e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Pogaduchy ciężarówek  (Przeczytany 1459768 razy)

ciriness (+ 1 Ukrytych) i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Madzia85 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 19-07-2008
Odp: Pogaduchy ciężarówek
12 marca 2018, 16:25
A colon c można? Mysia już tak niedługo u Ciebie :-) :-)  A powiedzcie jak te skurcze wygladaja? W sensie boli cały brzuch, czy tylko podbrzusze? Czy brzuch wtedy twardnieje?

szczęśliwa żona

Offline kurczaczek83 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.12.04
Odp: Pogaduchy ciężarówek
12 marca 2018, 17:39
Czopki chyba moga powodowac skurcze
Tak ja tak sobir najprawdopodobniej wywołałam tylko ze u mnie juz byl skonczony 37tc to inaczej

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Odp: Pogaduchy ciężarówek
12 marca 2018, 18:28
Madzia, colon c sie nie wchlania, tylko przechodzi przez jelita wiec chyba mozna? Gina zapytaj dla pewnosci :)

Skurcze sa albo krzyzowe (masakra) albo z brzucha (jak na okres, podbrzusze). Mi sie brzuch nie napinal jak rodzilam i w ogole mialam tylko z krzyza skurcze przy 1 porodzie. Pewnie przez oksy. Teraz tez mi sie nie napina, a te okresowe bole byly.

Offline basimir Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Odp: Pogaduchy ciężarówek
12 marca 2018, 18:40
Z tego co pamiętam to Colon c nie był wskazany w ciąży, ale może źle pamiętam.


Piter 11.2013

Offline Madzia85 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 19-07-2008
Odp: Pogaduchy ciężarówek
12 marca 2018, 20:22
Na razie probuje metody z jogurtem i otrebami. Mam nadzieje ze zadziala. W aptece farmaceutka nic nie chciala dać. Jak nie pomoże natura to zadzwonie do gina. Ehh
Podbrzusze pobolewa mnie i sama nie wiem czy z jelit czy nie. A gin powiedział, że teraz już trzeba uważać. Szyjka ma 27 mm ale liczę, że wytrzyma jeszcze troche.

szczęśliwa żona

Offline MARTKA Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.08.2008.
Odp: Pogaduchy ciężarówek
13 marca 2018, 07:01
Tez jadlam otreby i nic nie pomagalo. Ginka radziła domowa lewatywe.

Offline Madzia85 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 19-07-2008
Odp: Pogaduchy ciężarówek
13 marca 2018, 11:00
W nocy byliśmy na ip bo ból się tak nasilił, że bałam się, że to jednak dziewczynki. Na szczęście nie, a na zaparcia mam kupić laktulozę. Czopki odradzali bo właśnie by nie wywołać skurczy.

szczęśliwa żona

Offline bubulina Kobieta

  • maniak
Odp: Pogaduchy ciężarówek
13 marca 2018, 12:43
Tylko laktuloza dziala dopiero po jakims czasie.  Pij ja ale walcz z naturalnymi jeszcze sposobami.

Offline anulla_p Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27-06-09
Odp: Pogaduchy ciężarówek
13 marca 2018, 13:05
Z tego całego majdanu który tu wypisałyście Lactuloza działa najskuteczniej. Nie wiem w jakim celu należy się nad sobą kilka dni lub nawet tygodni znęcać żeby i tak w końcu wylądować na najlepszym preparacie.
Lactuloza działa już nawet po 24h tylko na początek trzeba łyknąć dawkę uderzeniową. Opisane na butelce ;)



Dlaczego kobiety mają zawsze tak dużo obowiązków? Bo głupie śpią w nocy to im się zbiera

Offline Madzia85 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 19-07-2008
Odp: Pogaduchy ciężarówek
13 marca 2018, 13:29
Naturalnych sposobów nie odstawię, ale laktulozę już łyknęłam. Zobaczymy kiedy zadziała :-)

szczęśliwa żona

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Odp: Pogaduchy ciężarówek
14 marca 2018, 15:01
Przyszłam się pożalić... Nina się rozchorowała. Oczy jej zaczęły ropieć i katar dostała potworny. Chuchając na zimne postanowiłam dziś zabrać ją na kontrolę do lekarza w myśl zasady, że lepiej działać od razu niż czekać i później będzie kicha (szczególnie, że ja przecież już rodzę).

No i jaka diagnoza? O pół kroku od zapalenia ucha jesteśmy. Ropa w uchu, a te zaropiałe oczy to katar wychodzący kanalikami  :buu:

CU DO WNIE

Dziś lub jutro już będzie wiadomo. Lekarka twierdzi, że godziny nas dzielą albo od wysokiej tempki i zapalenia ucha albo przy mega szybkim działaniu wycofa się to co się tam narobiło... dostała antybiotyk do oka, maść robioną w aptece do nosa (wybłagałam i Pani zrobiła maść w 30 minut) i inne zalecenia. Mąż został w domu, bo ja fizycznie nie daję rady, ale marna to pomoc, bo musi pracować zdalnie... do tego gardło pani mnie żywym ogniem, rano wstałam i nie mogłam mówić :(

Offline malgosiask Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 10 czerwca 2009r.
Odp: Pogaduchy ciężarówek
14 marca 2018, 15:19
Czy Nina lubi się inhalować? Jeśli tak, to kup nebudose hipertonic i min 3x dziennie niech się inhaluje. To naprawdę działa w walce z infekcją, wszystko ładnie spływa z nosa.
Ty również się inhaluj.
Zdrówka!

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Odp: Pogaduchy ciężarówek
14 marca 2018, 15:24
Tak, inhaluje się bez problemu, będziemy robić inhalacje na pewno...

Offline Madzia85 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 19-07-2008
Odp: Pogaduchy ciężarówek
14 marca 2018, 16:15
Mysia dużo zdrówka dla Was! Trzymam kciuki by szybko przeszło, czosnku nawet pieczonego pewnie Nina jeszcze nie może? Na ból gardła dla siebie spróbuj prenalen gardło. Mi bardzo szybko pomagał. No i właśnie kanapki z czosnkiem. Dla mnie najlepsze lekarstwo.

szczęśliwa żona

Offline marta082008 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.08.2008
  • Skąd:: Szczecin
Odp: Pogaduchy ciężarówek
14 marca 2018, 21:11
zdrowka mysia. Mam nadzieje, ze przejdzie szybko.

My w przyszly piatek na polowkowe... juz, ale mi to zlecialo... Powiem szczerze, ze zaluje troche, ze pracuje, chcialabym sie ta ciaza nacieszyc troche, a tu nie mam czasu... Bobas kopie jak szalony, ja sie troche lepiej czuje, no w kazdym razie wymiotow juz nie mam, tylko mdlosci jak nie zjem, wiec jest oki. Brzuch mam juz calkiem sporych rozmiarow, serio nie wiem kiedy mi to zlecialo.
Fakt faktem bardzo duzo sie u nas dzieje ostatnio, wiec na nic czasu nie ma. Pozdrowka dla wszystkich :)

Offline justyna85 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 01.08.2009
Odp: Pogaduchy ciężarówek
15 marca 2018, 08:43
Własnie miałam pytać co u Was Marta :-) . A nie chcesz isc na zwolnienie czy lekarz nie chce dac?  ( tu w Norwegii roznir z tym bywa)

Offline marta082008 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.08.2008
  • Skąd:: Szczecin
Odp: Pogaduchy ciężarówek
15 marca 2018, 17:20
Moj chce bardzo mnie wyslac, ale ja lubie swoja prace, wiec jezeli moge to pracuje. Z reszta moi biedni uczniowie byliny zostawieni na pastwe losu beze mnie, a maja teraz mnostwo waznych rzeczy, wiec chce byc przy nich i ich wspierac... poza tym w kwietniu mamy chyba z 6 wyjazdow/wycieczek, w tym dwa do Gdanska, wiec chce tez pokorzystac poki moge ;)

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Odp: Pogaduchy ciężarówek
19 marca 2018, 14:25
No, jutro będę oficjalnie przeterminowana ;)

Stresa mam potwornego, bardzo dużo się u nas dzieje teraz, za dużo. Nie mam komfortu psychicznego, dziecko chore, ja chora...  ::)

Offline elemelka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 24.07.2010
Odp: Pogaduchy ciężarówek
19 marca 2018, 23:48
Jeju, przeciez wczoraj pisałaś o teście. ..a tu już termin. Powodzenia Mysiu i zdrówka dla Was :-*

Offline mon_ka98 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Pogaduchy ciężarówek
20 marca 2018, 07:38
A jakie dalsze plany? Indukcja czy każą czekać aż akcja sama się rozkręci?



Najlepiej widzę, kiedy zamknę oczy...

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Odp: Pogaduchy ciężarówek
20 marca 2018, 07:50
O jaaa
Ake charaktery masz Mysiu pod sercem  ;D
Mam nadzieję ze mimo przeterminowania jak to nazwalas porod bedzie szybki :*

Offline Madzia85 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 19-07-2008
Odp: Pogaduchy ciężarówek
20 marca 2018, 10:42
Mysia dużo zdrówka! Ta pogoda dziwna, mnie też zaczęło boleć gardło. Może to lepiej, że chwilowo nic się nie rusza, biorąc pod uwagę chorobę?

szczęśliwa żona

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Odp: Pogaduchy ciężarówek
20 marca 2018, 10:52
Dzięki dziewczyny.

Plan jest taki, że jeśli wszystko będzie w porządku to czekamy maks do 26.03. Jak się samo nie zacznie to indukcja (nie wiem czy przyjmą mnie w takiej sytuacji w niedzielę czy w poniedziałek).

Właśnie zbieram się do szpitala na ktg. Ciekawa jestem czy zbadają mnie i zrobią usg czy tylko ktg.

Offline marta082008 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 16.08.2008
  • Skąd:: Szczecin
Odp: Pogaduchy ciężarówek
20 marca 2018, 11:32
Powodzenia. oby samo sie ruszylo :)

Offline monijane Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 29.08.2009
Odp: Pogaduchy ciężarówek
20 marca 2018, 14:11
Daj znać, jak po badaniu.
Moje Szczęścia :-)
On 2011
Ona 2015
On 2017

Offline Mysikróliczek

  • Chuck Norris
Odp: Pogaduchy ciężarówek
20 marca 2018, 14:14
Cisza i spokoj. Szyjka krotka, ale twarda, cos tam na opuszek palca ;)

Szpital za dwa dni.

Offline japcio Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2009
Odp: Pogaduchy ciężarówek
20 marca 2018, 16:03
Czeka na wiosnę :)

Offline agulla1919 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Pogaduchy ciężarówek
20 marca 2018, 22:18
Mysia trzymam kciuki ;)

Znajoma miala taki termin co Ty i w czwartek urodzila :)

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Pogaduchy ciężarówek
23 marca 2018, 10:21
Mysia i jak tam??
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Pogaduchy ciężarówek
23 marca 2018, 10:59
No właśnie, co z Mysią? Już urodziła?
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"