e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Modne suknie slubne  (Przeczytany 2460 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline madziulek Kobieta

  • Chuck Norris
Modne suknie slubne
20 czerwca 2006, 10:32
dziś w Onet fotoreportażu najnowsze i najmodniejsze suknie slubne warto zajrzeć i pooglądac jak prezentują się na modelkach :) zaprezentowane podczas tygodnia mody w Barcelonie. Ja osobiście nigdy bym nie nałozyła żadnej z nich

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
Modne suknie slubne
24 czerwca 2006, 19:29
a może byś linka podała - jakoś nie mogę znależć tego reportarzu   :roll:  :wink:

Offline Julia

  • Chuck Norris
Modne suknie slubne
24 czerwca 2006, 20:43
Oto i te suknie :


Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
Modne suknie slubne
24 czerwca 2006, 21:01
to pomarańczowa bardzo mi się podoba - no oczywiście nie w tym kolorze

Offline Julia

  • Chuck Norris
Modne suknie slubne
24 czerwca 2006, 21:03
Te prezentowane przez Naomi są niezłe, w każdym razie interesujące. Pozostałe już nie bardzo. a modelki :?

Offline redzia Kobieta

  • Gosia
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.09.2006
Modne suknie slubne
24 czerwca 2006, 21:09
Sukienki niczego sobie. Najbardziej podoba mi sie kroliczek  :mrgreen:

Offline groszek

  • maniak
Modne suknie slubne
24 czerwca 2006, 21:22
jaki króliczek?? przeciez to KOZA  :lol:

Offline Julia

  • Chuck Norris
Modne suknie slubne
24 czerwca 2006, 21:23
Jest królik, jest - przypatrz sie uważnie tej najbardziej farfoclowatej kiecce :wink:

Offline groszek

  • maniak
Modne suknie slubne
24 czerwca 2006, 21:25
sorry! masz rację.. ciekawe, co zrobili tym zwierzakom, żeby nie nafajdały  :mrgreen:

Offline redzia Kobieta

  • Gosia
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.09.2006
Modne suknie slubne
24 czerwca 2006, 21:29
Zdjecie nr 7 przypatrz sie groszku  :D

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Modne suknie slubne
24 czerwca 2006, 22:44
koza i tak jest the best. Ciekawe czy to też najnowszy trend???hihi
no i kiedy u nas wejdzie ta moda  :lol:  :lol:
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline redzia Kobieta

  • Gosia
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.09.2006
Modne suknie slubne
24 czerwca 2006, 23:30
Chyba tak, proponuje mlodym parom owieczki (zywe) na wstazeczce  :mrgreen:, po jednej dla kazdego. Jedna dla panny mlodej, druga dla pana mlodego. No moze dla pana mlodego maly barabanek hihihihi

Offline madziulek Kobieta

  • Chuck Norris
Modne suknie slubne
27 czerwca 2006, 12:33
hahaha no nie niezłe jesteście ubawiłam się na maxa :) kochane foremki ale to rzeczywiście królik  :mrgreen:

Offline madziulek Kobieta

  • Chuck Norris
Modne suknie slubne
27 czerwca 2006, 12:34
a na zdjęciu 6 jest koza Groszek też miała racje

Offline Madzialena Kobieta

  • Prawdziwie kochasz wtedy, kiedy nie wiesz dlaczego...
  • maniak
  • data ślubu: 17.09.2005r.
Modne suknie slubne
27 czerwca 2006, 16:37
cóż... mnie tam nic się nie podoba... na pewno bym tego na swój ślub nie założyła  :?

Offline redzia Kobieta

  • Gosia
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.09.2006
Modne suknie slubne
27 czerwca 2006, 17:50
Ja tam bym mogla wziasc  :mrgreen: od Naomi bizuterie z 1-szego zdjecia  :mrgreen:  i troche bym jej zabrala opalenizny  :wink: , zeby nie meczyc sie przed slubem na solarium  :mrgreen: