e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: witam wszystkich slub 07.10.2006 Świnouście  (Przeczytany 3418 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline agayuna

  • forumowicz
Witam i ciesze sie bardzo ze znalazlam forum weselne..napewno bede tutaj czesto przesiadywac.buziaki ze Szczecina

Offline madziulek Kobieta

  • Chuck Norris
agayuna, :hello: no kochana już coraz bliżejd ślubu masz już wszystko załatwione??? pokazuj kiecke :)  :mrgreen:

Offline agayuna

  • forumowicz
Oj jeszcze dużo przed nami, orkiestry brak,wódki brak,ugranego ciasta i tortu brak,dekoracji sali i samochodu,stroju mojego M.,........... nauki przedmałżeńskie daleko w polu...Wierzę, że jeszcze się zdąży.Kiecki mam.Dwie.Jedna ecru a druga taka złotawa na poprawiny albo na przebranie jak mi się ta pierwsza popsuje..tfu tfu oby nie.Wisza w szafie i czekaja.Pokaże po ślubie....a u Was jak tam było?

Offline Lilkuś

  • uzależniony
witaj agayuna :):)

do ślubu blizej niż dalej a tyle jeszcze przed wami...ale czasu jeszce troche macie :)

fajnie, ze masz juz suknie - od kiedy?

Offline agayuna

  • forumowicz
od miesiąca już mam sukienki.kupiłam obie odrazu.nie przepadam za ciągłym szukaniem szperaniem chodzeniem po mln razy do sklepów...:-)...a Ty?

Offline madziulek Kobieta

  • Chuck Norris
Cytat: "agayuna"
a u Was jak tam było?

zajrzyj do działu relacje ze ślubów - tam jest wszystko opisane

Offline asia Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 10.09.2005r.
Witaj witaj  :D
I zapraszam do innych wątków - tam jest wiele interesujących rzeczy  :D

Offline RooS

  • nowicjusz
Witaj :) Wesele w Świnoujściu no prosze moje rodzinne miasto hehe nie ma jak na wyspie :) Pozdrawiam  :D

Offline agayuna

  • forumowicz
ano...wesele na grodku....a gdzie w Swinoujsciu jest jakas dobra cukiernia?musze zamowic tort.ze Szna nie bede go wlokla.i jeszcze ....potrzeba mi dobrej manikurzystki co by mi zel na paznokcie wylala i pomalowala ladnie....moze jakis fryzjer by sie przydal...czekam na namiary.:-)a moze jeszcze jakis dobry zespol znasz?getti@wp.pl

Offline RooS

  • nowicjusz
Salon "Piękne Włosy" w pasażu Centrum niedaleko dużego kościoła ponoć jest dobry a całkiem niezła cukiernia to cukiernia "NOVA" lub "Karpatka" :)

Offline agayuna

  • forumowicz
Merci !!!!!!

Offline megi28 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 30.09.2006
Witaj na forum:)
I działaj bo czas szybko ucieka. Bynajmniej mi się tak wydaje.
Powodzenia:)

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
świnoujście wita świnoujście  :mrgreen:
moje dzieciństwo i czasy liceum to właśnie ś-cie


Cytat: "agayuna"
orkiestry brak


ja polecam warzechę.. prowadził weselicho mojej siostry...

weź też pod uwagę zespoły przyjezdne.. u mnie na weselu gości bawił zespół z nowogardu.. nic nie wzięli za dojazd...


Cytat: "agayuna"
wódki brak


to najmniejszy problem..

w ś-ciu jest hurt alkoholu.. zawsze mozesz podjechać do szczecina... że też zamknęli wolnocłówki  :roll:


Cytat: "agayuna"
ugranego ciasta i tortu brak


NOVA NOVA :mrgreen:

Cytat: "agayuna"
dekoracji sali i samochodu


tu niestety nie pomoge.. nie znam firm dekoratorskich w ś-ciu.. ale mamy dziewczyny na forum ze ś-cia.. one napewno podpowiedzą...


Cytat: "agayuna"
stroju mojego M



to też nie problem... ja mojego ubrałam za 280 zł  (gajer) + 40zł (musznik) i to wąłśnie w ś-ciu...

koło pomnika marynarzy jest mały sklepik z gajerami... ten co graniczy z drogerią na rogu.. jak mu tam??? warmia???

mają kolekcję garniturów na każdą kieszeń

Cytat: "agayuna"
potrzeba mi dobrej manikurzystki co by mi zel na paznokcie wylala i pomalowala ladnie....


a moze iza nowak.. przyjmuje na boh. września.. salonik fryzjersko kosmetyczny "ismena" ( coś na "I")...


Cytat: "agayuna"
wesele na grodku


super.. dobry wybór


Cytat: "agayuna"
moze jakis fryzjer by sie przydal


jak mieszkałam w  ś-ciu chodziłam do dziewczyn ze "studia 5"... moge polecić z czystym sumieniem...

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
:hello: witaj na forum pisz co i jak, ile juz się udało "załatwić"

Offline agayuna

  • forumowicz
hej ha...właśnie wróciliśmy od moich rodziców z Wałcza.Moj M ma już garniturki..tylko jeszcze raz musimy wybrać się na poszukiwania mocno pomarańczowej koszuli i brazowych butków najlepiej firmy PAN bo one nie obcierają i mają mięciutką skórkę i co najważniejsze sztuczny materiał pod spodem co jest istotne dla naszej aury...
ponadto moja mama _ zawsze wierzyłam w jej zdolności artystyczno-manulane_przy mojej malenkiej pomocy zrobiła dekoracje na sale - ceglasto-białe barwy! bomba- jeszcze tylko przyjdzie nam napompować balony:-)......jest ok.zaproszenia wypisane czesc rozdanych..za 5 dni jedziemy do Świnoujścia rozdać resztę,odrazu posprawdzamy zarówno Novą cukiernię jak i panią Ize od włosków itd..już nie mogie sie doczekac!hura...hura hura..
ps.nie wiem czy to dobre miejsce na forum na pisanie o tym....w "poznajmy sie"

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
załóż temat w 100tkach ;)