e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Dekoracje  (Przeczytany 3784 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kastor (Olcia) Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.04.2006cywilny 28.04.2007kościelny
Dekoracje
13 stycznia 2007, 21:44
:hello:
czy ktos z was ma jakies fajne pomysly na dekoracje sali  :na_ucho: hmm no i moze jakeis namiary na miejsca gdzie mozna niedrogo kupic balony serpentyny itp  :skacza:

Offline carlunia Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 10.02.2007 Cywilny~16.06.2007 Kościelny
Dekoracje
14 stycznia 2007, 16:39
My sali nie dekorujemy bo nie ma takiej potrzeby wiec sie tym nie interesowalam. Ale balony i inne tego typu rzeczy najlatwiej chyba dostac na Allegro. Duzy wybor maja :wink:

Offline Kastor (Olcia) Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.04.2006cywilny 28.04.2007kościelny
Dekoracje
20 stycznia 2007, 14:31
Cytat: "carlunia"
My sali nie dekorujemy bo nie ma takiej potrzeby
a dlaczego  :drapanie:  
Znalazlam hurtownie balonow w olsztynie  :skacza:

Offline carlunia Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 10.02.2007 Cywilny~16.06.2007 Kościelny
Dekoracje
27 stycznia 2007, 01:24
Cytat: "Kastor"
carlunia napisał/a:   
My sali nie dekorujemy bo nie ma takiej potrzeby
a dlaczego :drapanie:

Sala w Rozanej jest strojna sama w sobie a co za duzo to nie zdrowo. Jedyna dekoracja beda kwiaty i tiulowe przybranie naszych krzesel  :los: Gotowy stroik na krzesla kupilam na Allegro. Kwiaty bedziemy zalatwiac w pozniejszym terminie ;)

Offline marf Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 11 sierpnia 2007
Dekoracje
28 stycznia 2007, 15:07
hej babeczki ;)

Kastor...gdzie jest ta hurtownia..?
możesz mi podesłać jakiś namiar? na priva np.
:)

może znalazłaś też przypadkiem hurtownie w których można zdobyć tkanuny - tiul..inne delikatne. wstążki i taśmy?
i sztuczne kwiaty?
i inne artykuły dekoracyjne?
;)

ja zasadniczo mieszkam teraz w wawie...a ślub w olsztynie
wesele w sali która jednak WYMAGA dekoracji...
a czasu na szukanie nie mam za bardzo..
pomożesz jakbyś coś wiedziała?:)

pozdrawiam!!

Offline monia_dz

  • użytkownik
Dekoracje
30 stycznia 2007, 16:49
Ja też poproszę o namiary  :tupot:  
No i mam jeszcze pytanko. Nie wiecie moze gdzie w Olsztynie mozna kupić coś takiego jak stroik na samochód?

Offline Kastor (Olcia) Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.04.2006cywilny 28.04.2007kościelny
Dekoracje
2 lutego 2007, 21:07
Cytat: "monia_dz"
gdzie w Olsztynie mozna kupić coś takiego jak stroik na samochód?

hmm jak pracowałam w kwiaciarni to uzywalysmy tzw autocorsa (taka gaba na przyssawkach i w nia wbijasz zywe kwiaty) kupic mozna w hurtowni z kwiatami jest gdzies za Obi  :drapanie:

Offline Kastor (Olcia) Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.04.2006cywilny 28.04.2007kościelny
Dekoracje
8 marca 2007, 08:10
Hejka od 6 marca jest otwarte w Gracji stoisko z dekoracjami  :skacza: moze ktos z was juz był?? :drapanie:

Offline monia_dz

  • użytkownik
Dekoracje
13 marca 2007, 14:00
Cytat: "Kastor"
moze ktos z was juz był??


Ja byłam wczoraj  :skacza: i bardzo mi sie tam podoba :) Mają wszystkie pierdółki które ciężko znaleźć a które są bardzo potrzebne czyli: od zaproszeń, przez tablice i stroiki do samochodu do balonów a nawet obrączek na serwetki. Dosłownie wszystko! Z tego co widziałam to oni zajmują się też dekoracjami sal, kościołów i takie tam ale nie pytałam o ceny. Drogo mają np balony a niedrogo np. dekoracje na samochód  :hahahaha:
Polecam... naprawdę warto sie wybrać  :brawo_2:

Aha... no i oczywiście sprzedaje tam przemiły pan  :taktak:  :brawo_2:

Offline Kastor (Olcia) Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.04.2006cywilny 28.04.2007kościelny
Dekoracje
13 marca 2007, 20:32
Tez juz byłam i fakt fajne rzeczy ale ceny dosc drogie fakt strojenie auta dosc tanio 50 zl Fajne tez sa papierowe dzwony do powieszenia  :brewki:
Cytat: "monia_dz"
od zaproszeń, przez tablice i stroiki do samochodu

te gadzety tansze sa w Veritasie na starówce ceny sa bez porownania ;)

Offline monia_dz

  • użytkownik
Dekoracje
13 marca 2007, 21:05
Cytat: "Kastor"
te gadzety tansze sa w Veritasie na starówce

oooooooo... a tam jeszcze mnie nie zaniosło  :drapanie:  A napisz mi proszę gdzie to dokładnie jest. Bo skoro piszesz że jest taniej to muszę się koniecznie tam wybrać  :hahahaha:

Offline Kastor (Olcia) Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.04.2006cywilny 28.04.2007kościelny
Dekoracje
14 marca 2007, 07:55
:hello:
na starowce prawie na przeciwko gobelinu
a dokladniej to ten  sklep kolo Hamurabiego (kiedys bylo tam cos innego tez z jedzeniem)  :los: Na wystawie maja obrazy i akcesoria dla ksiezy itp ;) napweno znajdziesz np tablice "Młoda Para" maja po 1,20  :brewki:

Offline monia_dz

  • użytkownik
Dekoracje
14 marca 2007, 11:30
Dziś kupiłam zaproszenia  :skacza: Wyszły mi po ok. 1,33zł  :brewki: A kupiłam je w hurtowni zabawek na Kołobrzeskiej. Mają spory wybór i nawet jak doliczą marżę detaliczną to wychodzi niedrogo. Tylko te panie jakieś takie...  :boks_4:

Offline Kastor (Olcia) Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.04.2006cywilny 28.04.2007kościelny
Dekoracje
14 marca 2007, 15:26
Cytat: "monia_dz"
Dziś kupiłam zaproszenia  Wyszły mi po ok. 1,33zł

ja kupowalam wlanie w veritasie po 1,20 :P :skacza: