007, 19:55
no własnie  nie wiem..

niby ma podtrzymywac  mięśnie  i pomagać we 'wchałanianiu" się  nadmiaru skóry tak żeby nie wisiała..

niby nosi sie go kilka godzin od  4 czy 6 tyg po porodzie

nie wim..

stąd ten temat  ::) ::)

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
Odp: stan po cesarce
27 maja 2007, 20:22
monia z tego co ja wiem, nie powinno sie takowych pasów nosić przez okrs połogu, żeby sztuczie nie dociskać macicy ona sie musi swobodnie obkurczyć.
Dopiero jak ten prosec sie zkaończy mozna sie posciskać.

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Odp: stan po cesarce
27 maja 2007, 21:12
Czyli pewnie ja tez bym mogła ? Czy nie ?  ::) Mi niestety wisi....kórsko !
I sie łudze cały czas że to wycwicze  ::)
Jutro ide sie dowiedziec to cos napisze jak cos sensownego mi powiedza .
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline Kasia-Wrocław Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 16.06.2007
Odp: stan po cesarce
8 czerwca 2008, 14:32
Elu i jak? Dowiedziałaś się czegoś? Jak Twoja skórka po 1,5 roku od porodu?

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Odp: stan po cesarce
8 czerwca 2008, 16:01
OOO jakiś zapomniany temat  ;D
Byłam wtedy po pasy , ale z tego co pamiętam to Pani w rehabilitacyjnym sklepie stwierdziła , że raczej nie ma sensu teraz nosic pasa .Tym bardziej , ze wtedy schudłam i nie cwiczyłam i skórka poprostu zwisła :(

A teraz ? Masakra .......i nie wyolbrzymiam tego !!!!!! Wisi i jest pomarszczony jak skóra u 90-cio letniej babci !
Spokojnie moge sobie zrobić kitkę ze skóry na brzuchu ! I znowu napisze , ze nie przesadzam !
Gdybym wycieła tą skórę to spokojnie nosiłabym 2 rozmiary mniejsze spodnie !!!!A tak to jeszcze muszę tą skóre wepchać pod spodnie !
No ale trudno ! Nie ma co płakać! Chociaż na plaże bez parea lub gaci do pępka pewnie nie wyjde  :-\
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
Odp: stan po cesarce
8 czerwca 2008, 23:19
....no to tylko operacja plastyczna Ci zostaje....

Offline Ninka Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: stan po cesarce
8 czerwca 2008, 23:33
O fuck....  ::) Po naturalnym porodzie też to grozi ???

Offline :martyna: Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: stan po cesarce
8 czerwca 2008, 23:35
O fuck....  ::) Po naturalnym porodzie też to grozi ???

mozliwe...moja sis tak ma.

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
Odp: stan po cesarce
8 czerwca 2008, 23:41
Owszem Ninko...zdarza się i po SN.
Generalnie najczęściej w sytuacji kiedy skóra musi się bardzo rozciągnąć....ciąża bliźniacza, duży przyrost wagi.
Moja kuzynka ma taki suprajs po drugiej ciąży, nie wiem ile przytyła....ale faktycznie brzucho wygląda u niej fatalnie - rozstępy + duży nawis skóry.

Offline Ninka Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: stan po cesarce
8 czerwca 2008, 23:44
Nie, no ja bym chyba operację sobie zrobiła. Zaczynam się bać, nie na żarty...

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
Odp: stan po cesarce
8 czerwca 2008, 23:51
Czego??
Większego wpływu na to nie masz. Znaczy jakis masz - dbanie o skórę w czasie ciąży i nie nabranie na siebie np trzydziestu kilku kilogramów.
Inne rzeczy - typu Twoja wrodzona elastyczność skóry zależna od stanu włókien kolagenowych jest już od Ciebie niezależna...

Jeśli mi takie coś zostanie, to po prostu zrobie sobie plastykę powłok brzusznych i tyle. Akurat to dość prosta operacja - wycina się kawał skóry, a szew wykonuje się w miejscu blizny po CC (jęśli ktoś miał CC), albo w tym samym miejscu lub w okolicach pachwin.
Drożej i bardziej skomplikowanie jest wtedy, gdy chesz to połączyc z liposukcją.

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Odp: stan po cesarce
9 czerwca 2008, 21:29

Nina rzecież ty laska jestes !!!!!!!!!!!!!
Zresztą ty Lila też !!!!!!!!

Wam to brzuszki urosły tylko tyle ile powinny ! A ja to miałam jeszcze gratisy ;)
Przytyłam 30 kilo z małym hakiem ;) Wiec mój brzusio miał prawo tak zareagowac  :P
Z rozmiaru 36 wskoczyłam w ...hmmmm pewnie z 44 ;)

Ja już męża powoli nastawiam na plastykę mojego brzuszka . I nie jest to jakies moje "widzi mi sie" czy jakieś "swirowanie" ale ja naprawde mam beznadziejny brzuch !
Może po 2 dzidzi sobie zrobie taki zabieg ? Jeszcze sie zastanawiam , bo przeciez i bez tego można życ !


To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
Odp: stan po cesarce
9 czerwca 2008, 23:28
Ela  jak masz taką potrzebę to naprawdę sie nie ograniczaj.
Faktycznie jesli planujesz drugie dziecko to poczekaj i zrób to po tej drugiej ciązy, bo ona moze zniweczyc efekt operacji.