e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: wrześniowe wiązanki  (Przeczytany 5411 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dordi

  • nowicjusz
wrześniowe wiązanki
24 lipca 2006, 14:43
Biorąc ślub we wrześniu mogę się pożegnać z wizją moich kochanych konwalii w bukiecie-to juz wiem,a jakie jeszcze kwatki odpadaja...??? co moge wyeliminowac, co polecacie-poza rozyczkami, bo choc sa sliczne to wolalabym jakies inne kwiatki.
(DODADKOWE INFO Mam biala sukienke i prawdopodobie dlugi welon,bo sukienka nie ma trenu no i diademik bym chciala :lol:, 172 cm wzrostu mam i jestem raczej szcupla,wiec mysle,ze moge miec troszke wiekszy i lkko opadajacy bukiecik moze,sama nie wiem )
z gory dziekuje za wszelki pomysly-na pewno sie przydadza...

Offline groszek

  • maniak
wrześniowe wiązanki
25 lipca 2006, 08:05
Kalie, goździki, storczyki..wiele kwiatów jest we wrześniu.

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
wrześniowe wiązanki
25 lipca 2006, 08:20
można też wpleśc słoneczniki ..

jest też grupa wiazanek  w stylu wiejskim....

Offline groszek

  • maniak
wrześniowe wiązanki
25 lipca 2006, 08:23
"grupa wiazanek w stylu wiejskim" :hahaha:
wspaniale to zabrzmiało!

Offline azzurra

  • maniak
wrześniowe wiązanki
25 lipca 2006, 10:53
A mój będzie z różyczek. To uniwersalne kwiatki.

Offline Madzialena Kobieta

  • Prawdziwie kochasz wtedy, kiedy nie wiesz dlaczego...
  • maniak
  • data ślubu: 17.09.2005r.
wrześniowe wiązanki
25 lipca 2006, 13:10
cóż.. chyba Ci nie pomogę... niezbyt się znam na kwiatach, nie wim kiedy jakie są..  :?
sama brałam ślub we wrześniu, ale ja chciałam bukiet z różyczek  :wink:

Offline groszek

  • maniak
wrześniowe wiązanki
25 lipca 2006, 18:22
A ja powiedziałam sobie- żadnych różyczek :) Chciałam, żeby było oryginalnie. Zobaczymy, co wyjdzie z tego mojego chcenia :)
Jestem pełna nadziei, bo wreszcie znalazłam kwiaciarnię, gdzie nie zdzierają z człowieka skóry. I na moje szczeście kobitka nie ma storczyka w interesującym mnie kolorze(powiedziałam, że do kupię gdzieś indziej), za to dowiedziałam się, że: w czwartek w moim mieście otwierają hipermarket OBI i w gazetkach reklamowych napisali, że będą storczyki w różnych kolorach 50-60 cm wysokości za 19 zł!!
Na pewno pójdę i może wybiorę. Wspaniale by było. W kwiaciarniach cenia nie schodzi niżej niż 50 zł.

Offline Antalis

  • Chuck Norris
wrześniowe wiązanki
25 lipca 2006, 22:35
Ja sie tez zastanawiam nad bukietem - nie umiem nic wybrac do mojej sukni :(

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
wrześniowe wiązanki
25 lipca 2006, 22:50
quote="azzurra"]A mój będzie z różyczek[/quote]
Mój też był z różyczek
Cytat: "groszek"
Chciałam, żeby było oryginalnie

i był bardzo oryginalny bo sama zadecydowałam jak bedzie wygladać itd .
Bardzo łanymi kwiatkami sa zatandeski czy jakos tak w kolorku takim jak na zdjeciu


Moja kolezanka miała bukiet z tych kwiatków i był śliczny .Było w nim ok 10-15 kwiatków na długiej łodydze , a kazda łodyzka na koncu miała w takim samym kolorku perełki . Był skromny ale piekny .
A te jakie ładne różowiutkie

To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline ilka2 Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 15.09.07 cywilny, 22.09.07 kościelny
wrześniowe wiązanki
25 lipca 2006, 22:54
Będę miała podobny problem z wybraniem kwiatów do bukiety bo też nasz wielki dzien będzie we wrześniu tyle że przyszłego roku :P Znalazłam na necie piękny bukiet z kalii ale moja mamcia delikatnie mówiąc sie "oburzyła"że niby kalie to do trumny... :(  Mam to szczęście że mam super dziewczyny w kwiaciarni które na pewno wymyślą dla mnie jakieś cudo:) jak to z resztą zwykłe robić. :)

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
wrześniowe wiązanki
25 lipca 2006, 22:56
Kalie sa prawie takie sqme jak zatandeski . Z tym ze zatandeski sa duzo mniejsze i maja różne kolorki :D
A moze nawet to te same kwiaty tylko inna odmiana ?
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline KRab

  • użytkownik
wrześniowe wiązanki
26 lipca 2006, 01:57
ja chyba będę miała lilie... to moje ulubione kwiaty.... tylko jest z nimi problem - są duże  :lol:

Offline azzurra

  • maniak
wrześniowe wiązanki
26 lipca 2006, 06:11
Cytat: "KRab"
ja chyba będę miała lilie


Są dwa dalsze - brudzą pyłkiem i mają ciężki, duszący zapach ;)

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
wrześniowe wiązanki
26 lipca 2006, 08:59
Ten zapach jest najgorszy, głowa od niego zaczyna boleć... :roll:

Offline groszek

  • maniak
wrześniowe wiązanki
26 lipca 2006, 10:34
Właśnie.. lilie brudzą, chyba, że pręciki im pourywasz. No i zapach... dla mnie zbyt duszący. Nie wybrałabym lilii.

Offline *Dorotka*

  • nowicjusz
wrześniowe wiązanki
26 lipca 2006, 11:18
Ja również bardzo lubię lilie, ale z uwagi na ich intensywny zapach będą tylko przy ołtarzu, a bukiecik będzie z innych kwiatków (niestety jeszcze brak koncepcji). Uwielbiam też freze, ale one sa chyba za mało wytrzymałe. Sama nie wiem. Trudna to decyzja, zresztą jak większość tych naszych weselnych decyzjii....................

Offline okruszek

  • maniak
wrześniowe wiązanki
26 lipca 2006, 11:41
Cytat: "ela"
kazda łodyzka na koncu miała w takim samym kolorku perełki .

madziulek taki miala, z tego co pamietam ... :)

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
wrześniowe wiązanki
26 lipca 2006, 17:28
Cytat: "martini"
jej... ja tez chce bukiet z perlami  

Jak poprosisz takie ustrojenie to napewno tak ci ozdobia .
Ja miałam bukiecik z różyczek i były w nim takie trawki na których były ponawlekane perełki :D
Sa tez takie perełki na szpilce które wbija sie w koncówke łodyzki lub gdzie sie chce :D
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
wrześniowe wiązanki
26 lipca 2006, 17:35

Cos tak jak na tej ,a le słabo widac
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline KRab

  • użytkownik
wrześniowe wiązanki
26 lipca 2006, 18:00
Cytat: "groszek"
Właśnie.. lilie brudzą, chyba, że pręciki im pourywasz. No i zapach... dla mnie zbyt duszący. Nie wybrałabym lilii.


no oczywiście że powyrywam panów z kwiatka  :lol:
ten zapach lubię - więc nie będzie mnie dusił  :wink:

a ta wiązanka tez jest śliczna, lubię takie długie zielone końcówki. no i kwiat też ładny...

Offline groszek

  • maniak
wrześniowe wiązanki
27 lipca 2006, 07:27
Pomyslałam sobie, że może we wrześniu zrobić jakiś bukiet owocowy...? Jakieś małe rajskie jabłuszka, jarzębina czy coś... Były juz gdzieś zdjęcia bukietów z owocami i bardzo mi się podobały.

Offline KRab

  • użytkownik
wrześniowe wiązanki
27 lipca 2006, 13:01
napewno byłyby orginalną wiązanką... tylko do wystroju kościoła by nie pasowały... bo raczej kościół w owoce się nie wystroi....

Offline dordi

  • nowicjusz
wrześniowe wiązanki
28 lipca 2006, 11:58
Cytat: "groszek"
Pomyslałam sobie, że może we wrześniu zrobić jakiś bukiet owocowy...? Jakieś małe rajskie jabłuszka, jarzębina czy coś... Były juz gdzieś zdjęcia bukietów z owocami i bardzo mi się podobały.


Koleżanka miała jarzębinkę w bikiecie i we włosach- bardzo ładnie i oryginalnie.

Ja lubie delikatne kwiatki-bukiety z roz sa ok. ale jak dla mnie dosc oklepane,chyba ze polacze je z jakimis innymi kwiatkami...
Kalie mojej rodzince tez skojarza sie pewnie z trumna,a poza tym to jakos nie w moim typie-choc sa bardzo eleganckie to fakt, no a sloneczniki to nie wiem czy do bialej sukienki pasuja,bo jakos z ecri widzialam i fajnie to wygladalo...lilie ladne,ale pani zakrystianka jak rozmawialam o porzystarajaniu kosciola, to ostrzegala,ze z doswiadczenia powie,ze margeretki +bile roze slicznie wygladaja,a  lilie sa mniej trwale ,duszace i duuuze-chociaz jak kto woli. :wink:
Podobaja mi sie frezje,ale nie wiem czy sa trwale no i jak bedzie z nimi we wrzesniu, aha no i storczyki sa sliczne.... :serce: