e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Anikowe Boze Narodzenie 06  (Przeczytany 3161 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline anik

  • użytkownik
Anikowe Boze Narodzenie 06
30 sierpnia 2006, 16:39
Witam sie z Wami ponownie. Po radzie Olkihof zakladam watek, w ktorym bede wszystko opisywac.
Tak wiec slub 28.12.06.

Mamy juz:
- termin w kosciele
- wplacona zaliczke na sale
- ustalone menu
-zamowiony tort i ciasta
-zalatwiony samochod
-rozdane zaproszenia
-kupione buty
- zamowiona sukienke
-zaklepana kumpele do strojenia kosciola
-po rozmowie wstepnej z organista

Brakuje jeszcze:
-fryzjera
-makijazystki
-garnituru i butow dla mojego T.
- fotografa
-bukietu

A suknie bede miec taka http://www.lisaferrera.pl/product_info.php/products_id/15?osCsid=172ba72d9c13cef8ce4ed59913bf09c6

Jako ze jestem puszysta panna mloda, mysle, ze dlugi bukiet bylby do niej najodpowiedniejszy. Co o tym sadzicie?

Offline Marcysia

  • bywalec
Anikowe Boze Narodzenie 06
30 sierpnia 2006, 16:45
Witaj w odliczankach :) Piekną masz tę suknię :) I sporo spraw załatwionych, mimo, ze masa czasu do Waszego slubu :) Ja tez należe do lekko puszystych, ale osobiście nie zdecyduje sie na "zwisający" bukiet [chyba ;) ]. Nie są w moim stylu, no i nie zawsze wg mnie wydłużają. Ale to moje skromne zdanie :)
Jeszcze raz witam w seteczkach i zycze powodzonka w odliczanku ;)

Offline natalia113

  • bywalec
Anikowe Boze Narodzenie 06
30 sierpnia 2006, 16:58
witam w setkach :mrgreen:
moim zdaniem kiecuchna jest ekstra i długi bukiet wydłuża ale musisz go dopowiedznio dobrać bo może być tak jak pisała Marcysia...

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
Anikowe Boze Narodzenie 06
30 sierpnia 2006, 18:00
Witaj w seteczkach :) Suknia piękna :) Pisz coś o Was, jak się poznaliście itp. :) Buziaki

Offline ela Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Anikowe Boze Narodzenie 06
30 sierpnia 2006, 18:03
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline anetka161 Kobieta

  • 16.06.2007-nasz wspaniały dzień
  • maniak
  • data ślubu: 16.06.2007
Anikowe Boze Narodzenie 06
30 sierpnia 2006, 19:38
Witam cię również w seteczkach :D

Offline demka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25 grudnia 2005
Anikowe Boze Narodzenie 06
31 sierpnia 2006, 11:18
Witam w seteczkach, zobaczysz jak ten czas szybciutko Ci zleci...
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline anik

  • użytkownik
Anikowe Boze Narodzenie 06
31 sierpnia 2006, 14:36
Witajcie Laski! Sorry, ze dopiero dzis pisze, ale wczoraj jakis zakrecony dzinek byl. Dzieki za mile przyjecie!
Anulka pytala, jak sie poznalam z moim T. Otoz wszystko jest wina... przypadku.
Byl sobie ponury wieczor, dokladnie 14.10.2004 roku, a ja biedna, chora(mialam zapalenie krtani i ledwo co mowilam) siedzialam w domu. Bylam na L4 (z zawodu nauczycielka). Jak wiecie, 14.10 to Dzien Nauczyciela, dla mnie mial to byc pierwszy w zyciu i spedzilam go w lozku a nie z moja klasa. Ech. No wiec byl wieczor, nagle dostalam smska, ze kumpela wpadnie do mnie na kawke. Ucieszylam sie niezmiernie i wzielam sie za stawianie wody na gaz.  Dzwonek. Otwieram drzwi, a tam Ania wraz ze swoim szwagrem! A ja w dresie, blada, nieumalowana. No coz. W ogole nic wielkiego sie nie zapowiadalo. Skrzeczalam cos swoim traktorowatym glosem, wypilismy kawke, zdjedlismy przyniesione przez Tadka rafalello i sie pozegnalismy. Tadek wrocil do siebie do Niemiec, ja do szkoly. Pewnego dnia Ania zapytala, czy moze dac Tadkowi moj mail. Zgodzilam sie. Otrzymalam od niego 2 listy i jedna kartke. Wszedzie podpisywal sie jako cichy wielbiciel. Produkowalam tez maile,ale gdy na 3 nie dostalam odpowiedzi, zrezygnowalam. Tak jakos minelo i zrobil sie grudzien. Zapomnialam o calej sprawie, pewna, ze juz mu sie odwidzialo. Tadek przyjechal na swieta, no i sie zaczelo. Ania wciagnela mnie w organizacje jego urodzin, potem wigilia, przyjechal po mnie i poszlismy na Pasterke, a potem to juz bylismy para.  :serce: Pierwszy wspolny sylwester spedzilismy, tanczac ja szaleni i nie zwaracajac uwagi na innych. Niestety, co dobre. szybko sie konczy. Tadek wrocil do siebie. Pozostal nam skype i smsy. Ale cale szczescie, ze jest cos takiego jak tanie linie lotnicze!!! Tym sposobem widzielismy sie choc raz w miesiacu prze kilka dni!! :) Potem nadszedl czerwiec, Tadek przyjechal po mnie samochodem i mialam jechac na wakacje do niego. Wtedy tez byly nasze zareczyny. W wakacje zdecydowalismy, ze rzuce prace i zostane z nim. I nie zaluje. We wrzesniu 2005r. mielismy w Niemczech cywilny.  :i_love_you: teraz przed nami koscielny. 28 grudnia rowne dwa lata od pierwszego calusa  :oops:

No, ale sie naprodukowalam i pewnie zanudzilam Was. Sorry!!!

Pozdrawiam cieplutko!

Offline PumoRi Kobieta

  • maniak
Anikowe Boze Narodzenie 06
31 sierpnia 2006, 15:06
witaj :-) bierzesz ślub w tym samym dniu co wieeele lat temu moja babcia :) to szczęśliwy dzień :)
suknię masz piękną, bardzo delikatną, ale chyba będziesz miała jeszcze coś na siebie, zima może być mroźna...
Co do bukietu to Ci nie poradzę, bo ja sama miałam zwisający, tyle, że jestem baaaardzo szczupła. Ale jak tylko jest Ci z takim do twarzy, to polecam, bo to wyjątkowo piękne bukiety :)
Możesz zobaczyć mój bukiet w albumie :)

rybkawiedenka

  • Gość
Anikowe Boze Narodzenie 06
31 sierpnia 2006, 15:10
Co za romatnyczna historia!

Offline natalia113

  • bywalec
Anikowe Boze Narodzenie 06
31 sierpnia 2006, 17:14
super historia wszego poznania :wink:
czekamy na całą relację z przygotowań :mrgreen:
no i oczywiście duuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzooooooooooooooooo zdjęć :roll:

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
Anikowe Boze Narodzenie 06
31 sierpnia 2006, 19:32
Historia świetna :) Taka romantyczna :) grunt że wszystko dobrze się skończyło i już niedługo będziecie małżeństwem :)

Offline anik

  • użytkownik
Anikowe Boze Narodzenie 06
18 września 2006, 12:49
Kobitki! Zaczelo sie!!! Mam koszmary przedslubne   :mdleje:   Snilo mi sie, ze w dzien slubu a dokladnie 30min przed przypomnialo mi sie, ze to juz dzis i na szybko lecialam do fryzjerki i pazurki robic. Nie wiem czy zdazylam... Kolejny sen: stoje w kosciele,ale nie mam mojej sukni, kamerzysty i fotografa tez nie ma, a slub juz musi sie odbyc.

Rany Julek! jak tak bedzie do grudnia, to sie wykoncze nerwowo.  :depresja:

Offline redzia Kobieta

  • Gosia
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.09.2006
Anikowe Boze Narodzenie 06
18 września 2006, 12:53
Cytat: "anik"
Kobitki! Zaczelo sie!!! Mam koszmary przedslubne

nie martw sie anik, znaczy sie, ze reagujesz normalnie :D, z przy ookazji witaj w seteczkach :D
Milego dnia

Offline anik

  • użytkownik
Anikowe Boze Narodzenie 06
18 września 2006, 13:16
redzia, dzieki! Nieco mnie pocieszylas. Aktualnie jestem na etapie szukania stanika i nie umiem znalezc  :(  Pomysl zakupu przez allegro chyba nie jest w moim przypadku zbyt dobry. Poza tym odchudzam sie, wiec moze i cycki zmaleja?

Rowniez milego dnia!

Offline the_rose Kobieta

  • Prawdziwa miłość przenika tajemnice i samotność kochanej osoby, pozwalając jej zachowć swoje sekrety i pozostawia jej wewnętrzną wolność
  • uzależniony
  • data ślubu: 07.07.2007
Anikowe Boze Narodzenie 06
18 września 2006, 18:04
Hej, witam...bardzo ładna sukienka...a gdzie bedzie slub??? W Niemczech?

Offline anik

  • użytkownik
Anikowe Boze Narodzenie 06
18 września 2006, 20:10
the_rose, dzieki serdeczne. Nie koscielny bedzie w Polsce, cywilny mielismy rok temu w Niemczech. Jednak co Polska, to Polska :)

Pozdrowka!

Offline anik

  • użytkownik
Anikowe Boze Narodzenie 06
19 września 2006, 17:42
Kochane!!! Od dzis juz tylko sto dni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czekam z drzacym  :serce:  Przed chwila dzwonil ksiadz z informacja, ze papiery sa juz gotowe (licencja). Umowilam sie na sobote po odbior  :P  Poza tym bedziemy rowniez rozmawiac o terminie "nauk". Poradnia i cykl nauk nas ominie -   :brawo_2:  Ksiadz stwierdzil, ze w Polsce traktuja nauki jak maly uniwerstet, on zrobi dla nas jedno, gora dwa spotkania, jesli nie bedziemy kumaci. Hehehehe, to trzeba sobie wszystko przpomniec i luzik   :cancan:  

Jakos dzis humor mi dopisuje. Zycie jest piekne   :luzak:

Offline szajo Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 28.IV.07
Anikowe Boze Narodzenie 06
19 września 2006, 17:47
Cytat: "anik"
Przed chwila dzwonil ksiadz z informacja, ze papiery sa juz gotowe (licencja).


e to suuuper :)

Cytat: "anik"
on zrobi dla nas jedno, gora dwa spotkania, jesli nie bedziemy kumaci.


ale fart  :mrgreen: tez tak chce  :mrgreen:

Offline jagodka24 Kobieta

  • Chuck Norris
Anikowe Boze Narodzenie 06
19 września 2006, 18:21
wspaniała data i cudna historia

Offline anik

  • użytkownik
Anikowe Boze Narodzenie 06
20 września 2006, 09:27
szajo,   :uscisk:  
jagodka24,  :oops:

Dzieki Dziewczyny  :)

Offline anik

  • użytkownik
Anikowe Boze Narodzenie 06
20 września 2006, 09:33
Hmmm- suwaczek sie zablokowal. Powinien dzis wskazywac 99 dni a tu 100. Why??

Offline Gosia-oosta Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.06.2007
Anikowe Boze Narodzenie 06
20 września 2006, 09:48
Cytat: "anik"
Hmmm- suwaczek sie zablokowal. Powinien dzis wskazywac 99 dni a tu 100.

pewnie ma w ustawieniach zakodowaną godzinę, o której go utworzyłaś..

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
Anikowe Boze Narodzenie 06
20 września 2006, 13:33
witaj Anik :)

Suwaczek juz pokazuje 99 dni więc jest ok :)

Co dosnów tocałkowicie nomalne objaw więc nie masz si co martwić :)

Offline redzia Kobieta

  • Gosia
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.09.2006
Anikowe Boze Narodzenie 06
20 września 2006, 14:48
Anik masz racje, co w Polsce, to w Polsce :D. Wszedzie dobrze, ale w domu najlepiej.
My na nasze wesele nie zapraszalismy nikogo z "zagraniczniakow", ale moja znajoma zaprosila kilku znajomych z Irlandi i Holandi. Gdy juz bylo po slubie (cywilny) i weselu stwierdzili, ze takiego czegos jeszcze nie przezyli :D i ze chca byc Polakami :D hehehe, a to dobre co :?:  :D

Offline anik

  • użytkownik
Anikowe Boze Narodzenie 06
21 września 2006, 13:45
redzia, u nas moze bedzie znajomy z zona, ktora tez jest Polka, ale oni mieli cywilny i koscielny w Niemczech, wiec on nie zna polskich obyczajow :mrgreen: . jejku, ja juz nie umiem doczekac sie tego grudnia!!  :P

  :id_juz:  

Podrawiam Was!

Offline anik

  • użytkownik
Anikowe Boze Narodzenie 06
25 września 2006, 22:12
Jupi!!!!!!!!!!   :skacza:  Odebralismy juz licencje!!! Protokol spisany bez jakichkolwiek problemow i obylo sie bez nauk przedmalzenskich!!!!!!!!! Alez jestem szczesliwa. Teraz tylko zawiezc to do Polski i wszystko dograc!   :cancan:

Offline ela Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Anikowe Boze Narodzenie 06
25 września 2006, 22:14
No to powodzenia , aby wszystko szło tak gładko :D
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline the_rose Kobieta

  • Prawdziwa miłość przenika tajemnice i samotność kochanej osoby, pozwalając jej zachowć swoje sekrety i pozostawia jej wewnętrzną wolność
  • uzależniony
  • data ślubu: 07.07.2007
Anikowe Boze Narodzenie 06
25 września 2006, 22:25
oby tak dobrze wszystko sie układało do samego wesela i później równiez naturalnie:)

Offline Anielka Kobieta

  • maniak
    • Relacja z naszego ślubu:)
  • data ślubu: 15.08.2006
Anikowe Boze Narodzenie 06
26 września 2006, 08:49
Anik masz rację nigdzie takich wesel jak w Polsce nie ma. Na naszym weselu był jeden chłopak (os. towarzysząca) Szwed i poprostu był zachwycony - stwierdził, że nie widział nigdy czegoś podobnego i że on wesele będzie w Polsce wyprawiał, bo w Szwecji to jest żadne wesele :wink: