e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Dobry fotograf poszukiwany  (Przeczytany 48267 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Beaataa Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 28.07.2007
Dobry fotograf poszukiwany
10 sierpnia 2006, 11:18
Witam,
czy ktos ma namiary na dobrego fotografa :?:
Najbardziej zalezy nam na zdjeciach plenerowych i ogolnym reportazu z calego dnia.
Widzielismy juz kilka ofert, ale albo zdjecia byly bardzo slabe, albo cena za zdjecia bardzo wysoka. Najbardziej odpowiadalaby nam opcja ceny za calosc uslugi, niz jednostowej ceny za zdjecie.
Prosze o adresy najlepiej z okolioc Gliwic, Zabrza, itd.

Bede bardzo wdzieczna za pomoc :)

Offline ainka

  • forumowicz
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
11 sierpnia 2006, 08:35
Polecam firme ktora jest na ulicy Chorzowskiej - Video -Light sie nazwya. Nie sa moze az tak tani ale mi i profesjonalni. Polecam.

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
16 sierpnia 2006, 09:33
Ja polecam fotografa Studio MIx z Gliwic przy ulicy sobotki...na priva moge ci podac linka do ich stronki. POzdro Ania
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Beaataa Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 28.07.2007
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
17 sierpnia 2006, 21:19
anusiaaa, dziekuje za odpowiedz :)
Kontaktowalam sie juz z tym fotografem´- robi faktycznie ladne zdjecia, ale jak dla nas liczy sobie za nie za duzo :?
poszukamy jeszcze, moze cos znajdziemy.

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
7 września 2006, 15:02
Beaataa to mam jeszcze jednego fotografa, ktory bedzie u mnie na weselu z Tarnowskich Gor ale dojezdza gdzie chcesz wiec jak chcesz jakies dane napisz do mnie na priva a wysle ci linka do jego stronki, strasznie fajny chlopak i bierze z fotoreportaz 900 zl (caly dzien zdjeciowy +plener+ 150 zdjec w albumie+ plyta) :D
Chcialm dodac ze mamy z Betka tego samego fotografa :mrgreen:
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Beaataa Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 28.07.2007
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
14 września 2006, 19:02
Cytat: "anusiaaa"
Chcialm dodac ze mamy z Betka tego samego fotografa


to prawda :D
i to dzieki Anusi   :Daje_kwiatka:

Offline anitka

  • nowicjusz
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
2 października 2006, 15:37
:hello:  

Jak w temacie - poszukuję pilnie fotografa i/lub kamerzystę na wrzesień przyszłego roku!!!
 :roll:

Może być z Małopolskiego
 :wink:

Dzięki z góry
  :skacza:  



 :serce:
 

Offline Aniutek83 Kobieta

  • maniak
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
2 października 2006, 16:49
hej
Ja ci moge polecic kilku
ze Ślaska- ale nie wiem czy jestes zainteresowana osobami z miast Dąbrowa Górnicza, Bedzin!

Offline mania

  • forumowicz
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
2 października 2006, 17:23
Ja polecam z Tychów i Częstochowy :) Jak chcesz podesle na priv 8)

Offline Marta

  • phpBB Moderator
  • Chuck Norris
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
2 października 2006, 18:54
Przesunełam ten temat do działu Śląsk i Zagłębie będzie łatwiej pomóc.

Ja polecam mojego naszego fotografa ślubnego z Dabrowy Górniczej. Spisał się na medal...fotki rewelacyjne. Możesz je zobaczyć w dziale relacje "To był najpiękniejszy dzień w moim życiu" lub klikając na link widoczny pod moim podpisem.   :)

Jeżeli chcesz to daj znać i prześlę Ci stronkę www Tam jest jeszcze więcej fotek.  :)  :)  :)

Offline ankna

  • nowicjusz
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
7 października 2006, 19:03
czesc.
czy ja tez moglabym prosic o namiary na fotografa z okolic dąbrowy górniczej?

