e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: drzwi antywłamaniowe  (Przeczytany 1882 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
drzwi antywłamaniowe
27 sierpnia 2006, 20:07
poszukuje namiarów na firme sprzedająca i montująca drzwi antywłamaniowe...

ktos moze cos takiego zna????

interesuja mnie tez ceny..


Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
drzwi antywłamaniowe
27 sierpnia 2006, 20:54
dzięki za namiary..

chyba o tym samym mówiła moja mama...  :mrgreen:

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
drzwi antywłamaniowe
28 sierpnia 2006, 09:06
My robimy u nas takie na wymiar, kosztują 3400 ale są ze wszystkimi zabezpieczeniami i z mahoniu-wydaje mi się, że cena przystępna :roll:

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
drzwi antywłamaniowe
28 sierpnia 2006, 09:08
ło matko..

mieszkam na 4tym pietrze.. wyba wystarczy mi tańsza wersja do małego mieszkanka..

co innego do docelowego domku bedzie full bypasior..

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
drzwi antywłamaniowe
28 sierpnia 2006, 09:10
Kurczę-myślałam, że to jest tanio :? , jak szukaliśmy to nam po dziesiątaku śpiewali, bo niestandatowe i za dużo tego wszystkiego...no ogólnie nas dołowali-dopiero ta firma była ok :roll:

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
drzwi antywłamaniowe
28 sierpnia 2006, 09:12
aaaaaaaaaaaaaaaa... to sie teraz rozumie

moi rodzic gdzies na staromłyńskiej kupowali drzwi do domu..mma tam iśc i obejrzeć co mają, bo rodzice przy 3 kompletach drzwi mają tam spore znizki..

Offline agulkaaa Kobieta

  • Chuck Norris
drzwi antywłamaniowe
28 sierpnia 2006, 10:44
no i jeszcze powiedz tej baba jadze że odemnie jesteś to też dostaniesz dodatkową