e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Restauracja Staropolska Wojkowice Kościelne - opinie  (Przeczytany 1426 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KiRa Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: lato 2013
cześć,

zastanawiam się nad zorganizowaniem wesela w Staropolskiej w Wojkowicach Kościelnych, jednak nie znalazłam nigdzie opinii na temat tej sali, jakości obsługi, jedzenia itp.  Prosiłabym o info jeśli ktoś coś wie na ten temat.

Offline KiRa Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: lato 2013
Dziewczyny, czy żadna z Was nic nie słyszała o tej restauracji??? Bardzo mi zależy na jakiejkolwiek informacji, ponieważ nigdzie nie znalazłam opinii odnośnie tego miejsca a boję się ryzykować tak w ciemno:)

Offline jocha10 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 2015/08/22
Wesele odbyło sie w 2015 roku, pisze żeby ostrzec innych aby przemyśleli wybór tej sali, podsumowując:

 + zalety --> ładna sala, miła obsługa

- wady --> zapłata za całą imprezę tydzień przed (tak jakby obawiali się o jakość i późniejszą chęć negocjacji), właścicielka bardzo narzuca swoją wizję , wstyd za kolacje - WSZYSTKO było zimne - sucha zimna kasza, zimna kapusta zasmażana, kolacje na talerzykach deserowych, tort TYLKO w lokalu można kupić za ok 1000 zł( na 75os ) bo rzekomo robiony na swojskich jajach, wiejski stół 1200 zł a nic na nim nie było + na dobicie okazało się że na zakończenie imprezy mam dopłacać 2zł za pojemniki na zapakowanie jedzenia, zamówione były również dania wegetariańskie - gdzie na jedną z kolacji podano im suchą kaszę oraz kapustę z BOCZKIEM (!).  Reasumując po negocjacjach właściciel zobowiązał się zwrócić 1000 zł jednak jak to bywa gdy płaci się wcześniej aktualnie jesteśmy ignorowani przez właścicieli i ns zwrot nie mamy co liczyć. 

Szanowni Państwo,

jako właściciele Restauracji Staropolskiej, chcielibyśmy się krótko ustosunkować do kwestii, które zostały poruszone na forum.

W kilku punktach:
1) Po pierwsze, bardzo dziękujemy za wszystkie dobre słowa, docenienie naszej pracy oraz konstruktywną krytykę. Dziękujemy!

2) Jeżeli chodzi o zapłatę przed terminem wesela. Nie uważamy, że uregulowanie płatności na 7 dni przed imprezą odbiega od standardów rynkowych. Zdecydowana większość lokali pobiera wysokie zaliczki, a następnie wymaga zapłaty przed finalną datą. Proszę nam wierzyć nie wynika to z tego, że boimy się o jakość organizacji przyjęć weselnych.

3) Zamówienie tortu weselnego w naszej restauracji. Zgadza się, aktualnie nie zezwalamy na wnoszenie tortu z zewnątrz. Wynika to z następujących rzeczy:
- po pierwsze, zdarzały się przypadki gdy zamówione torty zostały do nas dostarczane w złym stanie - były np. roztopione, a mimo to musiały zostać zaserwowane. Proszę sobie wyobrazić w jakiej pozycji  stawia to nas jako organizatorów. Wygląda to bardzo nieestetycznie oraz nieprofesjonalnie. Prosimy pamiętać, że transport tortu wymaga odpowiednich warunków, niestety nie każdy ich przestrzega.
- po drugie, torty czasami nie są zamawiane bezpośrednio z cukierni (domowy wypiek) bądź cukierni o różnych standardach. Proszę pamiętać, że my jako restauracja odpowiadamy za jakość serwowanego jedzenia. Jeżeli tortem zatrują się Goście, niestety duża część z nich będzie obwiniać nas za skutki. Jako organizator odpowiadamy także prawnie w kwestii kontroli żywości. Bardzo podobna sytuacja dotyczy jakości alkoholu dostarczanego przez osoby zamawiające.
Prosimy o wyrozumiałość w tej kwestii - tu chodzi tylko i wyłącznie o bezpieczeństwo i zdrowie Gości. Mimo wszystko zaznaczamy, iż aktualnie rozważamy zmianę tej zasady (będziemy wymagać okazania faktury za tort oraz sprawdzać stan w jakim do nas dotarł).

4) Kwestia narzucania swojego zdania. Zawsze staramy się doradzać naszym Gościom, robimy to po to by mogli korzystać z naszego doświadczenie przy organizacji wesela. Jesteśmy do Państwa dyspozycji by pomóc podjąć ważne decyzje. Prosimy jednak pamiętać, że zawsze ostateczna decyzja należy do Państwa Młodych i Rodziców organizujących przyjęcie. Jeżeli ktoś poczuł się urażony, przepraszamy!

5) Jakość jedzenia. Jakość jedzenia jest kwestią względną i indywidualną. Muszą Państwo przyznać, że na każdym przyjęciu (zwłaszcza jeżeli mówimy o grupie ponad 100 osób) zawsze znajdą się osoby, którym dane rzeczy smakują oraz takie którym dokładnie ta sama potrawa nie odpowiada. Nie możemy w tej kwestii polemizować i opierać się na pojedynczej opinii, a jedynie zaprosić Państwa do naszej Restauracji (www.staropolska.com.pl) tak by niezapowiedzianie spróbować naszych dań i wyrobów.

6) Obietnica zwrotu pieniędzy. Nie chcielibyśmy tutaj rozwodzić się nad szczegółami sytuacji. Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że stan upojenia alkoholowego nie jest najlepszym momentem zarówno do zgłaszania zastrzeżeń/negocjacji jak i momentem, w którym zawierzamy swoim zmysłom poznawczym i oceniamy innych. Dodatkowo zaznaczamy, że metoda negocjacji - tutaj cytat: "Albo mi opuścicie 1000 zł albo was opiszę w Internecie" nie jest szczytem elokwencji, dobrego smaku i wychowania.

7) Restauracja Alfa. Chcieliśmy tylko sprostać, nie jesteśmy właścicielami lokalu Alfa. Niestety, nie wiemy z czego wynika ta opinia.

Jeszcze raz dziękujemy za wszystkie opinie. Są one dla nas bardzo wartościowe, gdyż stale staramy się słuchać naszych Gości, tak by jak najlepiej sprostać ich oczekiwaniom w przyszłości.

Pozdrawiamy!
Restauracja Staropolska