e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?  (Przeczytany 2061 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
28 grudnia 2013, 22:10
DZIEWCZYNY DROGIE PISZE SIE KTORAS Z WAS NA SPACEREK Z WOZKIEM W PONIEDZIALEK?


Offline basimir Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
28 grudnia 2013, 22:12
JA się piszę ;D
Daaaaaawno Was nie widziałam...

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
28 grudnia 2013, 22:54
Moze i mi sie uda wpasc :D musze najpierw udobruchac meza :P



Offline marcella Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.05.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 01:20
Hmmm ja jak już to bez wózka.. Może mała da radę..

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 06:34
Kamila daj znac czy maz puscil ;))
Marcys fajnie by bylo :-)


Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 08:28
A o której godzinie? Choć kurczę nie wiem czy mąż mi akurat bedzie mógl zostawić samochód;

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 10:43
Pati mysle ze ok 12
Pogadaj z mezem juz dzis ;)))


Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 10:44
Nie bede się go pytac :) ja na bank bede



Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 10:49
No to raczej nie dam rAdy  bo o tej porze Dominik śpi a włożyć go do wozka to Noe da rady - jakby parzyl :) z nim spacery ttylko na piechotę.

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 10:57
Szkoda ze nie da rady Pati
Kamcia fajnie
Byle pogoda byla..


Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 10:58
Jak nie będzie pogody to pójdziemy na kawe ;D



Offline marcella Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.05.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 10:59
A mi pasuje o 12 raczej :) Zuzka co prawda idzie dziś na noc do babci i to mamy M.. ale mam nadzieję, że uda mi się ją odebrać.. pogadam jeszcze z mężem i teściową :)
Tylko my pewnie tylko na trochę.. Nie mogę za długo chodzić :)

Offline Paulincia:) Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.05.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 11:02
To jak Zuzia.będzie.to może i my wpadniemy,Laura bedzie miała z kim pobiegac;)
:*:*:*


Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 11:27
Marcella Tobie wybaczamy :P najwyzej bedziemy Cie na rekach nosic ;D wpadaj :)

Sylwus,pisalas do Loli i Pati?



Offline Karina Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 2005-06-25
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 13:06
Nosz kurczaki!!! a ja jutro deko :-( a już myślałam, że się załapię i Was poznam  :) życzę więc miłego spacerowania  :)



Offline marcella Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.05.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 14:03
Oby tylko jutro było cieplej niż dziś. .

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 14:28
I oby seba nie mial goraczki i gilow bo wlasnie wrocilismy od dr...

My tez dlugo Marcelko nie chodzimy takze spoko :-)

O Paulinka fajowo!

Lola moze da rade Pati zaraz linka podesle ;))


Offline basimir Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 15:10
Mam nadzieję, że młody zje zanim pójdziemy, inaczej będzie histeria ;)
Zatem czekamy na wieści, czy się spotykamy ;D

Offline marcella Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.05.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
29 grudnia 2013, 22:49
Nas chyba nie będzie.. mała dopiero niedawno babci zasnęła  :o więc rano raczej nie uda mi się odebrać... Raz w końcu babcia ma małą to nie chce jej zabierać..

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
30 grudnia 2013, 01:22
Dziewczyny ja was bardzo przepraszam ale wlasniecwrocilismy ze szpitala i sebus ma zakaz spacerow.   
Mam nadzieje ze spotkscie sie jutro i chociaz wy poplotkujecie.


Offline basimir Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
30 grudnia 2013, 09:33
Sylwia to kuruj Sebcia.
Nam może uda się przyjść, o ile dam radę się ogarnąć, bo póki co to jesteśmy w rozsypce po ciężkiej nieprzespanej nocy...

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
30 grudnia 2013, 10:07
Sylwia zdrowka dla Sebulka :-*



Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
30 grudnia 2013, 10:17
Laski to co robimy? Spotykamy się czy odpuszczamy? Bo ktora w ogolę chętna? Piszcie szybko bo ja niedawno wstałam  ::) i musze sie szybko ogarniac



Offline Paulincia:) Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.05.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
30 grudnia 2013, 10:31
Ja tez odpadam niestety
:*:*:*


Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
30 grudnia 2013, 10:57
Proponuje przelozyc spacerek. Bez Sylwusi to nie to samo  :P

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
30 grudnia 2013, 11:11
Ok to co,przekladamy ;)



Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Odp: SPACER 30.12.13 JASNE BLONIA?
30 grudnia 2013, 11:15
tak, ja przynajmniej odpadam :)