e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: NOWE spotkanko szczecinskich forumek - wtorek 10 września Aleja Fontann  (Przeczytany 64949 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
umówmy się Kochane moje, że nie bez kozery wybrałam na zakup koszuli Galaxy własnie ...
nie oszukujmy się z gabinetu mam bliżej do Kaskady
a jednak z jakiegoś powodu odpaliłam wrotki ciut dalej...
i Bóg mi trudy wynagrodził...
i spotkanko zaliczyłam i koszulę baaaardzo zacną nabyłam  ;D


Offline Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
i bardzo dobrze!

a ja chciałam donieść, że Lila wygląda jakby dopiero maturę napisała, a nie jak wskazuje pesel :)
iii w ogóle jestem Wami wszystkimi zachwycona!
Suwaczek z babyboom.pl" border="0

Offline lolalola

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.10.10
Dzięki Lila za parę pocieszających słów :)
Fajnie było Was spotkać.
Tylko ciężko było pogadać ze wszystkimi ,bo miejsce średnie jak dla mnie na taka ilość osób.

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
wiecie co Laski...
ja się teraz będę zastanawiać która jest która i klecić we łbie nicki z buźkami...

lolalola  Ciebie już zidentyfikowałam... :)

Offline chiquita_84

  • Chuck Norris
Tak, nie da się ukryć, że następnym razem trzeba lepiej dobrać miejsce. I knebel i sznur ze sobą zabrać  ::)

Offline Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
na kogo ten knebel?  ??? :Szczerbaty:
Suwaczek z babyboom.pl" border="0

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
I knebel i sznur ze sobą zabrać  ::)

wobec kogo masz tak niecne zapędy  ;D
nie ukrywam, że się trochę boję  :Szczerbaty:

Offline marcella Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.05.2011
Ja wszystkie poznałam oprócz Air :) ale mało z kim pogadałam bo mojej nie można spuścić z oczu nawet przez chwilę...
Strasznie się cieszę, że zdążyłam na spotkanie i z Wami pobyłam.. Było bardzo sympatycznie.. Fajnie widać jak brzuchy Wam porosły i dzieci urosły..

Zdjęć jest troszkę zrobionych.. Aniołku masz bardzo dobry aparat.. Mam nadzieję, że coś tam wybierzesz :)

Offline alinka692 Kobieta

  • "Decydując się na dziecko, kobieta zgadza się aby jej serce żyło poza jej ciałem"
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06.08.2010
fajnie było :) szkoda że tak wcześnie musiałam uciekać :)
baaardzo sympatyczne z Was dziewczynki  :D :D
wiecie co Laski...
ja się teraz będę zastanawiać która jest która i klecić we łbie nicki z buźkami...

lolalola  Ciebie już zidentyfikowałam... :)

ja to ta w cytrynowym wdzianku  :D :D


Offline Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
Ja wszystkie poznałam oprócz Air :)

a siedziałam tak blisko :)
Suwaczek z babyboom.pl" border="0

Offline marcella Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.05.2011
No dokładnie.. :)


Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
AiR swiat jest maly. przyznaj  ;D
fajnie bylo poznac nowe mordeczki. ja dzis sie kiepsko czulam...
aaaa nastepnym razem wybieramy inna miejscowe bo faktycznie ciezko bylo pogadac z kazda z was ;)


Offline konefqa Kobieta

  • Chuck Norris
Lila koszula wspaniała!;)

Fajnie, że coraz liczniejsze te spotkania :D

Offline Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
AiR swiat jest maly. przyznaj  ;D
fajnie bylo poznac nowe mordeczki. ja dzis sie kiepsko czulam...
aaaa nastepnym razem wybieramy inna miejscowe bo faktycznie ciezko bylo pogadac z kazda z was ;)

ojjj bardzo :)
Suwaczek z babyboom.pl" border="0

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
z wieloletniego doświadczenia spotowego, nie da się pogadać każdy z każdym...
a miejsce wg mnie ok...
można se tak mimiochodem wpaść, że niby koszulę kupić  :los: :los:

Offline chiquita_84

  • Chuck Norris
I knebel i sznur ze sobą zabrać  ::)

wobec kogo masz tak niecne zapędy  ;D
nie ukrywam, że się trochę boję  :Szczerbaty:


na moją córkę, no przecież nie na Ciebie :P chociaż ty taka drobinka że ten sam rozmiar sznura by się nadał w razie "w"  ;D

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Lila ma racje, nie da sie ze wszystkimi pogadac... Nawet jak nas mniej bylo tez nie kazda z kazda porozmawiala na osobnosci. Takie sa uroki spotkan grupowych  ;) a mowie to dlatego, ze mi miejscowa odpowiada hehe  ;D ale takawiarnia dla dzieckow tez mnie ciekawi bardzo  :D
Marcys oj tam... Najtansza cyfrowka  ::) ale strasznie Ci dziekujemy ze porobilas fotki, oczywiscie wszystkie wkleje tutaj juz jutro  :)
Air ja Ciebie nie poznalam! Na avatarze zupelnie inaczej wygladasz!  ;D
Milo bylo sie z Wami spotkac  :-*

Offline chiquita_84

  • Chuck Norris
Ja tam połowy z was nie znam i nie poznałam :(

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
jeśli chodzi o kawiarnię o której mówiłyśmy...
to to jest naprawdę fajne miejsce...
dzieciaki będą na oku...na pewno się nie oddalą...nie trzeba będzie za nimi tak lookać jak w markecie gdzie powierzchnia jest duża...

Offline malinowa__mamba Kobieta

  • Chuck Norris
buuu...tyle(no wlasnie...ile? :P) Was bylo a ja nie moglam przyjsc :beczy: :beczy: :beczy:

Offline Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
Ja tak po prawdzie też pewna byłam tylko Karoli, Marty i Lili  :) no i Sylwii, ale nie przypuszczałam, że znamy się aż tak długo :)
Suwaczek z babyboom.pl" border="0

Offline .caril.

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 22.08.2009
ja też dziękuję, a już mi się rozjaśniło "kto jest kto" :)

Offline mkarolinka Kobieta

  • Chuck Norris
Dajcie mi popatrzeć :P

Offline Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
I knebel i sznur ze sobą zabrać  ::)

wobec kogo masz tak niecne zapędy  ;D
nie ukrywam, że się trochę boję  :Szczerbaty:


na moją córkę, no przecież nie na Ciebie :P chociaż ty taka drobinka że ten sam rozmiar sznura by się nadał w razie "w"  ;D

 Nie ma zgody! Niki jest boska!
Suwaczek z babyboom.pl" border="0

Offline Paulincia:) Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 14.05.2011
No wlasnie koniecznie musimy sie wybrac do tej kawiarni z maluchami wtedy bede mogla mojego szoguna zabrac ;)

mi galaxy tez odpowiada a wiadomo ze im wiecej osob tym i grupki sie porobia ;) ;)


a ja chciałam donieść, że Lila wygląda jakby dopiero maturę napisała, a nie jak wskazuje pesel :)

POPIERAM :D


Offline Ola888

  • Chuck Norris
Ja w zeszłym roku z każdym pogadałam ( nawet z tymi którzy nie chcieli i wyjścia nie mieli  :D) a to dlatego że spot był na świeżym powietrzu i na luzie " każdy sobie chodził i każdy sobie gadał"  :) Pomyślcie o tym szczecinianki  ;)

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
właśnie...
dziecko będzie kneblować !!!!


a ja chciałam donieść, że Lila wygląda jakby dopiero maturę napisała, a nie jak wskazuje pesel :)

 :Serduszka: :Serduszka: :Daje_kwiatka: :Daje_kwiatka: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Olcia...ale to trzeba by weekendowca sklecić...
bo w tygodniu na zielone będzie ciężko...
ale jakaś myśl toto jest

Offline chiquita_84

  • Chuck Norris
No jak zwiąże by pogadać to musiałabym i knebel założyć, bo jak będzie unieruchomiona to z pewnością będzie dźwięki stosownie głośne wydawać. A że wariowała i uciekała poza zasięg wzroku to i z nikim nie zagadałam. Nawet z koleżanką obok której usiadłam i nadal nie wiem kim jest  ::)

Może faktycznie kolejne spotkanie w Turzynie?

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
a co jest w Turzynie?