e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Wiązanka kameliowa  (Przeczytany 21347 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Julia

  • Chuck Norris
Wiązanka kameliowa
21 maja 2006, 16:06

Offline monia_piotr Kobieta

  • bywalec
Wiązanka kameliowa
21 maja 2006, 16:08
śliczne te wiązanki. Takie romantyczne :D

Offline Julia

  • Chuck Norris
Wiązanka kameliowa
21 maja 2006, 16:33

Offline krollewna

  • forumowicz
Wiązanka kameliowa
21 maja 2006, 16:48
Ale wlasciwie do jakiego typu dziewczyny i sukienki takie wiazanki pasuja? Bo szczerze mowiac jeszcze nigdy nie iwdzialam panny mlodej z takim bukietem.

Offline krollewna

  • forumowicz
Wiązanka kameliowa
21 maja 2006, 16:51
A kamelia to jest rodzaj wiazanki, czy raczej kwiat?Przepraszam za te nieznajomosc tematu :oops:  ale naprawde pojecia nie mam.

Offline Julia

  • Chuck Norris
Wiązanka kameliowa
21 maja 2006, 17:49
Wiązanka "kameliowa"

Znana jest już od dawna.Nazwa pochodzi od kwiatu kamelii - wiązanka ułożona z płatków róż lub mieczyków ma przypominać kształtem duży, efektowny kwiat kamelii.Sam kwiat może być płaski jak talerz, lekko wypukły lub w kształcie stożka.Obecnie jest wiele nowoczesnych pomysłów na wykonanie takiej wiązanki.Można ją np zrobić z płatków lilii lub łączyć kolory płatków róż.
Sam bukiet jest niezwykle trwały, jeśli będzie codziennie spryskiwany wodą i przechowywany w lodówce przetrwa nawet tydzień.
Kamelia pasuje do sukni prostej,nowoczesnej lub romantycznej bez dużej ilości barokowych falban.Jeden, duży kwiat niesiony przez Pannę Młodą z pewnością doda blasku jej urodzie i wywrze niezapomniane wrażenie na gościach.


Offline krollewna

  • forumowicz
Wiązanka kameliowa
23 maja 2006, 20:56
Ojej!To jest naprawde zrobione z samych platkow?? A ja myslalam, ze to jakis specjanie wyhodowany kwiat :oops: Mysle, ze ta wiazanka jest warta uwagi i nawet pasowalaby do mojej sukienki.... Julio! Wiecej takich super pomyslow! Gdyby nie ty nie wiedzialabym, ze cos takiego istnieje!

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
Wiązanka kameliowa
24 maja 2006, 10:29

Offline Julia

  • Chuck Norris
Wiązanka kameliowa
25 maja 2006, 17:51

Offline krollewna

  • forumowicz
Wiązanka kameliowa
26 maja 2006, 23:06
Anusia! Gratuluje!!!!!! :D  :D  :D

Offline Julia

  • Chuck Norris
Wiązanka kameliowa
19 marca 2007, 09:34

Offline Aniulek84 Kobieta

  • użytkownik
Wiązanka kameliowa
20 marca 2007, 14:07
Śliczna....jestem pełna podziwu dla pracochłonnosci wykonania...jak to mozliwe że płatki szybko nie "skisną" i sie nie po zwijają?  a tak z ciekawości jak te płatki są mocowane?

Offline KAHA Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 11.09.1999
Odp: Wiązanka kameliowa
28 maja 2007, 12:24
Hehe, własnie...a to bardzo proste, płatki róz nie są wcale takie delikatne - nie wiedna szybko :). Jak się robi taki bukiet: albo płatki sie lepi klejem albo kazdy płatek zakłada się na drucik. Ot co. A w samym sercu bukietu jest zazwyczaj cała róża. Pozdrawiam.
Aby wiazanka była sliczna dłużej nalezy ja spryskiwac co jakis czas woda, albo popryskać mocnym lakierem do włosów.

Offline ika3w Kobieta

  • Ilona
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23.08.2008r
Odp: Wiązanka kameliowa
28 maja 2007, 16:58
Wow  ale fajowe jeszcze takich nie widziałam

Offline szejk1 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 24.06.2006
Odp: Wiązanka kameliowa
29 maja 2007, 07:48
czesc
a ja zawsze slyszalam ze takie wiazanki sa bardzo nietrwale, platki wypadaja a brzegi po paru godzinach robia sie brazowe.  Ja bym nie ryzykowala takiej.  Ale pewnie preparaty do konserwacji sie zmienily i byc moze wytrzymuja teraz dluzej ale wydaje mi sie ze takie cos jest bardzo drogie
Pozdrawiam

Offline Barbart Kobieta

  • uzależniony
Odp: Wiązanka kameliowa
5 czerwca 2007, 08:34
Piękne bukieciki !!!

Chyba będe musiała jeszcze raz przemysleć kwestię bukietu ślubnego.

Tak jak można pokombinować z kolorami w bukiecie tak samo można wymyślić coś ciekawegogo kolorystycznie w formie bukietu kameliowego.

Dzięki za tego posta :)

Gabiś

  • Gość
Odp: Wiązanka kameliowa
24 czerwca 2007, 21:56
To jest poprostu przepiękne!! nie wiem czy nie zdecyduję się na taki bukiecik:) Czy ktoś wie gdzie robią takie cudeńka i jakie są ceny??

Gabiś

  • Gość
Odp: Wiązanka kameliowa
24 czerwca 2007, 22:21







Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
Odp: Wiązanka kameliowa
27 czerwca 2007, 01:12
niektóre z tych bukiecików robią wrażenie :)

Offline ewuniabel

  • nowicjusz
Odp: Wiązanka kameliowa
17 lipca 2007, 23:58
oto mój bukiet kameliowy
w dzien aslubu i nastepny był piękny, później doklejone płatki zaczęły usychać, ale warto było bo każdemu na weselu sie bardzo podobał

Offline izabell26 Kobieta

  • kolorowe życie
  • entuzjasta
  • data ślubu: 09.08.2008
Odp: Wiązanka kameliowa
8 grudnia 2007, 22:55
a ile takie cudooo kosztuje? kto wie?