e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: witam z UK.  (Przeczytany 5107 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline edea

  • użytkownik
  • data ślubu: 15.09.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 09:46
Witam dziewczynki.

Milo mi oglosic ze biore slub 15 wrzesnia 2007 :)
Do Polski zjedziemy z moim Pawelkiem dopiero tydzien przed slubem wiec jak narazie wszysko zalatwiam telefonicznie lub mailowo :telefon:  :ekxpert: . czasem jak juz nie mam zadnego dojscia do ludzikow ktorych potrzebuje wysylam moja mame :)

Sale weselna mamy juz zarezerwowana, slub w kosciele na godz. 15 - oj co mysmy sie z tym mieli. Okazalo sie ze o 16,17 i 18 sa juz wesela wiec zostaly nam 15 lub 19 no i padlo na 15. Skad ja moglam wiedziec ze nawet ceremonie w kosciele trzeba zalatwiac rok wczesniej...

Sukieneczka moja sie szyje. Przeraza mnie tylko to ze zobacze ja dopiero tydzien przed slubem, no ale| panio krawcowa dostala fotke, wszytsko jej pieknie wylozylam co ma byc gdzie i jak wiec moze nie bedzie tak zle :)

MILO MI DO WAS DOLACZYC
POZDRAWIAM WSZYSTKICH  :przytul:

Offline ela Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
witam z UK.
3 maja 2007, 09:50
Witaj na forum. A skąd jesteś ?
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline Katrinka Kobieta

  • My:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.08.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 09:52
edea, witaj cieplutko na forum

Offline edea

  • użytkownik
  • data ślubu: 15.09.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 09:57
w Angli mieszkam w miasteczku Banbury.
To jest niedaleko Oxfordu :)

a wesele bede miala w Lomzy, woj. podlaskie :)

Offline sandrunia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.08.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 10:09
Witam kolejną z UK  :hello:  no my też tu jesteśmy tylko że Walia.

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
witam z UK.
3 maja 2007, 10:11
cześć :hello:
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline SaTine Kobieta

  • ღ KM ღ
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.06.2008
witam z UK.
3 maja 2007, 10:41
Cytat: "edea"
w Angli mieszkam w miasteczku Banbury
.

Kochana witaj serdecznie !!!  A tym bardziej jest mi miło ponieważ ja z narzeczonym też mieszkamy w Banbury !!!!!!  :skacza:  Tzn mój narzeczony juz tam jest a ja dojeżdzam koniec czerwca.

A gdzie dokłądnie mieszkacie... Nie zdziwiłabym się gdybyśmy się znali z widzenia bo troche już tam spędziłam czasu  :brewki:

Offline edea

  • użytkownik
  • data ślubu: 15.09.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 10:58
hii... hi...
a to zbieg okolicznosci SaTine
ja mieszkam na Grimsbury :)
uliczka w bok od Middleton Road :)

kurce ale fajnie  :skacza:

Offline SaTine Kobieta

  • ღ KM ღ
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.06.2008
witam z UK.
3 maja 2007, 11:01
edea, wiem gdzie to :) A po slubie wracacie do Anglii?

No i napewno będziemy miały możliwośc się spotkać jak przyjadę...

..bo normalnie jak zobaczyłam że mieszkasz w Banbury (a to taka wioska) to takie oczy zrobiłam  :shock:

Offline guziczka Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 07.06.2008
witam z UK.
3 maja 2007, 11:05
Witaj :) :hello:  :hello:

Offline edea

  • użytkownik
  • data ślubu: 15.09.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 11:10
to dokladnie tak jak ja... :)
wiec napewno bedziemy musialy sie spotkac :)

My do Polski jedziemy tylko na slub.
Planujemy ze zostaniemy w Anglii przynajmniej jakies 5 lat jak nie na zawsze :)
Moj mezczyzna bardzo sie tu zadomowil i bardzo mu sie tu podoba wiec nigdy nie wiadomo, moze na zawsze :)

ja cie krece to niesamowite.
 :uscisk:

Offline SaTine Kobieta

  • ღ KM ღ
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.06.2008
witam z UK.
3 maja 2007, 11:14
Cytat: "edea"
Planujemy ze zostaniemy w Anglii przynajmniej jakies 5 lat jak nie na zawsze


My również wracamy na ślub tylko , i też zostajemy ok. 5 lat ..ale kto to wie co będzie po 5 latach... :skacza:

Offline edea

  • użytkownik
  • data ślubu: 15.09.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 11:24
A Ty SaTine jeszcze sie uczysz? ze przyjezdzasz dopiero w czerwcu?
Mi wczoraj wlasnie stuknal roczek odkad tu jestem.
Moj mezczyzna wyciagnalmnie z Polski prawie na sile.
Mgr. konczylam pisac w Anglii. Ale sie udalo i 20 grudnia zeszlego roku sie obronilam :)

Offline SaTine Kobieta

  • ღ KM ღ
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.06.2008
witam z UK.
3 maja 2007, 11:27
edea, Ja już kończe studia (koniec czerwca się bronie) Ale tylko licencjat.. no i ruszam do Banbury  :brewki: I gratuluje MGR  :brawo_2:

Od roku przyjeżdzam tu kiedy się da, ostatni raz byłam na 2 tyg. w lutym. W tamte wakacje pracowałam w Decomie :taktak:

Juz się nie mogę doczekać kiedy przyjadę  :skacza:

Offline sandrunia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.08.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 12:11
Dziewczyny a może wszystkie z Anglii zrobimy sobie spotkanko ???  :brewki:  :brewki:  :brewki:

Offline edea

  • użytkownik
  • data ślubu: 15.09.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 14:25
hii. hii
mogloby byc ciekawie :brawo_2:
jestem za :)

Offline rajdowka Kobieta

  • Chuck Norris
    • Rajdówkowe życie jako Żonka! ;D
witam z UK.
3 maja 2007, 14:55
:hello:

Offline SaTine Kobieta

  • ღ KM ღ
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.06.2008
witam z UK.
3 maja 2007, 15:02
Ja też jestem za  :brawo_2:

Offline sandrunia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.08.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 15:38
To co dziewczyny wybieramy??? Ja na wszystko się pisze tylko nie znam reakcji mężą  :hahaha:

Offline SaTine Kobieta

  • ღ KM ღ
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.06.2008
witam z UK.
3 maja 2007, 15:46
Ja proponuje na wakacje zrobić taki zlocik na wyspach  :skacza:

Offline edea

  • użytkownik
  • data ślubu: 15.09.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 16:03
wakacje to bardzo fajna pora...
wiec jak najbardziej :) tylko musimy zobaczyc jaka miejscowosc wybrac zeby wszystkim nam pasowalo
Moze ktos jeszcze zechce sie dolaczyc :)

juz widze mine mojego Pawla...
uwierzcie ze prawie na 100% bedzie chcialmnie eskortowa :auto: c :)

Offline SaTine Kobieta

  • ღ KM ღ
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.06.2008
witam z UK.
3 maja 2007, 16:07
edea, no gdzieś żeby wszystkie miały blisko  :skacza:

To weźmiesz swojego Pawła ze sobą  :brewki:

A my jeszcze zdążymy się spotkać wcześniej w Banbury  :taktak:

Offline milenaw Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08-09-2007
witam z UK.
3 maja 2007, 16:32
edea, Ja też witam Cie serdecznie :hello: Też jestem w Anglii, ale dosyć kawałek opd was...... ale już od września zamieszkam w Manchesterze :skacza:

Offline edea

  • użytkownik
  • data ślubu: 15.09.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 16:44
wiecie co dziewuszki damy rade
wezmie sie mapke pokresli linie i znajdziemy punkt wspolny dla wsiskich  :skacza:

Offline Jagna77 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.04.2007 *WIELKANOC*
witam z UK.
3 maja 2007, 17:36
edea,  :hello:  :hello:  :hello:

Offline sandrunia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.08.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 18:06
Cytat: "edea"
wezmie sie mapke pokresli linie i znajdziemy punkt wspolny dla wsiskich


to może już to określimy :D
ja Newport-Walia

Offline sandrunia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.08.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 18:08
I druga sprawa wakacje  :drapanie:  ja wylatuje 4 lipca i wracam po ślubie ale już z małą i musiałam bym ją brać a tak szwendać się po Anglii i jeszcze nocleg itp  :drapanie:  kurcze nie mam dobrego wyjścia

Offline siva Kobieta

  • Szczęśliwa żonka.
  • uzależniony
  • data ślubu: 08.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 18:30
edea,  :hello:  Ja też się u melduje w Twoim odliczanku.  Ja tez jestem w uk, co prawda w szkocji, ale w razie spotkania cos sie wymyśli... :skacza:

Offline sandrunia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.08.2007
witam z UK.
3 maja 2007, 18:32
O jest nas coraz więcej  :brawo_2:  świetnie by było w taką grupke  :brawo_2:

Offline claudia81 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 26.04.2008r.
witam z UK.
3 maja 2007, 18:49
Witam :hello: