e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: 100 dni do naszego dnia- 7 czerwca 2007  (Przeczytany 1019 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Evela777

  • nowicjusz
No to zaczynamy odliczanie 100 do naszego wielkiego dnia…
Już wszystko co najważniejsze załatwione, kościół, sala, sukienka zamówiona, video filmowanie i fotograf. Brakuje tylko garnituru dla mojego kochanie i paru drobiazgów  :O)
Teraz walczymy z zaproszeniami. Postanowiliśmy że zaproszenia i winietki zrobimy sami :O)
Początki były ciężkie ale po 10 zaproszeniu doszliśmy do takiej wprawy jak profesjonaliści :O) Walczyliśmy wczoraj cały wieczór z zaproszeniami a dzisiaj będzie powtórka z rozrywki ale jaka satysfakcja mówię wam :O)  Pozdrawiam Wszystkich odliczających ;O)

 

Offline Lemmy

  • No one but you, I love like a fool, you're my dream come true!
  • Chuck Norris
    • My Space profile
  • data ślubu: 30 czerwca 2007
Witaj ;-)


Podobne przeboje mamy z zaproszeniami, a konkretniej z ich wycinaniem... Ale zabawy dużo :p


Powodzenia w przygotowaniach!

Offline tete Kobieta

  • "Nikt nie lubi samotności. Ja tylko nie próbuję się z nikim na siłę zaprzyjaźniać. To prowadzi do rozczarowań."
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2.06.2007
zameldowana :hello:  :hello:  :hello:  :hello:
wiecej konkretów prosze :skacza:  gdzie ?jaka ekipa bedzie Was uwieczniać? etc.. :blant:
"-To wódka?- słabym głosem zapytała Małgorzata. Kot poczuł się dotknięty i aż podskoczył na krześle. -Na litość boską, królowo- zachrypiał- czy ośmieliłbym się nalać damie wódki ? To czysty spirytus. "

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
Evela777,  :hello:

a gdzie macie wesele?
wklej fotki kiecki!!

Offline Evela777

  • nowicjusz
Ślub: Kościółek w Ładzinie
Wesele: Slavia w Międzyzdrojach
Orkiestra: Voices z Nowogardu
Video: Wyli
Foto: S4
Obrączki: moje kochanie nie pokaże mi aż do ślubu :O) przesądny jest
Sukienka: Demetrios 2007 model 933 biała
Zaproszenia: Evela & Karpik :O)
Fryzjer: Patrycja moja fryzjerka od lat nie będę eksperymentować u innych


Już się nie mogę doczekać kiedy będę miała swoją sukienkę w domciu :O)



 

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
nono

zacny skład :D

gratuluje 100teczki  :skacza:

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris

to ta suknia? śliczna jest - mierzyłam ją, jest zrobiona z przepięknego materiału - będzie się cudnie mienił!
Cytat: "Evela777"
Video: Wyli
Foto: S4

też ich wybraliśmy - mam nadzieję, ze to dobry wybór

Offline Evela777

  • nowicjusz
Anusiu tak to ta sukienka :O)

No ja też mam  nadzieję że to dobry wybór :O)


 

Offline Evela777

  • nowicjusz
Chcemy aby goście zamiast wiązanek kwiatów przynieśli po jednej białej róży z której będziemy mogli zrobić jeden duży bukiet.  

Może macie jakiś wierszyk który moglibyśmy dołączyć do zaproszeń z informacją dla gości o naszym pomyśle!?


 


Offline froogunia Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 16 września 2006r.
:hello: Śliczna sukienka..ciekawe jak leży na Tobie...może masz jakieś foteczki :?:

Ekipa dobrana perfekcyjnie  :brawo_2: ja jestem bardzo zadowolona :skacza:

Offline tylunia Kobieta

  • You are my person brand of heroine
  • Chuck Norris
hej hej i ja sie dolaczam i gratuluje seteczki :skacza:

a pomysl z roza super :brawo_2:

suknia sliczna  :skacza:

napiszcie cos o sobie jak sie poznaliscie ile ze soba jestescie ile macie latek moze jakies fotki :los:

Offline anetka161 Kobieta

  • 16.06.2007-nasz wspaniały dzień
  • maniak
  • data ślubu: 16.06.2007
Gratuluję seteczki :skacza: będziemy razem odliczały :skacza:

Offline megan Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 4 sierpnia 2007
:hello: a jakies foteczki :skacza:

Offline katarzyna_84 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2.8.2008

Offline **sloneczko** Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 02-05-2007
:hello: witam w Twoim odliczanku, foteczki mile widziane  :taktak:

Offline Evela777

  • nowicjusz
Na życzenie :O)

Poznaliśmy się na rozdaniu indeksów na 1 roku studiów i tak już zostało  :brawo_2:
W grudniu mieliśmy 5 rocznicę i moje kochanie zabrało mnie na „randkę” w to samo miejsce gdzie byliśmy dokładnie 5 lat temu na naszym „pierwszym spotkaniu”. Wspominalismy sobie jak to było 5 lat temu, co w tedy myśleliśmy, jakie były nasze nadzieje i wtedy ja przypomniałam sobie, że dostałam małego białego misia na mikołaja, bo był to dzień 6 grudnia. A chwile po tym moje kochanie wyciągneło coś z kieszeni :O) i powiedział, że dzisiaj też dostane białego misia tak jak 5 lat temu tylko, że troszkę innego :O) Małym białym misiem było etui w takim kształcie a w środku mój pierścionek zaręczynowy :O)
I tak się zaczęło wielkie planowanie wesela, sporządzanie listy gości itd.…

 

Offline Evela777

  • nowicjusz
Oto fotki  :skacza:  mam nadzieje że udało mi się załączyć
:O)



Offline irminka.p

  • forumowicz
:hello: fajnie że założyłaś odliczanko pilnie śledziłam twoj watek

niezwykle romantyczna historia zareczyn

wielkie planowanie to cos co my tygryski lubimy najbardziej:)

Offline Evela777

  • nowicjusz
Raz jeszcze :O)



i razem  :skacza:



 :tupot:


 

Offline tylunia Kobieta

  • You are my person brand of heroine
  • Chuck Norris
jakie fajne zareczyny :skacza:  a mozesz wklepic wieksze fotki bo Was nie widac :drapanie:  :brewki:

Offline Evela777

  • nowicjusz
Cze Tylunia .. wklejam foteczki :O)



Offline sandrunia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18.08.2007
Super foteczki a zaręczyny-super  :skacza:  :skacza:  :skacza:  romantycznie

Offline Evela777

  • nowicjusz
Kochani zastanawiam się czy ktoś z was będzie ślubował w tym samym dniu co  my ??


 

Offline katarzyna_84 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2.8.2008
Cytat: "Evela777"
Kochani zastanawiam się czy ktoś z was będzie ślubował w tym samym dniu co my ??


To najlepiej sprawdzisz w dziale formalności, ważne tematy i jest tam temat pary młode 2007

Offline tylunia Kobieta

  • You are my person brand of heroine
  • Chuck Norris
hej hej Evela777, super foteczki :skacza:ladna z Was para i super data

Cytat: "Evela777"
zastanawiam się czy ktoś z was będzie ślubował w tym samym dniu co my ??

szczerze watpie co tylko dodaje wyjatkowosci tej dacie :przytul:
buzialo

Offline SaTine Kobieta

  • ღ KM ღ
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.06.2008
Evela777, i ja melduje sie w twoim odliczanku :hello:
 Super z was para :)

Co do składu foto&video to ten sam co u mnie.. napewno chłopaki jak zawsze spisza się na medal :)

Offline gosiaczekk Kobieta

  • Chuck Norris
Melduje się Evela777, w Twoim odliczanku. Studio Wyli to był dobry wybór!!! No i Slavia w Międzyzdrojach mhmmmmm juz nie mogę doczekać się Twojej relacji i fot z wesela. :)

Offline the_rose Kobieta

  • Prawdziwa miłość przenika tajemnice i samotność kochanej osoby, pozwalając jej zachowć swoje sekrety i pozostawia jej wewnętrzną wolność
  • uzależniony
  • data ślubu: 07.07.2007
:hello:  melduje się w twoim odliczanku:)

Offline Evela777

  • nowicjusz
Złociutkie witam w moim odliczanku :O) sama juz sie nie mogę doczekać  :skacza:

Mam nadzieje ze wszystko będzie tak jak to sobie wymarzyliśmy :O)

 Pozdrawiam w ten słoneczny dzionek