Autor Wątek: Zdjęcia na weselu  (Przeczytany 3039 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline swiadek
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
Zdjęcia na weselu
« dnia: 6 Września 2006, 15:43 »
Cześć,

Na początku powiem że dostałem fuche świadka ... :) a jako że jestem "rodzinnym" fotografem ;) została przydzielona mi funkcja znalezienia fotografa na ślub. Przeczytałem dużo waszych postów i przejrzałem chyba całą baze firm. Jest dużo dobrych fotek, ale jakos wszystkie pomysły są do siebie podobne... podobaja mi sie foty studio22, este, fotoniedziela i studio na pietrze, gryczenko... i tu pojawia sie moje pytanie.. na stronie fotoniedzieli oprocz fotek sa fotki panoramiczne, i bardzo sie spodobały mojej siostrze .Czy ktoś z was robił coś takiego ? czy mozna z tego zrobic odbitki ?

Marcin

Offline Sylvi

  • Administrator
  • maniak
  • *****
  • Wiadomości: 2118
  • Płeć: Kobieta
Zdjęcia na weselu
« Odpowiedź #1 dnia: 6 Września 2006, 15:49 »
Cytat: "swiadek"
Czy ktoś z was robił coś takiego ? czy mozna z tego zrobic odbitki ?

Może zadzwoń bezpośrednio do studia fotograficznego. Będziesz miał informację z pierwszej ręki.

Offline swiadek
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
Zdjęcia na weselu
« Odpowiedź #2 dnia: 6 Września 2006, 15:58 »
Cytat: "Sylvi"
Może zadzwoń bezpośrednio do studia fotograficznego. Będziesz miał informację z pierwszej ręki.


nie no dzwonilem... ale informacja od firm swoja droga a w praktyce roznie czasami bywa

Offline skarbek
  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 276
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: październik 2007
Zdjęcia na weselu
« Odpowiedź #3 dnia: 6 Września 2006, 16:52 »
Ja proponuje Ci innego fotografa uważam że bardzo dobrego.Jeżeli jesteś zainteresowany to odezwij sie na mojego prv, bo tutaj adresu napisać nie mogę :P
"Dzis też bym Cię wybrała"2007

Offline Sylvi

  • Administrator
  • maniak
  • *****
  • Wiadomości: 2118
  • Płeć: Kobieta
Zdjęcia na weselu
« Odpowiedź #4 dnia: 6 Września 2006, 17:04 »