e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Dzieen dobry wszystkim:))  (Przeczytany 2116 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Madziulu

  • nowicjusz
Dzieen dobry wszystkim:))
17 września 2006, 10:16
Witam wszystkich bardzo serdecznie!!
Mam na imie Magda mam 20 lat i mieszkam w Krakowie. Od 8 wrzesnia jestem szczesliwa narzeczona mojego mam nadzieje szczesliwego narzeczonego  :i_love_you:
Wlasnie jestemy w trakcie ustalania daty slubu.
Mam nadzieje ze Wasze rady i pobyt tutaj pomoga mi w przygotowaniach do tego szczegolnego dnia, a mnie bedzie sie chcialo tu wracac  :)
Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie!!

Offline ela Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Dzieen dobry wszystkim:))
17 września 2006, 10:53
:hello:
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
Dzieen dobry wszystkim:))
17 września 2006, 11:11
witam na forum  :mrgreen:

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
Dzieen dobry wszystkim:))
17 września 2006, 11:49
witaj na forum!!!

Offline asia Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 10.09.2005r.
Dzieen dobry wszystkim:))
17 września 2006, 11:53
Witaj Madziulu na forum  :D

Offline Migotka Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 18-08-2007
Dzieen dobry wszystkim:))
17 września 2006, 11:58
witaj Madziulu:) planujcie, planujcie... bo teraz taki tlok w lokalach ze wszystko przynajmniej rok wczesniej trzeba rezerwowac...

Offline Madziulu

  • nowicjusz
Dzieen dobry wszystkim:))
17 września 2006, 13:22
ela, monia, Anusia-szczecin, asia, Migotka, dziekuje Wam bardzo za mile przyjecie!!

Cytat: "Migotka"
planujcie, planujcie... bo teraz taki tlok w lokalach ze wszystko przynajmniej rok wczesniej trzeba rezerwowac...

My slub planujemy za 2 moze 3 latka. Chociaz narzeczony wymyslil ze moze za rok, ale wlasnie jesli chodzi o lokal to jest problem...
Dzieki za info!!

Offline AniaX

  • forumowicz
Dzieen dobry wszystkim:))
17 września 2006, 13:50
Witamy serdecznie :)

Offline anetka161 Kobieta

  • 16.06.2007-nasz wspaniały dzień
  • maniak
  • data ślubu: 16.06.2007
Dzieen dobry wszystkim:))
17 września 2006, 16:36
I ja witam cię cieplutko :P

Offline Katrinka Kobieta

  • My:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.08.2007
Dzieen dobry wszystkim:))
17 września 2006, 17:09
Madziulu, witaj cieplo na forum

Offline redzia Kobieta

  • Gosia
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.09.2006
Dzieen dobry wszystkim:))
17 września 2006, 17:28
Witamy nowa foremke  :D

Offline Gosia-oosta Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.06.2007
Dzieen dobry wszystkim:))
18 września 2006, 08:36
:hello:   a jak długo byliście razem, zanim zostaliście szczęśliwymi narzeczonymi :)  :?:

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Dzieen dobry wszystkim:))
18 września 2006, 09:00
Witaj Madziulu

Offline Madziulu

  • nowicjusz
Dzieen dobry wszystkim:))
18 września 2006, 10:57
AniaX, anetka161, Katrinka, redzia, oosta, Maja, dziekuje Wam bardzo za mile przyjecie!! Jej nie spodziewalam sie  :oops:

Cytat: "oosta"
a jak długo byliście razem, zanim zostaliście szczęśliwymi narzeczonymi  

Zanim zostalismy szczesliwymi narzeczonymi bylismy razem... 2 miesiece i 2 tygodnie  :mrgreen:   :serce:  A znalismy sie 3 miesiace i 3 dni osobiscie a nie osobiscie 7 miesiecy i 6 dni  :mrgreen: