e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: "W białą suknię ubrana, wiernośc Tobie przyrzekać" 29.06.2013 Asikowo&Radusiowo  (Przeczytany 25583 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
Wiem, że jeszcze straaaasznie dużo czasu, ale ze wszystkich przygotowań, mamy dopiero wstępnie zarezerwowaną salę  ;D Taki temat pomoże mi ogarnąć ile jeszcze jest do zrobienia, a z Waszą pomocą, mam nadzieję o niczym nie zapomnieć :)

Offline naily Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 15.08.2013r. Szczyrk HOTEL ALPIN
pierwsza :) w takim razie często będziemy sie mijac na forum ;) ja mam ślub 15.08.2013r ;) zapraszam równiez do mnie juz rozpoczęłam odliczanie :D a czasu tylko się wydaje, że jest taaaak dużo ;) szybko nam to zleci ;) Tobie szybciej :D pozdrawiam

Online Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
Witam serdecznie :) Mam póki co datę i piosenkę na pierwszy taniec :D

Offline naily Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 15.08.2013r. Szczyrk HOTEL ALPIN
No widzisz ja nie jestem jeszcze pewna co do pierwszej piosenki ;)
ale... : salę, kościół, fotografa, kamerzystę, zespółjuż mam. pazurki sama sobie robię, makijaz robi moja kochana Marlenka, hmm zostaje fryzjer i kiecka :P  :D
Ale ja mam prostą sprawę bo mam polecenia od siostry blixniaczki, więc chyba będzie podobne wesele :)
 Przynajmniej jestem ich pewna :D hehe mam to z głowy, sama nie wierzę że te najtrudniejsze decyzje juz są podjęte ;)

pozdrawiam Cie serdeczie ;)

a jak u Ciebie? mierzyłas juz jakies sukienki? ...ja mialam pierwszą próbe wczoraj :D


Offline mimi27 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 2013-06-15
Mam ślub niedługo przed Tobą :) Będę śledzić ten wątek jeśli pozwolisz :)

Online Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
Będzie mi bardzo miło Was tu gościć :)
Jeszcze nie mierzyłam sukni, bo będę najprawdopodobniej szyła...W ogóle jestem w tzw. czarnej d.... :P ze wszystkim.

Offline naily Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 15.08.2013r. Szczyrk HOTEL ALPIN
Będzie dobrze kochana ;)

Weź swoja najlepszą przyjaciółkę, mamę, siostrę... kogo chcesz i idźcie do salonu sukien ślubnych ;) szybciutko poczujesz klimat slubny ;) od razu fajniej sie później działa. Poprzymierzaj sobie jakies sukienki ;) będziesz wiedziała jakie fasony i typy odrzucić :D

Najważniejsze żeby wszystkie srawy które chcesz załatwiac związane z Twoim ślubem, były realizowane pod wpływem pozytywnej energii ;) ja sie staram tego pilnować... :)  Przeciez to ma nam sie kojarzyc z radością szczęściem a nie ze stresem :D
powodzonka kochana ;)

dawaj znaki jak cos ruszy :D

Online Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
Tak właśnie zamierzam. Tym bardziej, że 01.02 na Kaszubskiej będzie mini gala slubna dla przyszłych panien młodych... :)

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Asik, no w końcu wątek. Czekałam na Ciebie  ;) Będziesz miała wsio w jednym miejscu.

Kaszubska, dobry wybór :ok:
Piosenki się domyślam - tytuł wątku mówi sam za siebie  ;D

Czasu nie jest aż tak dużo.
Proponuję do sali dodać fotografa, kamerzystę i dj-a bo tutaj z terminami też może być krucho. A poza tym kościół, w którym będziecie ślubować - podejdź albo zadzwoń i sprawdź ile wcześniej trzeba rezerwować termin (godzinę). U nas wystarczyło iść na początku roku ale i tak nas ubiegła para, która weszła przed nami tzn. zabrali nam godzinę ale potem nie żałowałam bo w sierpniu 18 jest nawet lepsza.


Asik, jak będziesz chciała iść przymierzać kiecki w któryś weekend to ja się zgłaszam na towarzyszkę  ;D
Zostawimy Lilaczka z chłopakami i niech sobie radzą - w końcu będzie pod opieką ojców  8)

Online Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
Maju, nie wyobrażam sobie mierzenia kiecy bez Ciebie! Piosenkę faktycznie chciałam początkowo właśnie tytułową, ale tam jest w drugiej zrotce smutno :P Będzie najpradopodbniej "Mamy czas" Ewa(?) Jach.
Dj'a już mam. To kolega ze studiów. Nad fotografem się zastanawiam i przegladam narazie portfolia.
Strasznie tego wszystkiego dużo :O
ale literówek narobiłam. Wstyd.  ::)  ;D

Offline Sabineczka Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 26.08.2017 slub cywilny
  • Ślub w: Dąbrowa Górnicza
Jestem wielkiego podziwu dla dziewczyn które mają juz piosenkę na swój pierwszy taniec.  :):) Ja sie nie mogę zdecydować wiele jest takich co mi się podoba wolnych i troszkę szybszych i nie wiem co wybrać ostatnio słuchałam HIT Najlepsza Na Świecie 2011 tak bardziej disco polo hehe

Online Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
Dzisiaj zapłaciliśmy zadatek za salę. Nikt nam już nie zabierze. Teraz musimy się udać do kościoła, Jestem też po wstępnych rozmowach z fotografem. Najpierw chyba fundniemy sobie sesję narzeczeńską...

Offline naily Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 15.08.2013r. Szczyrk HOTEL ALPIN
super ;) gratuluję;)
pięknie wszystko zaczyna się zazębiać :D powodzonka życzę! buźka ;)

Online Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
wstępnie dogadałam fotografa. Zrobimy sobie też sesję narzeczeńską.

Offline Koozaa Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 30.05.2013 ( Boże Ciało)
Witam, gdyż i ja z 2013.

My may Salę i Zespół, pierwsze przymiarki sukien za mną na razie mam jedną upatrzoną ... ale że nie umiem wklejać zdjęć to nie pokaże :D Co do piosenki na pierwszy taniec mamy  dwa typy, pierwszy dosyć standardowy, drugi no może niec mniej konwencjonalny :D Nie wszystkim pasuje walc do Metalic'ki

Online Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
mam wstępnie dj'a i fotografa.
Z garderoby- podwiązkę :) Maja była tak miła :) Dzięki temu mam coś niebieskiego i pożyczonego w jednym :)

Offline mimi27 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 2013-06-15
Widziałam w necie walca do nothing else matters i przyznam, że piękny układ :) Elegancko i z klasą :D

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Cytuj
Z garderoby- podwiązkę Smiley Maja była tak miła Smiley Dzięki temu mam coś niebieskiego i pożyczonego w jednym

z racji mojego stażu małżeńskiego  ;D podwiązka do najmłodszych też nie należy ;) se se se

Fotograf pierwsza klasa :ok: Na pewno będziecie zadowoleni

Online Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
oj tam. Coś starego na ślubie też będę miała (Pana Młodego np. :P taki trochę oksymoron powstał, ale to oczywiście mój czarny humor)
Fotograf genialny!
Teraz muszę szkołę tańca znaleźć i rozruszać 100 kilo przyszłego męża :)

Offline Sabineczka Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 26.08.2017 slub cywilny
  • Ślub w: Dąbrowa Górnicza
Szybkie jesteście juz tyle macie załatwionego :) podziwiam :)

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Cytuj
Coś starego na ślubie też będę miała (Pana Młodego np.

od początku to włamałam - R będzie starym Panem Młodym se se se

Cytuj
Teraz muszę szkołę tańca znaleźć i rozruszać 100 kilo przyszłego męża

szkoła tańca - oj współczuję. U nas skończyło się na dręczeniu B w domu ale ta oporność jest chyba u nich rodzinna

P.S.
Asik, po ostatniej wizycie zostawiliście torebeczkę z trunkami  ;) juz wiem dlaczego - zapomniałam zapakować naczynie żaroodporne, blaszkę i ściereczkę  ;D
Poprawię się następnym razem ;)

Online Asiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 29.06.2013
heh, R. jest prawie przekonany do tych zajęć tanecznych :) Mam nadzieję, że mu się nie odwidzi.

Zapomniałam zarówno o tej torebeczce, jak i o naczyniu i całej reszcie. Byłam chyba za bardzo przejęta prowadzeniem Radkowego samochodu :D on zaś zapomniał...bo to u nich normalne :)


Offline Sabineczka Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 26.08.2017 slub cywilny
  • Ślub w: Dąbrowa Górnicza
Kurs tańca też chciałam wyciągnąć mojego PM ale nie dał się namówić hehe, ja nie umiem tańczyć nie mam wprawy hehe , ale mój PM mówi że mi da lekcje tańca hehe

Offline Invis Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 13.07.2013
Witam witam i podpinam się do wątku :)

Jejku dziewczyny ile Wy już macie pozałatwiane, w kompleksy mnie wprawiacie normalnie :p My salę jedziemy pojutrze zaklepać, i fotografkę chyba też, zobaczymy, jak z DJem. Ale suknię chciałam dopiero pod koniec roku szukać na wyprzedażach z 2012. A teraz zaczynam się zastanawiać :(

Offline Koozaa Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 30.05.2013 ( Boże Ciało)
Mój póki co utrzymuje, że pójdziemy na kurs tańca :D a jak będzie później się okaże :D
Suknia jak pisałam w moim wątku jest póki co jedna (faworytka).

A i mamy ale nie wiem czy się klasyfikuje na coś pożyczonego, bo najprawdopodobniej będziemy mieć pożyczoną podunię pod obrączki oraz dzieci :D Chłopczyka do obrączek i dziewuszkę do kwiatków :D W końcu Boże Ciało to chyba pozwolą kwiatki sypać nie :D

Offline Sabineczka Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 26.08.2017 slub cywilny
  • Ślub w: Dąbrowa Górnicza
witajcie to ja jedyna chyba jestem taka do tyłu :) my z moim PM dopiero od Lipca zaczniemy jakie kol wiek rezerwacje robić :)

Ja jak na razie co mam to podwiązkę i diadem hehe :) w przyszły miesiącu chcę kupić mojemu ukochanemu koszule do ślubu i krawacik :)

Ja już się oglądam za salonami które biorą dość nie dużo za uszycie sukni ślubnej.  W następnym roku już bym chciał iść zamówić i umówić się na pierwsze przymiarki :)

Offline Koozaa Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 30.05.2013 ( Boże Ciało)
Sabineczka a koszuli nie dobierasz do koloru sukni? Bo ja już wiem że przy sukni w kolorze Ivory najlepiej mieć ze sobą kawałek materiału.

Ponoć jak pani ma suknie w kolorze snieżnej bieli a pan chociaż o pół tonu ciemniejszą koszulę to wygląda na nieco starą i na odwrót jeśli pani ma ciemniejszą suknie od koszuli młodego :D

Offline Sabineczka Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 26.08.2017 slub cywilny
  • Ślub w: Dąbrowa Górnicza
Moja suknia będzie bielusieńka :) i mój PM też będzie miał bielusieńką koszulę

Offline Koozaa Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 30.05.2013 ( Boże Ciało)