e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: jeszcze 5 miesięcy i powiemy sobie tak !!!! PrzyszlaŻona i On :)  (Przeczytany 12736 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline przyszlazona Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23-06-2012
Postanowilam zalozyc odliczanko, gdyz juz nie moge sie doczekac :)
juz w marcu zaczelam przygotowania i na te chwile mamy zalatwione:

Ślub 23 czerwca 2012 roku :)

Nauki przedmałżeńskie - parafia przy Orawskiej (polecam)

Wesele - JF Duet w Goleniowie

Dekoracja Kościoła - Angel Dekoracje

Oprawa muzyczna - Dariusz Koronczewski

Zespół na wesele - Combo

Fotograf - studio ESTE

Videofilmowanie - MJB film

Teraz zastanawiam sie nad suknia slubna, w watku zniecierpliwionych juz ten temat trwa i poki co faworytka jest suknia demetrios 2832 z kolekcji demetrios w lisa ferrera, podoba mi sie rowniez suknia z la mariette z mieniacym sie dolem tiulowym :)

szukamy rowniez obraczek i probuje namowic PM do zdecydowania sie na takie z "falką" z zoltego i bialego zlota - widzialam u terpilowskich:)
serdecznie pozdrawiam dziewczyny z watku zniecierpliwionych i witam w moim odliczanku :)
aaach no i wodke tez juz mamy,kupilismy jeszcze przed nowym rokiem - zubrowka biala - 17,20 za sztuke w selgrosie, taka chcielismy i taka w okazyjnej cenie kupilimy:)

mamy juz nawet zawieszki na te butelki,a takze wizytowki dla gosci i zaproszenia,ktore powoli rozwozimy:)

kupilismy nawet juz ksiege dla gosci weselnych,co by miec pamiatke :)

o auto i tort weselny nie musimy sie martwic,bo jest to zapewnione w Duecie:)

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
jestem pierwsza ;D
co do sukni- lissa wygrywa ;D
co do obraczek podpowiem ci ze na slonecznym w zlotniku a wlasciwie to jubiler kupisz identyczne za pare stowek mniej ;D maja dentyczne wzory jak w aparcie jak w terpilowskich wiec moze warto tam podjechac???? ;p ja tam przetapiam i jesczze jedna z forumek- Mania  ;) takze mysle ze warto sie przejechac tym bardziej ze maja na prawde spory wybor nawet nie wiem czy nie wiekszy niz w sieciowkach ;p bo maja z 8 paletek z obraczkami roooooooznymu i pieknymi ;D

Offline przyszlazona Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23-06-2012
ciesze sie bardzo,ze jestes pierwsza:) a gdzie dokladnie ten zlotnik na slonecznym? gdyz my rowniez raczej bedziemy u zlotnika robic,mamy nawet troszke swojego zlota,wiec byloby fajnie,gdyz powalily mnie 3 tys. za obraczki:)

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
jesli dobrze rozumiem twoj wzor to mieryzlam takie ;D hmm jak by ci to wytlumaczyc.. obok helisow na slonecznym jest szaszlykarnia merkury...
i to jest w sumie obok/naprzeciwko merkurego ;D widac szyld mistrz mariusz loboda ;p a tu masz str przykladowych jego obraczek, z linka wyswietla ci sie moje ktore wybralismy ale mozesz popatrzec an cos innego i jak znajdziesz wzror to wklej jak mozesz zobacze zcy o tyhc samych myslimy ;p http://jubiler.opole.pl/page/produkt.php?p=203 te sa moje bialo zolte zloto i w mojej 4 brylanciki ;D cudo mimo ze nie cieprie tych oczek w obraczce ;p popatrz sobie na tej str mzoe cos wpadnie wam w oko ;p i my tez dalismy swoje zloto

Offline Mania82 Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 07.07.2012
I ja jestem druga :)  :hello:
Sylwusia, dobrze mówi :)
Złotnik jest jak jedziesz od miasta, to zaraz za strażą skręć na taki byle jaki parking na tyłach szaszłykarni, wychodząc z parkingu dołownie 15 metrów w prawo (niedaleko sex shop;d) , ale drugie swoje stoisko mają w heliosie, tym ktory stoi równolegle do struga, nie prostopadle! wchodzac głownym wejsciem jest jeden jubiler- to nie ten ( zreszta b. maly wybór) idac alejka w prawo jest kolejny - doslownie 3-4 stoisko i to jest własnie drugi punkt pracowni zlotniczej mistrza mariusza Łobody:) jak masz swoje złotko to udaj sie tam :) my prawie 3 tys zaoszczedziliśmy, Sylwusia tez zreszta sporo :) Wszystko zalezy ile masz tego złotka, jak starczy na Twoje obraczki to tylko za robocizne zaplacisz, jak bedziesz miała wiecej to odlicza Ci tez od robocizny, takze warto :)
p.s. Sylwusia, my chyba musimy jakiegos rabatu jeszcze zażadac za zachwalanie tej pracowni co ?:) Hihi

Offline Mania82 Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 07.07.2012
przepraszam, wychodzac z parkingu na tylach merkurego 15 metrów w lewo :) a nie w prawo

Offline przyszlazona Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23-06-2012
dziewczyny dziekuje-na pewno odwiedze !! a szukam mniej wiecej takich : http://jubiler.opole.pl/page/produkt.php?p=84

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
haha tak powiem ze chce rabat ;D wiesz Mania ja codziennie kilka arzy teraz ogladam te nasze obraczki w necie ;D  mam szal
a w ogole ja chce tez u nich zrobic sobie z resztek zlota skorpiona na lancuszek ;D

a tych co szukasz zonka jest mnostwo ;D bardziej swiecace i mnie, sa tez takie jakby kreseczki po calosci taka chropowata faktura nei umiem opisac.. cudne ale moj k. wygladal w niej dziwnie za bardzo blyszczala ;D

Offline przyszlazona Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23-06-2012
dlatego wlasnie nie chce blyszczacych,co by PM nie narzekal,ze takie pedalskie hehehe:) sylwusia,a stronka jest z Opoloa,ale to ten zlotnik na slonku tak?? jak tak to super

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
http://jubiler.opole.pl/page/produkt.php?p=181 a takie?????
oni wspolpracuja z nimi wychopdzi na to ;p bop na wizytowce lobody pana jest ten adres na www.

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
i ja jestem! bede caly czas teraz czytac :) my tez bedziemy mieli este ale na sesje po slubie :) o zespole combo slyszalam duzo pozytywnych opinii wiec mysle, ze dobrze wybraliscie :)

Offline przyszlazona Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23-06-2012
sylwusiu takie tez ogladalismy w aparcie,ale one sa troche matowe i to sie moze scierac...

Anio0lku ciesze sie,ze jestes !!! a na combo glownie zdecydowalam sie z powodu dobrej opinii u znajomych i na forum rowniez:)

Offline SarCia11122 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 29.09.2012
Witam;-) i również będę śledzić Twoje przygotowania :)

Offline przyszlazona Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23-06-2012

Offline emm-a Kobieta

  • Chuck Norris
ja też dołączam!!! ja też :skacza:
Moje Laleczki :-)
Klara 2014r.
Dominika 2017r.

Offline Delaila Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 01.09.2012

Offline femme Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 2012
i ja będę podczytywać :)

Offline lebara Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 11.08.2012
ja również będę podczytywać  :)
,,Geny to nie wszystko, zdrowie i mądrość Twojego dziecka zależą od Ciebie"

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
przyszlazona poogladalam arz jeszcze twoje fotki i chyba dla mnei nr jeden nie ejst lissa a arvena nr 1 ;] spojrz na swoja talie w tej sukni... no bosko wygladasz w niej ;D lepiej niz w lisie.. mimo ze lisa ma modne falbanki heh ;p

Offline Mania82 Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 07.07.2012
Przyszłażona, wysłałam Ci na priv prośbe o Twoje fotki w kieckach :) mam wrazenie, czytajac opinie ze moze jakies podobne mierzylyśmy, oprócz księzniczek z tiulem, ale duzo piszesz o falbaniastych. Chetnie zobacze, wyraze swoje zdanie i odesle swoje :)

Offline przyszlazona Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23-06-2012
hej dziewczyny,witam wszystkie i dziekuje,ze jestescie !!! postaram sie wpasc do was:)

sylwusia dzieki za opinie,naprawde,bo ja wciaz mysle i nie wiem:) kochana jestes ! i ja tam na mode nie patrze,byleby bylo wyjatkowo:)

wiec wklejam wam adres z fotkami,bo cos tu mi nie wychodzi i piszcie wszystkie,czekam:))))

http://www.album.astral.pl/album/index.php?action=show_big&gall_id=&alb_id=8096&foto_id=1&off=0&search_exp=&order=title&user_albums=1&album_pass=&prev=0&next=0

Offline SarCia11122 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 29.09.2012
bardzo śliczna suknia :) :D

Offline przyszlazona Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23-06-2012
Sarcia tam wiecej jest  fotek:) ogladaj:)

Offline SarCia11122 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 29.09.2012
jak dla mnie najśliczniejsza jest pierwsza ;D

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
ha! widzisz zonka kolejna kobitka mowi ci o arvenie ;D

Offline przyszlazona Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23-06-2012
szkoda,ze w kwestii sukni nie jestem tak zdecydowana jak w innych :(:(:(:(:(

Offline Mania82 Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 07.07.2012
ja jak juz pisałam tez obstawiam pierwsza z Arveny, pieknie podkresla talie i te zdobienia :) slicznie. Druga dla mnie  jest ta z Vivien zdekoldem w serduszko :) NO la Mariette Bianca (chyba tak sie nazywala)tez jest ładna, ale tamte bardziej efektowne :) Coś czuję, ze zdecydujesz sie jednak na księzniczki :) 

Offline przyszlazona Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23-06-2012
mam juz straszny metlik w glowie i nie wiem czy chce falbanki czy tiul... przeraza mnie to,ze nie wiem, a czas leci:(((

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
masz czas do marca kochana wiec nie stresuj sie ;p
poraddz sie mamy i swiadkowej one na pewno szczerze doradza ;D

Offline przyszlazona Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 23-06-2012
a jeszcze dzis ksiadz powiedzial,ze mimo,ze mam odbyte nauki gdzie indziej to musze isc do niego,bo twierdzi,ze sa inne...ech

mamie sie podobaja falbanki z arveny i tiul z pretty woman, czyli dalej mam problem... wkurza mnie to,ze nie moge sie zdecydowac:(