e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Rozpoczęcie przygotowań do wesela  (Przeczytany 13181 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline czapa

  • nowicjusz
Właśnie rozpoczynamy planowanie naszegto wesela. Rozpoczynamy poszukiwanie oczywiście od sali. Jest to moje pierwsze wesele i w sumie nie wiem o co pytać dokładnie i gdzie się udać. Jesteście bardziej doświadczeni więc proszę o porady. Sala z noclegiem w okolicy Zagłębia Dąbrowskiego na ok 100 osób. Może znacie fajne miejsca i ich ceny. Dzięki za pomoc.

Offline Olaa Kobieta

  • Chuck Norris
Cytat: "czapa"
Jest to moje pierwsze wesele

 To chyba jak każdego  :shock: , a szukałaś w FAQ??
There is no such thing as an ending. Just a new beginning...

Offline Marta

  • phpBB Moderator
  • Chuck Norris
Czapa poszukaj w dziale regionalnym i poczytaj o restauracjach...jest tam sporo lokali opisanych przez dziewczyny z naszego regionu.  :)

Offline Aniutek83 Kobieta

  • maniak
noo poszukaj jest tam mnóstwo sal! Moja sala też jest z noclegami, jest w Dabrowie!! Poszukaj a znajdziesz! Inne sale z noclegami to JUBILAT- Będzin , Manhattan- Sosnowiec , Omega_ dabrowa Górnicza, Laguna- Dabrowa Górnicza, Kotwica- Dabrowa Górnicza i dużo innych!

Offline czapa

  • nowicjusz
Dzięki dziewczyny poczytałam na forum o różnych miejscach i jutro jedziemy kilka obejrzec ale wciąż mam kłopot o co warto zapytać, może macie jakieś szczególne uwagi, pytania o których nie można zapomnieć.  Wszyscy którzy mają już za sobą ten etap na pewno doskonale znają schemat pytań jakimi należy obdarzyć rozmówcę. Proszę o podpowiedzi. Z góry wielkie dzięki za wszelkie uwagi :)

Offline Aniutek83 Kobieta

  • maniak
my zjeżdziliśmy dużo sal i  w zasadzie pytaliśmy co ile czego jest w menu , jakie jest menu- zazwyczaj w porzadnych salach dostajecie menu w róznych wersjach na kartkach( u nas jest chyba z 5 wersji) My mamy wersje zewszystkim nawet z alkoholem! zwróc uwagę na to czy sa owoce, ciasta , napoje- no chyba ,ze chcesz to wszystko kupować i wozić!Popytaj o klimatyzację, jakie maja ustawienia stołow( u nas jest dowolnośc jak kto sobie zażyczy) , co z dekoracjami( u nas to ty sobie wybierasz jaka tonacje chcesz- za to nie płacisz oni to robia od siebie- zreszta nie potrzeba za wiele dekorowac) , co z klimatyzacją, z tortem, co z tym co zostanie po weselu(czyty pakujesz, czy obsługa sali) a jakie miejsca wybraliscie?

Offline czapa

  • nowicjusz
Dzięki, dzisiaj jedziemy do Catamarana na pogori, na Balaton ale tam nie ma miejsc do spania i jeszcze jest taka restauracja na Kazimierzu Górniczym Alicja i też chcemy ją zobaczyć. Słyszeliście o tej Alicji taki dworek, jest tam szkółka leśna i hotel dzisiaj się dowiem coś więcej i napiszę jak wrócimy co nam proponują. Pewnie wszędzie będzie problem z terminami, no nic poszukamy. Odezwę się po powrocie. Dzięki

Offline czapa

  • nowicjusz
Jak obiecałam to opisuję Jak przypuszczałam tak jest eh. Generalnie wielki kłpopot z termianami. Wolne w fajniejszych miejscach są dopiero na rok 2008 więc chyba będziezmy musieli się zdecydować na ten termin. Sala bankietowa Alicja jest taka sobie, szczezrze mówiąc średnio mi się podoba ale jak kto lubi. Dworek w starym stylu ceny od 150 zł od osoby. W Catamaranie i w Shumie na Pogorii brak miejsc. Na Balatonie w Sosnowcu całekiem fajna sala i ceny od 140, nowe pokoje ale tylko 30 miejsc noclegowych więc odpada. Zwiedziliśmy jeszcze Omegę ale tam mi się średnio podoba. Może macie jeszcze jakieś pomysły. Dzięki

Offline syla8

  • nowicjusz
czesc!! moglabym Cie prosic o jakies namiary na Balaton? nr telefonu lub str internetowa.. ja na dzien dzisiejszy zarezerwowalam Dorado w sosnowcu na zagorzu-140 od osoby z poprawinami. sala ogromna, niezle menu,noclegi. fajna jest lesna na kazimierzu w sosnowcu, ale troche za mala dla moich 100 gosci.

Offline czapa

  • nowicjusz
namiary na balaton przesłałam na priv

Offline czapa

  • nowicjusz
W czasie poszukiwań trafiliśmy na fajną salę. Dla wsyzstkich, którzy poszukują powiem, że jest ciekawa i nowa i duż i ma całkiem fajny wystrój, ale niestety nie ma miejsc noclegowych więc dla nas odpada ale jeżeli jest ktoś zainteresowany to prześlę namiary na pirv. Restauracja jest w Czeladzi nazywa się Szafranowy Dwór. Kolega ma tam wesele i mówi, że wszystko jest fajne ja osobiście tylko tam dzwoniłam i oglądałam stronkę w necie, muszę przyznać ciekawa. Niestety noclegi będą dopiero za 1,5 roku. Jakby coś piszcie odpowiem.

Offline czapa

  • nowicjusz
Cześć wszystkim, mamy salę, niestety dopiero na rok 2008, ale za to dużo czasu na przygotowania. Dobra po sali powinniśmy się zająć orkiestrą chyba, ale to jeszcze czas, no ale posłuchać można jak macie jakieś ciekawe namiary to proszę na priv. Wiem, że są w innych wątkach ale pomyślałam sobie, że w tym miejscu (jednym) opiszę po kolei nasze przygotowania, potem powinien z tego powstać "poradnik". Żartuję ale takie małe opowiadanko. Wszystkim, którzy chcą w tym uczestniczyć serdecznie dziękuję i oczywiście zapraszam.

Offline SAbina

  • forumowicz
Rozpoczęcie przygotowań do wesela
17 sierpnia 2006, 19:12
Witam wszystkich.
Mam prośbę czy mogła bym dostać jakieś namiary na Dorado w Sosnowcu!!??
Może mi ktoś poleci jakąś dobrą salę na wesele na ok 100 osób!!!!!
Dzwoniłam do Ateny i.............. sierpień, wrzesień i październik przyszłego roku wszystko zajęte :evil: !!!!
Pozdrawiam

Offline kopea Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 16.09.2006
Rozpoczęcie przygotowań do wesela
17 sierpnia 2006, 21:15
Sabinko, namiary wysłane :D

Offline radson

  • nowicjusz
Siemanko potrzebuje pilnie namiary na Dorado balaton  lub jakas ciekawa sale na 150 osob  ! bardzo prosze moze ktos tam mial wesela lub wasi  znajomi prosze dajcie znac! moje gg to 3208756 lub 2029456 email  Jeneral@poczta.fm :skacza:

Offline czapa

  • nowicjusz
Rozpoczęcie przygotowań do wesela
10 lutego 2007, 21:00
Cześć wszystkim dawno się nie odzywałam, mamy salę zdecydowaliśmy się na Szumę w Dąbrowie Górniczej. Teraz jak pisałam dalej rozglądamy się za orkiestrą no i wodzirejem, który moim zdaniem musi się pojawić. Ale jak ich znależć szukamy po internecie i znajomych. Jak macie jakieś pomysły to proszę piszcie. Dzięki.
 :gazeta:  :drapanie:

Offline czapa

  • nowicjusz
Rozpoczęcie przygotowań do wesela
10 lutego 2007, 21:05
A i jeszcze jedno zastanawiam się nad pomysłem na zaproszenia tylko teoretycznie na razie. Chcę je sama przygotować i szukam pomysłów. wszystkie dozwolone. Mam już kilka ale proszę o jeszcze, jeśli macie jakieś. Co 200 głów to nie jedna, dzięki he he :skacza:

Offline oczkowa Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 2 maja 2008
Rozpoczęcie przygotowań do wesela
12 lutego 2007, 20:20
Cytat: "czapa"
mamy salę zdecydowaliśmy się na Szumę w Dąbrowie Górniczej


Cześć, ja w tą sobote ogłądałam Szumę i chcę też  tam zrobić wesele, już wybrałam termin i pozostaje tylko załatwić formalności. Mam pytanie czy rozmawiałaś może z kimś kto robił tam wesele lub był u kogos gościem. Bo dziś koleżanki z pracy nastraszyły moją mamę, że podobno kiepsko tam z jedzeniem i że obsługa rozlewa wódkę 1 kieliszek na pół godziny. Jeśli masz jakieś informacje to daj znać. A może ktoś coś słyszał na ten temat?

Offline katarzyna_84 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2.8.2008
Rozpoczęcie przygotowań do wesela
13 lutego 2007, 20:53
Ja w pierwszej chwili zachwyciłam się salą, ale warunki jakie mi dyktują nie spodobały mi się i podjeście jak do czystego interesu. Mójemu tacie od razu nie spodobało się z tą wódką w menu... jak oni to rozwiązują, wiadomo, że jakieś ograniczenie musi być, a nie powiedzą wprost. Słyszałam negatywne opinie o weselach tam organizowanych, że obsługa słaba, jedzenie wolno podają i zimne się zdaża, także odpuściłam sobie. Ale narzeczonemy zastrzegłam, że na jakąś ślubną kolacyjkę tam się wybierzemy, bo wystrój super i chyba tylko tym wystrojem nadrabiają, ale przecież nie tylko to się liczy. Poza tym oglądałam ostatnio wesele tam właśnie i sala na kamerze wygląda strasznie... aż się zdziwiłam, że to Shuma.

Offline Aniutek83 Kobieta

  • maniak
Rozpoczęcie przygotowań do wesela
15 lutego 2007, 08:04
hmm co do Szumy niestety pomimo tego ,że sala jest piekna- przynajmniej jak tam weszłam to mi sie spodobało! Nie znałam wtedy jeszcze opinii na ten temat! Pan mi wtedy powiedz ,ze terminy na 2007 maja zajete i ,ze orgnizuja wesela od 110 osób wzwyż! Bo ta sala jest po prostu za duża - a na co to na moje marne 70!
A niestety tez słyszałam opinie o zimnym i niesmacznym jedzeniu i jakiejs dziwnej obsłudze! Mój zespól raz tam grał i tez mówił ,ze nieciekawie z tym jedzeniem ,ze zamówili dla nich pełna opcje menu a oni prawie nic nie dostawali az w końcu ludzie organizujacy tam wesele zrobili awanture organizatorom!
myślę,ze ta sala jest sliczna z wygladu, w fajnym miejscu( hehe sama mam tam wesele ale w Catamaranie) i jest nowiutka i zapewne dlatego sa tam pozajmowane terminy- ludzie nie mieli jak sprawdzic skoro ta sale otworzyli w 2006 jak zajmowali terminy na 2007! Zachwycili się po prostu jej urokiem!

Offline magdzia.com

  • użytkownik
Rozpoczęcie przygotowań do wesela
16 lutego 2007, 09:36
Będę mieć wesele w Shumie.Czytałam komentarze na necie odnosnie tego lokalu.Rzeczywiście nie były pozytywne...kiepska obsługa, zimne jedzenie.Ale ja uparlam sie żeby jednak tam zorganizować przyjęcie. Rozmawiałam z managerem. Wczesniej lokalem zarządzał górnik, który z gastronomią nie miał nic wspolnego. Teraz jest nowy młody menager wiec i nowe podejscie do klienta. Cena jest dosc wysoka ale trzeba brac pod uwage co sie na nia składa. Obejrzałam dosc dużo ofert i w zadnej restauracji nie oferowali az tylku gorących posiłów !!! No i jest alkohol i tort.
My zdecydowaliśmy sie na wesele w niedziele, ponieważ terminów na 2007 juz nie było. I bardzo sie cieszę bo zajęliśmy ostatnią wolną niedziele w wakacje.
Gdyby rzeczywiście w Shumie było teraz tak jak to opisujecie to myśle ze nikt nie rezerwowałby tam miejsca, A na 2007 i 2008 juz jest malutko wolnych termionów. POza tym w Shumie oddają zaliczkę jesli sie rezygnuje.

Offline Agata1982 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 18.08.2007
Rozpoczęcie przygotowań do wesela
16 lutego 2007, 14:59
Magda czy mogłabys mi wysłac na priv.numer tel do Szumy

Offline magdzia.com

  • użytkownik
Rozpoczęcie przygotowań do wesela
16 lutego 2007, 16:29
Wysłałąm. MAm  nadzieje ze dojdzie wiadomosc  :skacza:

Offline czapa

  • nowicjusz
Rozpoczęcie przygotowań do wesela
18 lutego 2007, 23:49
hej cieszię się, że wypowiadacie swoje opinie na temat Szumy. Muszę jednak powiedzieć, że byłam trochę przerażona tymi komentarzami jednak do wesela naszego jest jeszcze ponad rok i szczerze mówiąc nawet w najlepszym lokalu z najlepszym szefem kuchni może dojść do sprzeczki albo czegoś tam więc jedzenie może być nie takie jak kiedy sie zamawiało salę. Wyszliśmy więc z założenia, że przy odległym terminie może się wszystko zmienić, więc salę wybieraliśmy na zasadzenie gdzie nam się podoba no i muszą być noclegi. Co do reszty to będziemy pilnować później aczkolwiek wybraliśmy się tam tydzień temu na kolację całą rodziną i każdy z nas zamówił coś innego. Może to kogoś rozczasuje ale jedzenie było naprawdę smaczne i ładnie podane. Jeżeli chodzi o obsługę to rzadko znajdyuje się kelnera, który pracuje dłużej niż rok dwa więc co jest tu najważniejsze żeby nie trafić na takiego, który w dniu Twojego ślubu ma pierwszy dzień. Z menadzerem rozmawiałam i z tą wódką to jest nie prawda, każdy sobie polewa i pije ile chce im się to i tak kalkuluje. Ja również pracowałam jako menadzer w hotelach i wszysytko jest do uzgodnienia. Wasze wesele zależy od was. Opinie innych są bardzo ważne(za co jestem wdzięczna) i pomagają nam dokonywać wyborów jednak termin jest odległy i wiele się może zmienić. Zarówno na lepsze jak i na gorsze niestety. Trzeba jednak wierzyć i działać w tym kierunku. Powodzenia :skacza:

Offline oczkowa Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 2 maja 2008
Rozpoczęcie przygotowań do wesela
19 lutego 2007, 13:29
Haj Czapa,
ja tez mam wesele w szumie i przyznam, że się przeraziłam słysząc niektóre opinie i plotki na temat tego lokalu. Jednak moi rodzice byli tam i rozmawiali zarówno z menagerem jak i z właścicielką. Oboje zapwnili nas że z tą wódką to nieprawda, jeżeli chodzi o jedzenie to nikt u nich nie narzeka. Sama mam zamiar wybrać się tam na obiadek jak tylko będę w DG. Ja w tej chwili jestem bardzo zadowolona z mojego wyboru i wierzę że wszystko będzie w jak najlepszym porządku. Z pewnością nie będę już szukać innego miejsca bo szuma bardzo mi się podoba i słyszałam na jej temat również bardzo dobre opinie. I jak mówi moje kochanie, gdyby było tam tak źle, nie byłoby takiego problemu z terminami, bo nikt nie chciałby płacić takich pieniędzy tylko za ładny wystrój. Mam wesele w maju 2008 więc zdam ci relację jak było:)
Mam jeszcze pytanie czy szukałaś może już orkiestry??? Bo ja właśnie zaczynam i szukam namiarów na jakieś fajne zespoły.

Offline elvirka25

  • nowicjusz
Cytat: "czapa"
Właśnie rozpoczynamy planowanie naszegto wesela. Rozpoczynamy poszukiwanie oczywiście od sali. Jest to moje pierwsze wesele i w sumie nie wiem o co pytać dokładnie i gdzie się udać. Jesteście bardziej doświadczeni więc proszę o porady. Sala z noclegiem w okolicy Zagłębia Dąbrowskiego na ok 100 osób. Może znacie fajne miejsca i ich ceny. Dzięki za pomoc.


Z czystym sumieniem możemy polecić Różaną Dolinę w Będzinie. Siostra miała tam w zeszłym roku wesele i było rewelacyjnie. Jedzonko i obsługa extra no i zamykany plac z ogrodem to duży plus zwłaszcza jak są jakieś dzieciaki na weselu (mogą bezpiecznie biegać).
My też tam chcieliśmy mieć ale moja Siostrzyczka mnie ubiegła ;)

Offline Aniutek83 Kobieta

  • maniak
tylko nie oszusci z Różanej Doliny- nikomu tego nie polacam przejechałam, sie na nich ja i pare innych osób! w tym kilka znajomych par! i za cene która oferuja menu jest raczej ubogie po przeanalizowaniu paru innych lokali!

Offline elvirka25

  • nowicjusz
Cytat: "Aniutek83"
tylko nie oszusci z Różanej Doliny- nikomu tego nie polacam przejechałam, sie na nich ja i pare innych osób! w tym kilka znajomych par! i za cene która oferuja menu jest raczej ubogie po przeanalizowaniu paru innych lokali!


No cóż moja opinia była subiektywna. Moja siostra miała w zeszłym roku wesele w Różanej i było rewelacyjnie. Tak jak napisałam zarówno jedzenie jak i obsługa stały zarówno na weselu jak i na poprawinach na najwyższym poziomie.
A co do menu to byłam przy jego ustalaniu i o żadnych oszczędnościach mowy nie było.
Byłam na ślubach w kilku innych salach i mogę z czystym sumieniem powiedzieć że Różana się wyróżnia ;) in plus.
Zresztą byliśmy z Misiakiem na kilku innych imprezach w tym lokalu (Andrzejki, Sylwester) i było super.
Swoją drogą miałaś wesele w Różanej Dolinie i jesteś niezadowolona? Czy tylko planowałaś tam wesele?

Pozdrawiam

Elv

Offline Aniutek83 Kobieta

  • maniak
akurat ja nie szukałam oszczędnośći bo my płacimu w swoim lokalu 200 zł ale to już ze wszystkim  z alkoholem ( róznego rodzaju) ciastami i słodyczami! napojami itp
A my chcieliśmy nawer to menu za 160 ale potem obswrwujac inne lokale to te ich 160 w innym lokalu mamy za 130!
no i przejechałam sie na niemiłej pani włascicielce- mielismy tam zarezerwowany termin  najpierw na lipiec ale przesunelismy na sierpien i przyjezdzamy zapłacic zaliczke za 2 dni z rodzicami a ta pani mi mówi ze niestety ale na razem z Pania sa 3 inne pary na ta datę i akurat pani ma za mało osób bo tylko 70 pare a chetny jest pan na 110 wied wy i te 2 inne pary odpadacie a miejsce dostaje pan ze 110 osobami za 160 zł bo to lepszy zysk dla restauracji!
A my i te 2 inne pary które miały niby tez przyjechac dzis do jednej pani przy nas zadzwoniła i stwierdz ze moga sobie szukac czegos innego bo cóz 85 osób to tez za mało!
no i jeszcze skąd ja moge wiedzied na rok przed weselem czy mi przyjdzie 72 czy 76 osób bo jak te 4 nie przyjda to musze za nie zapłacić!
NO TE LICYTACJE KTO MA WIECEJ GOSCI I KTO WIECEJ KASY TEN LEPSZY!
Mogli od razu powiedziec a nie nas zwodzić jak my juz z zaliczka wpadliśmy a dzień wczesniej dzwoniłam i mówiłam z,e przyjedziemy z zaliczką!
a i potemsie dowiedziałam,ze nie jestem pierwsza  no ale cóż!
znalazłam inny lokal w o niebo lepszym miejscu i nie z tak pazerna pania właścicielką!
Bedziemy miec wesele w Catamaranie!

Offline elvirka25

  • nowicjusz
Cytat: "Aniutek83"

Mogli od razu powiedziec a nie nas zwodzić jak my juz z zaliczka wpadliśmy a dzień wczesniej dzwoniłam i mówiłam z,e przyjedziemy z zaliczką!
a i potemsie dowiedziałam,ze nie jestem pierwsza  no ale cóż!


No to szok faktycznie. U mojej siostry wszystko zagrało na szczęście. Też zmieniła się liczba osób (planowali 120 a ostatecznie było 80) ale właścicielka nawet się nie zająknęła. Nawet były jakieś drobne niespodzianki od restauracji (gołębie, powitanie chlebem i solą, fajerwerki, dodatkowe jedzonko). Generalnie są zadowoleni i goście z tego co zauważyłam też. Zwłaszcza że ślub był w lipcu więc ogród wyglądał pięknie.
Najwyraźniej wszystko zależy od tego w jakiej "dyspozycji" jest szefostwo w danym dniu ;)

Pozdrawiam

Elv