e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Ach co to był za slub czyli Grazynka i Mariuszek 24.06.2006  (Przeczytany 5503 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline didi Kobieta

Jutro zdjęcia a dzisiaj krótka relacja:)

Wszystko poszło super :mrgreen:  Młodzi wyglądali rewelacyjnie,samochód kolegi spisał sie swietnie i wujek może sie w nos ugryść ze swoim mercem:luzak:  siora zapomniała płyty z piosenka na I taniec :evil: , jak włączyli klimę  to wysiadł prąd na sali :? , prawie cała wódka została :shock: , wina zabrakło i trzeba było dokupywać 2 razy 8) ale i tak bawiliśmy się rewelacyjnie, orkiesta była naprade super :koncert: , polecam każdemu z czystym sumieniem,  jedzonka full że nawet mój Sebciu nie dał rady wszystkiego popróbować  :roll: do domu wróciliśmy wszyscy o 5 nad ranem na bosaka i do 8 rano gadalismy przy :kawa:

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 1
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
A może fotencje :wink: cieszy mnie, że wszystko było ok-to pierwsza pozytywna relacja gościa weselnego


aaaa-bo bym zapomniała wszystkiego naj najlepszego dla młodej pary :serce:

Offline Ecia

Wszystkiego najlepszego dla Młodej Pary! :serce:

Cieszę się, że była super zabawa, pomimo niespodziewanych zakłóceń :) No i czekam na zdjątka :mrgreen:

Offline Wercia Kobieta

Samych pogodnych dni i duuuuuużo miłości na Nowej Drodze życia  :serce:

Offline Agutka Kobieta

wszystkiego naj naj :serce:  :serce: i prosimy wiecej szczegolow no i fot oczywista :D

Eva*

  • Gość
Fotki, fotki, fotki!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:  :mrgreen:

Eva*

  • Gość
acha i jeszcze jedno 100 lat młodej parze!!! :serce:

Offline anetka161 Kobieta

  • 16.06.2007-nasz wspaniały dzień
  • maniak
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 16.06.2007
:serce: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ORAZ SAMYCH RADOSNYCH CHWIL DLA MLODEJ PARY  :serce:

Offline Julia

Najserdeczniejsze gratulacje dla Grażynki i jej świeżo poslubionego :D

Offline AGULA Kobieta

Dołączam się do życzeń dla Młodej PARY!!!
Wszystkiego Naj...na Nowej Drodze Życia!!!
 :serce:
Pozdrawiam serdecznie Młodą Parę

Offline Tagusek Kobieta

I ja również wszystkiego naj ... :D

Tak tak przede wszystkim fotki fotki . Oczywiście sto lat młodej parze  :serce:  :serce:  :serce:

Didi co to za orkiestra co ja tak polecasz??

Offline AnetaM Kobieta

[shadow=darkblue]Wielu miodowych dni,
Wspólnych radości bez trosk,
Spełnienia wymarzonych chwil,
Oby sprzyjał Wam los! [/shadow]

Offline didi Kobieta

Zdjęcia już są !!!!!!!!tylko niech mi ktoś pomoże je wkleić bo są duże i się nie mieszczą do Albumu a mój komp to prosty sprzet i nie mam porzadnego programu do zmniejszania :|


Co do orkiesrty to sa z Gryfina Zespół Gepart (2 chłopaków i dziewczyna) i sa naprawde świetni ja strasznie wybredna jestem jeśli chodzi o muzyke 8)  ale im daje 6 :mrgreen: , mieli szeroki repertuar a to na weselu szczególnie ważne bo bawią sie i starsi i młodsi, znali wszystkie nowe przeboje ale i biesiadne. Dziewczyna ma niesamowity głos chciaz po wyglądzie na wstepie męska część sali  orzekła "będzie wyła" (zupełnie nie rozumieny po czym to było widać no ale cóż mężczyźni może dostrzegaja coś więcej :wink:  ale sie poślizneli :P). Świetnie poprawadzili oczepiny. OJJJJJJJJJJ wytańczyłam sie za wszystkie czasy :lol: az fleki zdarłam.

Szczegółowsza relacja zaraz po zdjęciach  bo mnie szef ochrzani ze na plotach siedzę :luzak:

Offline asia Kobieta

Gratuluję Młodym  :D
Dużo szczęścia i miłości  :serce:

Czekam na zdjątka z niecierpliwością...

Offline AnetaM Kobieta

didi, prześlij do mnie to pomogę wkleić  :wink:
aneta-makowska@wp.pl

No i co z fotkami będa jakieś ?????????
 :twisted:  :twisted:  :mrgreen:  :mrgreen:

Offline didi Kobieta

No przesłałam na podany email 28.06, sześć zdjęć ale niestey bez odzewu :?:  :roll:

AnetaM,  gdzie są zdjęcia ???  :twisted:  :twisted:  :twisted:   :wink:  
spryciura pooglądała a innym nie dała  :wink:  :wink:



Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 04.06.2005
mnie też możesz podesłać

moskirz0@wp.pl


Offline didi Kobieta

Juz wysyłam tylko cos nam dzisiaj serverw robocie szaleje :luzak:

nio już nie możemy sie doczekać :)

Offline didi Kobieta

Udało sie wysłać dzisiaj z samego rana :evil:  więc uprzejmie prosze Monie i wklejenie :mrgreen:


Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • Total likes: 0
  • data ślubu: 04.06.2005

nO WKOŃCU SIĘ DOCZEKAŁAM :) śLICZNE ŚLICZNE :BRAWO: bardzo ładna suknia

suknia ładna , ale nie masz ładniejszych zdjęć?
Te jakies nieostre, zamazane ....