e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Suknia ślubna z kołem czy bez???  (Przeczytany 5696 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lebara Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 11.08.2012
Suknia ślubna z kołem czy bez???
22 listopada 2011, 14:11
Wczoraj wyruszyłam po raz pierwszy na poszukiwanie swojej sukni ślubnej i w jednym salonie przymierzałam  sukienkę z tiulu i koronki itp Pani która mnie obsługiwała powiedziała, abym przeszła się w tej sukience po salonie no i gdy tak sobie chodziłam te wszystkie warstwy materiału plątały mi się między nogami.  Spytałam się czy bym mogła przymierzyć do tej sukienki również koło, bo chciałabym porównać jak jest z kołem i bez. To Pani trochę się skrzywiła i powiedziała a wręcz zapewniła mnie, że to takiej sukienki koło nie jest potrzebne i nie pasuje.
I chciałabym się zapytać dziewczyn, które miały już wesele czy jednak koło w sukience jest potrzebne czy jednak wybrać taki fason sukienki bez koła??
,,Geny to nie wszystko, zdrowie i mądrość Twojego dziecka zależą od Ciebie"

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
Odp: Suknia ślubna z kołem czy bez???
22 listopada 2011, 20:23
Ja wprawdzie ślubu jeszcze nie miałam, ale pracowałam w salonie z sukniami ślubnymi i się bardzo dziwie, że tak Ci ta pani powiedziała. Generalnie suknie ślubne z tiulowym dołem prawie zawsze powinny mieć koło właśnie po to by nie wplątywały się między nogi :)
Nie wiem u jakiej Ty pani byłaś, ale nie idź tam więcej  :D :D

Offline lorafauna Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 21.02.2012
Odp: Suknia ślubna z kołem czy bez???
23 listopada 2011, 15:23
lepiej bez kola.  raz taka przymierzalam i naprawde dziwnie sie czulam, jak w szafie.  generalnie w tyhc olbrzymich sukniach z kolami wyglada sie jak wielkie cukeirkowe ciasto :/

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
Odp: Suknia ślubna z kołem czy bez???
23 listopada 2011, 15:42
Nie zgodze się z Toba. To zależy od tego jaki fason sukni przymierzałaś.
Jeżeli do sukni było za duże koło to ok. Generalnie koło nawet te najmniejsze jest bardzo pomocne.
Nawet suknie "syreny" czy tzw. "rybki" mają koło...

Offline misia87 Kobieta

  • nowicjusz
Odp: Suknia ślubna z kołem czy bez???
29 listopada 2011, 20:32
ja też radzę bez koła

Offline lebara Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 11.08.2012
Odp: Suknia ślubna z kołem czy bez???
29 listopada 2011, 20:37
Jednak zdecydowałam się na sukienkę z kołem. Wybrałam sukienkę z małym kołem i lepiej się czuję hmmmm... być może to zależy od fasonu sukienki ale w mojej sukience koło pasuje.
,,Geny to nie wszystko, zdrowie i mądrość Twojego dziecka zależą od Ciebie"

Offline misia87 Kobieta

  • nowicjusz
Odp: Suknia ślubna z kołem czy bez???
29 listopada 2011, 20:39
no może tak :)

Offline lorafauna Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 21.02.2012
Odp: Suknia ślubna z kołem czy bez???
30 listopada 2011, 16:53
No najwazniejsze zebys ty sie jaknajlepiej czula w koncu to ma byc twoj dzien.  My mozmey ci tylko cos zasugerowac ale wiesz kazda z nas jest inna wiec skor tobie dobrze to my tez sie cieszymy.

Offline lorafauna Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 21.02.2012
Odp: Suknia ślubna z kołem czy bez???
30 listopada 2011, 16:54
No najwazniejsze zebys ty sie jaknajlepiej czula w koncu to ma byc twoj dzien.  My mozmey ci tylko cos zasugerowac ale wiesz kazda z nas jest inna wiec skor tobie dobrze to my tez sie cieszymy.

Offline Pandi Kobieta

  • maniak
Co za bzdury. Kazda suknia ma swoj ataut i jakis negatyw. jesli placze sie miedzy nogami znaczy ze nie jest zbyt mocno usztywniona i kolo jest potrzebne. Nie wiem jak przyszle PM maja sobie radzic skoro w salonach dostaja takie informacje. Ja mam na kole i faktycznie suknia jest wieksza, ale efekt jesy cudowny :). Ciekawa jestem w ktorym salonie w Bydg bylas - moze to pomoze przyszlym poszukiwaczkom ustosunkowac sie do twoich wrazen ..

Offline lebara Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 11.08.2012
Pandi byłam w salonie ślubnym na Chodkiewicza nazwy nie pamiętam.....ogólnie obsługa bardzo miła tylko bardzo zdziwiła mnie reakcja  Pani na moja prośbę o założenie koła do sukienki.
,,Geny to nie wszystko, zdrowie i mądrość Twojego dziecka zależą od Ciebie"

Offline Pandi Kobieta

  • maniak
Amber. Wszystko jasne. Dzieki lebara!