Autor Wątek: Blog - wszystko o ślubnych kwiatach  (Przeczytany 11502 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Klementynkaa

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 11.11.2016
Blog - wszystko o ślubnych kwiatach
« dnia: 3 Kwietnia 2015, 09:24 »
Witam przyszłych młodych :)

Wybór kwiatów do ślubnej wiązanki, był dla mnie bardzo prostą sprawą.  Od zawsze wiedziałam jakie kwiaty (i jak ułożone) chce mieć w ręku w tym szczególnym dniu. 
Ale nie dla wszystkich jest to takie proste i oczywiste ;)
Słyszę o wielu dylematach. . . Jaki kolor wybrać?, Czy będą pasowały do sukni?, Czy zgrają się z całą oprawą?, Czy przystroić kościół? itd.  itd. 
Pracuję jako florystka, bo czuję kwiaty i jak do tej pory słyszę same superlatywy odnośnie mojego wyczucia, gustu, smaku i stylu ;)
Chciałabym poprowadzić stronę internetową, na której dzieliłabym się z ludźmi swoją wiedzą i doświadczeniem. . . chętnie też podyskutowałabym ;)
Co sądzicie o takim pomyśle?

Offline bombeleek
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 16.08.2016
Odp: Blog - wszystko o ślubnych kwiatach
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Kwietnia 2015, 19:55 »
Sądzę, że taka strona to bardzo dobry pomysł.  Sporo osób nie posiada wiedzy na temat florystyki i potrzebuje takich porad.  Strona będzie również okazją do zaistnienia w internecie i promowania swoich usług.

Offline bombeleek
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 16.08.2016
Odp: Blog - wszystko o ślubnych kwiatach
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Kwietnia 2015, 19:56 »
Sądzę, że taka strona to bardzo dobry pomysł.   Sporo osób nie posiada wiedzy na temat florystyki i potrzebuje takich porad.   Strona będzie również okazją do zaistnienia w internecie i promowania swoich usług. 

Offline strufaneczka
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 11.11.2016
Odp: Blog - wszystko o ślubnych kwiatach
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Kwietnia 2015, 11:07 »