Offline mania

  • forumowicz
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
7 października 2006, 20:00
Ja moge polecic z Tychow i Czestochowy, ale Ania pewnie ma kogos z DG :)

Offline Aniutek83 Kobieta

  • maniak
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
8 października 2006, 19:47
hej ja jestem z DG ale mam fotografa z Bedzina( takich  młodych kolesi, którzy prowadza sk;lep fotograficzny) fajne zdjecie nie tandetne i kiczowate ! U mnie na osiedlu jest fotograf tu poleca go Marta ale jak dla mnie robi zdjecia na 1 kopyto. teraz wszystko jest tam identyczne !Ale to jak kto lubi mi sie tam foty nie podobaja! mam tez namiary na kolesia artste fotografika , który ma swoje studio reklamy i fotografii i raczej jest artysta! Jak chcesz ankna to pisz na PRIV!

Offline Beaataa Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 28.07.2007
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
9 października 2006, 00:34
anitka, moge podeslac namiary na fotografa z Tarnowskich Gor

Offline Paolka

  • nowicjusz
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
18 października 2006, 11:00
Cytat: "anitka"
:hello:  

Jak w temacie - poszukuję pilnie fotografa i/lub kamerzystę na wrzesień przyszłego roku!!!
 :roll:


Ja z całego serca mogę polecić mojego. Z tego co wiem jest mobilny, z nami pojechał w Puszczę Notecką  :D

Tutaj zdjecia: http://www.forum.e-wesele.pl/viewtopic.php?t=4802&postdays=0&postorder=asc&start=0

Jeśli będziesz zaintersowana prześlę namiary  8)

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
18 października 2006, 11:09
ahhhh Beaataa,  mnie ubiegla i chce polecic NASZEGO fotografa bo mamy tego samego :mrgreen:
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline Doti Kobieta

  • nowicjusz
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
18 października 2006, 15:03
Ja jeszcze ślubu nie brałam  :wink: ale koleżanki z innego forum były zachwycone fotografem z Mikołowa. Jeżeli kogoś interesuje mogę podać adres jego strony internetowej.

Offline .monia. Kobieta

  • * * * * *
  • Chuck Norris
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
18 października 2006, 19:07
Aniutek mogłabyś mi podać na priv namiary na tego fotografa z Będzina, bo szukamy kogoś do zdjęć studyjnych, ponieważ po ślubie mamy zamówiony plener u innego, ale niestety studyjnych nam nie zrobi, gdyż bierze ślub w ten sam dzień co my. Wielkie dzięki.

Offline mania

  • forumowicz
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
18 października 2006, 20:43
Cytat: "Paolka"
Tutaj zdjecia: http://www.forum.e-wesele.pl/viewtopic.php?t=4802&postdays=0&postorder=asc&start=0



Paolka   :szczeka:    :szczeka:  ten Wasz fotograf jest super! Jeszcze takich zdjec nie widzialam! Do tej pory zbieram szczeke z podlogi.

Offline Paolka

  • nowicjusz
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
19 października 2006, 10:37
a dziękuję bardzo :mrgreen: .
Długo go szukałam ale było warto.  W końcu fotki to jedyna rzecz, która pozostaje na długie lata, no jeszcze film... ale do zdjęć się częściej wraca  :D
« Ostatnia zmiana: 29 stycznia 2010, 10:52 wysłana przez Maja »

Offline AniaiPiotrek

  • nowicjusz
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
22 października 2006, 15:04
Witam
Poszukuję fotografa ze Śląska (praca okolice Katowic, Chorzowa, Rudy Śląskiej).
Chciałabym znaleźć fotografa, który zrobi reportaż z błogosławieństwa ceremoni w USC i kościele oraz wesela. Zestanawiam się też nad zdjęciami z pleneru (i ewentualnie studyjne). Chciałabym dostać te zdjęcia na płytce (w jakości wykonania) - słyszałam, że nie wszyscy dają zdjęcia w dobrej jakości. Myślałam też nad fotoksiązką (czytałam o bardzo różnych cenach). Proszę o informacje na temat cen i adresów.
Z góry dziękuje z pomoc.
Ania

Offline Katrinka Kobieta

  • My:)
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.08.2007
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
22 października 2006, 15:10
Hello! przeslalam namiary na priv! ja mam ta firme! zdjecia sa naturalne i dobrej jakosci:) mam rowniez od nich kamerzyste! wszystko sprawdzone bo kuzynka miala od nich wszystko na slubie:)


Offline Marta

  • phpBB Moderator
  • Chuck Norris
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
23 października 2006, 14:40
Był juz zakładany taki temat w naszym regionalnym dziale. Proszę nie dublować tematów :!:

Offline Releena

  • nowicjusz
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
3 listopada 2006, 09:15
Hej dziewczyny!

Mozecie polecic kogos z okolic Katowic lub Krakowa, kto by potrafil zrobic takie zdjecia?

http://forum.e-wesele.pl/viewtopic.php?t=4369&postdays=0&postorder=asc&start=135

Uwazam, ze sa na prawde przepiekne... Ale fotograf niestety ze Szczecina  :cry:

Jesli kogos macie, to prosze o namiary  :obiad:

Z gory dziekuje, papaty

Offline okruszek

  • maniak
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
4 listopada 2006, 09:58
delve, nie reklamuj sie
bana powinieneś dostac  :twisted:

Offline Releena

  • nowicjusz
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
4 listopada 2006, 16:16
delve,

dzieki za odpowiedz - czy to Twoje zdjecia? Tzn. czy Ty jestes fotografem?

Zdjecia mi sie podobaja, nie powiem, sa to moim zdaniem jedne z lepszych, ktore widzialam, a widzialam na prawde duuuuuuuuuuzo.  :jupi:

Najbardziej mi sie spodobaly na fotkach plenerowych zdjecia nr 28 i 17  :P  - i wlasie takich zdjec szukam, zdjec wyrazistych, zyjacych, na ktorych fotograf zdolal ujac uczucia osob fotografowanych. Zdjecia nr 15, 27 rowniez sa niezle, tak samo zdjecie nr 6, choc jeszcze bardziej by mi sie podobaly, gdyby ukazywaly cale glowy osob fotografowanych.  8)

Jesli wiec to Ty Delve jestes fotografen, prosze o info na priva, ile te cudenka kosztuja? Mysle tak o ok. 500 ujeciach i zeby z tego wybrac ok. 100 najlepszych  :arrow: wiec 100 na papierze, reszta na dysku.

Dziekuje i pozdrawiam
Papaty  :id_juz:

Offline Nanya

  • użytkownik
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
22 listopada 2006, 20:40
Cześć, czy ja też mogłabym poprosić o namiary??  :)

Offline Nanya

  • użytkownik
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
22 listopada 2006, 20:44
Bardzo proszę o podanie namiarów na prv na Video-Light i tego fotografa z tarnowskich Gór :lol:  Dzięki!

Offline Agata1982 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 18.08.2007
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
22 grudnia 2006, 12:58
Ja równiez bardzo prosze o namiary do tego fotografa z Tarnowskich Gór.Dzieki
Delve czy ja tez moge Cie prosic o przysłanie mi kilku zdjec bo pilnie poszukije fotografa!!!

Offline magdzia.com

  • użytkownik
Odp: Dobry fotograf poszukiwany
22 marca 2007, 12:42
POszukuje dobrego fotografa na slub w lipcu z okolic Dąbrowy Górniczej. Chciałabym zdjecia z blogosławienstwa, kosciola, wesela i plener. Jak dotąd nie znalazłam zadnej ciekawej oferty. Moze wy mi pomozecie  :skacza: