e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Z tobą mam sen... Paulina i Bartosz 30.06.2012 :)  (Przeczytany 3411 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline paulinka009 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 30 czarwca 2012
Witam :) Doszłam do wniosku ze chyba i ja powinnam założyć odliczanko. Za bardzo nie wiem co tu pisać ale mam nadzieje że z czasem się rozkręce :)

Trochę o nas hm poznaliśmy sie na studniówce PM za kilka dni będzie dokładnie 3 lata tamu. Jego kolega mnie zaprosił jako osobę towarzyszącą. Ciągle sie śmieje że poznałam księcia na balu hihi poprosił mnie do tańca tylko raz ale ten raz wystarczył by coś zaiskrzyło. Ja oczywiście z połamanym serduszkiem nawet nie dopuszczałam myśli że może coś z tego wyjść ale po jakimś czasie dałam mojemu księciu szanse i tak po roku znajomości wiedzieliśmy oboje że to to i zaczęliśmy planować nasz wielki dzień. Oczywiście z małym przymrożeniem oka i z myślą co ma być to będzie bo oboje wiedzieliśmy że to jeszcze za wcześnie aczkolwiek zależało nam bardzo na pewnej orkiestrze która trzeba było 2 lata wcześniej rezerwować. Ale wszystko ułożyło sie dobrze i pozostało nam 6 m-cy  ;D Troszkę zaczynam sie już przejmować że nie zdążę pozałatwiać tych wszystkich drobiazgów...


Pozdrowionka  ;)

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
Chętnie dołączę do odliczanka Stargardzianki  ;D

Pisz tutaj szybko co macie załatwione-pewnie już większość bo mału czasu zostało  :) W jakim kościele slub,gdzie wesele...orkiestry się domyślam  ;)
No i koniecznie wrzucaj fotki wasze,sukni itp  ;D

Offline paulinka009 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 30 czarwca 2012
A więc tak lista załatwionych spraw:
- Kościół NMP w Stargardzie godz. 17
- sala Wenus w Kobylance
- zespół Feniks ze Stargardu ( patrycja_4r pewnie myślałaś o innym ;)
- kamera CVS Szczecin
- SMFoto Szczecin - Stargard
- zaproszenia, winietki, zawieszki własnej roboty (następnym razem wrzucę foto )
- suknia Donatella Verise Bridal (bez tych badziewnych kwiatków, i bez trenu)
- buty ślubne taneczne
-piosenka na pierwszy taniec "Z Tobą mam sen" Volver
- i chyba na razie wszystko...


Do załatwienia w najbliższym czasie:
- wódka - tu intensywnie szukamy najtańszej hurtowni
- nauki - jesteśmy w trakcie
- nauka pierwszego tańca a właściwie jakiś fajnych kroków i obrotów myślimy o Alfa Astra ale nie dopytywałam o szczegóły
- obrączki ,mamy swoje złoto będziemy przetapiać


Tak więc to by było na tyle pewnie coś pominęłam ale z czasem dopisze. Bardzo będę wdzięczna za pomoc jakąkolwiek w tych sprawach niezałatwionych i do :)

Uciekamy do wuja PM bo pracuje w jednej z hurtowni alkoholi potem napisze co i jak :) papatki

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
A no,faktycznie myślałam o innym  :D ale przy "twoim"bawiłam się w 2009r na weselu i nie miałam zastrzeżeń jako gość  :)
Wódkę kupowaliśmy hmmm chyba w Daco-tam blisko biedronki  ;) Na ten czas (grudzień 2010r)była jedną z najtańszych  :)

Właściwie to co najważniejsze macie,więc możesz spać spokojnie  ;D
A powiedz-co was skłoniło do SMfoto?

Offline femme Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 2012
witam:) i ja dołączę jeśli można, bo ślubuje w tym samym dniu:) Kiedy decydujecie się na obrączki, macie już jakiś wzór?

Offline paulinka009 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 30 czarwca 2012
patrycja_4r Co nas skłoniło hmm pierwszy raz spotkaliśmy tych panów na targach i spodobały nam sie ich albumy, na internecie nie mieli za ciekawych zdjęć ale jakoś tak cena była fajna i fakt że pracują w 2 nas do nich przekonała. Z czasem gdy oglądałam ich zdjęcia na blogu tylko się utwierdzałam w przekonaniu że to był raczej dobry wybór :)ta wódka koło biedronki na pyrzyckim?

femme  Witaj:) bardzo fajną datę wybraliście :D hihi a obrączki mamy zamiar pooglądać na najbiższych targach i w następnym tyg zanieść złoto do złotnika.Nie wiemy jeszcze co wybierzemy ale myśle że raczej klasyczne jednokolorowe. A wy już macie jakiś pomysł na swoje obrączki?

Byłam dzisiaj u chirurga z ząbkiem i tak się bałam .... ale przemiły młody Pan dr tylko obejrzał powiedział co i jak i zapisał na inny termin i przestałam się bać :D Dostaliśmy wczoraj namiary do przedstawiciela Bartexu czy jakoś tak w tyg pojedziemy zapytać  ponoć ma najniższe ceny alkoholi ale szczegółów żadnych nie znam.
:)

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
 :) Nie,nie ta biedronka  :D Chodziło mi o tę na Gdyńskiej czy Gdańskiej-jakoś tak  ;)

A co to za sprawa z ząbkami?

Offline femme Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 2012
My też skłaniamy się ku klasycznym, mi podobają się takie ze zmatowieniem w środku, boje się tylko jak w trakcie użytkowania będą się ścierać...jak to będzie wyglądać? :/ Też musimy jeszcze po złotnikach pochodzić, poogladać...

Offline filipinka_2 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 30.06.2012
witam wlascicielke :hello:
mamy ta sama date slubu wiec jesli pozwolisz bede zagladac do ciebie  jakie postepy w przygotowaniach do waszego slubu pozdrawiam serdecznie

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
I ja się dołączę  :)
Z zespołu na pewno będziesz zadowolona :) nie wiem czy wspominałam ale śpiewa tam moja siostra :)
A w wenusie masz wesele na dużej czy małej sali? :)

Offline mkarolinka Kobieta

  • Chuck Norris
To i ja dołączę :)

Offline paulinka009 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 30 czarwca 2012
mkarolinka, Natysa, filipinka_2 Witam was serdecznie miło ze wpadłyście :D

Może zacznę od tego że dziś wręczyliśmy pierwsze zaproszenie (świadkowi bo mieszka za granicą i nie wiemy czy jeszcze będzie w Polsce)  yyy bardzo dziwne uczucie :D  Byliśmy też w Dako zapytać o ceny % jakby któraś była zainteresowana do udostępnię a ceny mają niezłe aczkolwiek nie wiem jeszcze jak w innych hurtowniach no i tym Bartexie bo nie możemy się jakoś skontaktować ;/  Musze dokończyć jeszcze zaproszenia ehh fajnie że powoli zaczyna się już wszystko kręcić :)

Natysa tak wspominałaś :) my mamy również na dużej sali doczytałam już u ciebie że zastanawiasz się nad różem - my mamy czerwień jeżeli chodzi o dekoracje aaaa i już wiem skąd są torty tzn z Cukierni "SMAK" (można wejść na stronę i obejrzeć torty). Poza tym wczoraj specjalnie przejechaliśmy przez Kobylankę żeby sprawdzić czy jest dobudowany hotel i faktycznie jest ! Ale nie mieliśmy czasu się zatrzymać i nie wiem czy skończony. Natysa a powiedz mi jeszcze wybraliście już księdza który miałby wam udzielać ślubu?   

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
chetnie dolacze jesli pozwolisz ;)

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
Jeszcze nie wybrałam dokładnie  :D
Albo ks Tomasz albo ks Gracjan  ;) ;) a wy już wybraliście? ;)

Offline paulinka009 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 30 czarwca 2012
sylwusia085 no pewnie , witam :)

Właśnie na kolędzie był u mnie ks. Gracjan i chyba padnie na niego chociaż wcześniej byliśmy za ks. Tomaszem oj na prawdę ciężki wybór hehe ;D

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
a w ogóle będziemy miały możliwość wyboru księdza? bo tak się teraz nad tym zastanawiam  :D

Offline paulinka009 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 30 czarwca 2012
też sie zastanawiałam nad tym ale ks. Gracjan nam się "zaoferował " na tej kolędzie więc chyba jednak mamy prawo wyboru :)

Offline paulinka009 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 30 czarwca 2012
Cześć :) byliśmy w niedziele na Gali - chyba jak większość. Obrączki obejrzeliśmy i dwa dni później polecieliśmy na miasto dowiedzieć sie co i jak z tym złotem... B. ma siostrę w Anglii i tak myślę czy nie opłacało by nam sie bardziej tam sprzedać złoto bo skoro zazwyczaj jest tak że tam kosztuje coś 1 tys funtów a u nas 1 tys zł choć mogę sie mylić to byśmy zarobili kilka tys dodatkowo. Może któraś z was słyszała o cenach złota w Anglii?
Poza tym dowiedziałam się że salon Vivien otwiera swoja filię w Stargardzie co mnie bardzo ucieszyło bo nie będe musiała już jechać do szczecina po odbiór i na przymiarki  ;D Salon ma sie nazywać Sarah i w lutym otwarcie.

I na koniec tadam.... zdecydowaliśmy się na obsługę barmańska wesela wraz z pokazem ;D Totalny spontan i tajemnica więc ciiii ani świadkowie ani rodzice ani tym bardziej goście  nie mają mieć o tym pojęcia do dnia wesela :) Już widzę wszystkich reakcję :D


Drukarka mi sie zepsuła i nie mam gdzie dokończyć drukowanie zaproszeń  :'(  

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
Macie event-bar?  ;)

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
fajnie z tym pokazem ;D
a jakie tam sa opcje? w sensie tylko jedna cena i ejdna usluga czy kilka uslug do wyboru? ja np bym chciala na 4 godzinki ich i szybki pokaz, ciekawe czy sie da ;)

Offline paulinka009 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 30 czarwca 2012
tak event-bar z początku myśleliśmy o tych popularnych ostatnio lampionach ale jakoś tak mi one nie pasują na wesele i uznaliśmy że szkoda kasy i miało nie być żadnych atrakcji ale jak zoabczyliśmy te fajniutkie drineczki a potem zasmakowaliśmy to uzanlismy że raz sie żyje a co tam  ;D hmm sylwusia085 może dało by się jakoś dogadać chociaż standardowo pracują 8godz.  ale to trzeba sie po prostu ich zapytać w każdym razie podziału na ilość godzin nie było w tej ofercie weselnej.  :)

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
event-bar rewelacja :D byłam kiedyś na weselu z ich udziałem i też pozwoliłam sobie zaszaleć i ich wzięliśmy  :D :D
Pokaz boski drinki pyszne  :) :)
Pracują 8 godzin, ale za dopłatą mogą pracować i 12 :P nie jestem pewna ale każda następna godzina chyba 100zł kosztuje. Tak czy inaczej zobaczymy jak się będą sprawować, jeśli gościom będzie się podobać i będą brak drinki to przedłużymy im czas pracy  ;D ;D

Offline paulinka009 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 30 czarwca 2012
Czesc :-)  zaniedbalam troche moje odliczanko ale tak jak myslalam jakos nie mam weny do pisania :-)  polamanego ząbka sie pozbylam u przesympatycznego pana chirurga naprawde prawie nic nie bolalo i juz ladnie sie goi :-) teraz jestesmy z Bartkiem na etapie zalatwiania dzialku i wybierania projekru naszego domku podjarana jestem jak nie wiem ale to dopiero poczatek dlugiej drogi.
Po degustacji z tesciami wybralismy wodke tzn. Żubrówke biała tania i dobra tylko butelka mi sie nie podoba ale cos za cos .
Wybralismy tez obraczki potem dodam zdjecie .
Zaklepalam tez w koncu fryzjera i makijaz :-D  aaa i udalo mu sie tez wydrukowac zaproszenia tylko musze je poskladac do kupy :-)

A teraz trzeba sie pouczyc do egzaminow pozdrowionka :-)

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
wow ostro ruszylas do przodu ;D
fajnei ze tyle macie juz za soba ;p

Offline paulinka009 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 30 czarwca 2012
http://www.taxor.pl/obraczki-slubne-zirkon.php?ido=16&kol=1 a takprawdopodobnie beda wygladaly obraczki tylko moja z jednym oczkiem albo bez prawdopodobnie bo nie bylismy jeszcze zapytac naszeho zlotnika czy takie nam wykona ale jestem dobrej mysli :-)

Offline mkarolinka Kobieta

  • Chuck Norris
Bardzo ładne obrączki :)

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
troche podobne do moich wiec mi sie podobaja ;D

Offline SarCia11122 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 29.09.2012
:hallo:
i ja mogę dołączyć ? ;)
Bardzo ładne obrączki :) a pokażesz swoją suknie ślubną ?:D

Offline paulinka009 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 30 czarwca 2012
Fajnie ze wam sie podobają obrączki :)
SarCia jasne że tak witam a o to zdjęcie sukni tylko bez kwiatków :)




A to welonu który chciała bym kupić jak myślicie będzie pasował długi?? Jestem wysoka 177 +6cm więc raczej by mnie za bardzo nie skrócił długi welon ale sama nie wiem w piątek może będę miała okazje przymierzyć do sukni to wkleję jeszcze fotki


Offline SarCia11122 Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 29.09.2012
Suknie bardzo ładna ;) i nawet bardzo podobna do mojej ;)