e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Agnes i Daro idą do ołtarza czyli 29.09.2012 tuż tuż ;)  (Przeczytany 1764 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline agniesia01 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 29.09.2012
Siedzę sobie grzecznie a tu pewna znana Wam Sylwia pisze, że tu można fajne babeczki poznać, że miło, że super, że odlicza. . . . no więc zgapiłam i odliczam razem z Wami drogie Panie ;)

Jeszcze sporo czasu, ale też już sporo załatwione.  Mam nadzieję, że ktoś tu czasem zerknie, a ja postaram się uzupełniać wątek szczegółowo ;)

:*

Offline agniesia01 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 29.09.2012
Cześć dziewczyny. Dziś idę na spotkanie z firmą dekoracyjną Impress Decor. Zobaczymy co z tego wyniknie, na stronie dekoracje prezentowały sie super, ceny też są znośne, mam nadzieję, że coś załatwimy.

Na dzień dzisiejszy mamy:
-rezerwację sali na Derdowskiego
-kamerzystę (Matimar Studio)
- sesję (POLGRAF PHOTO)
- zespół (BAL LUZ)
- kucharkę wraz o obsługą (pani Diak)
- obrączki u znajomego złotnika
hmm....zapomniałam o czymś?

Jutro idę na pierwszą przymiarkę sukni, a raczej zaczynam poszukiwania. Nie ukrywam , że mam stresa bo potrzebuję rozmiar 46-48 i boję się usłyszeć, że w coś nie wejdę. Pewnie dlatego dziś już pół nocy nie spałam z nerwów ;)


Offline niecierpliwa Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 21.04.2012
Jestem pierwsza :) I witam serdecznie, jestes z organizowana osóbką bo to co najwazniejsze to już masz. I nie stresuj sie tym pójściem po sukienke bo przeciez teraz już jest coraz większy wybór sukienek w róznych rozmiarach chociaż ja jak szłam to tez sceptycznie do tego podchodziłam  bo myślałam że nic nie znajde i sie pozytywnie rozczarowałam bo było sporo więszych sukienek. Więć życze powodzenia i napisz jutro co wyszło z tych poszukiwań :)

Offline agniesia01 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 29.09.2012
Witam Cię serdecznie niecierpliwa  :-*

Jutro na pewno zrelacjonuje moje mierzenie o ile do niego dojdzie. Nie powiem-pocieszyłas mnie ;) Ja już scenariusz ułożyłam sobie w głowie i sama sobie wbijam do głowy, że będzie źle, a może faktycznie masz rację ;)

Byłam dziś wieczorem na tym spotkaniu w firmie dekoracyjnej i.....jestem zdecydowana na 70%. W poniedziałek mam jeszcze jedno spotkanie z inna firmą i w przyszłym tygodniu już się zdecyduje. Nie mam co czekać, bo wiele firm ma już mój termin zajęty.

W przyszłym tygodniu planuję też podjechać do Pana z bryczką ( za super cenę-chętnię się podzielę kontaktem) żeby podpisac umowę, bo tak naprawdę to jestem okrutnie niecierpliwa i póki nie zobaczę wszystkich umów w teczce to nie będę spokojna:) A jak już wszystko skompletuje, to będe mogła zająć się mniejszymi sprawami, takimi jak zaproszenia czy winietki itp. ;)

No cóż, dobranoc więc życzę  ;)

Offline karolinciasto Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 20.10.2012
Ja też przyłączam się do odliczania :)  Poszukując salę też mieliśmy zarezerwować na derdowskiego ale jednak postawiliśmy na "u Szymczaka". Co do rozmiarów to nie ma co się przejmować. Ja do najszczuplejszych nie należę, a jak przymierzyłam kilka sukni to stwierdziłam, że dobrze dobrana suknia potrafi nieźle wyszczuplić  :)

Offline agniesia01 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 29.09.2012
Mam suknię!  :o ;D Nie wierzę, ale MAM!

I to o dziwo w rozmiarze 42+małe przeróbki gorsetu, no i trafiłam na mega wyprzedaż. Jestem mega szczęśliwa  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Offline niecierpliwa Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 21.04.2012
 A widzisz mówiłam,że bedzie dobrze :) ciesze sie że trafiłaś tak szybko. A masz może jakąś fotke tej sukni ?

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
I ja dołączę do odliczania :)
Fajnie, że nas "12" jest już sporo :)
Też jestem ciekawa sukni :) Masz jakieś zdjęcia?

P.S. Zapraszam do mojego odliczania :)

Offline xanth Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 11.08.2012
ja też się wproszę na Twoje odliczanko, zwłaszcza, że się doczytałam, że masz salę na Derdowskiego. Ja również, więc będziemy mogły razem przezywać jak się ta sala kiedyś spali :P hi hi!

Opisz nam jak się poznałaś ze swoim Panem i jak Ci się oświadczył! Albo nas zaskocz wspólnymi zdjęciami :)
A co do kucharki, mogła byś mi podać namiary na tę panią w prywatnych wiadomościach? Oraz ile taka przyjemność będzie u niej kosztować? Kelnerów ma tez swoich?
Pokaż też suknie ślubna! nie mogę się doczekać kiedy się wybiorę po swoją.

Offline agniesia01 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 29.09.2012
Wow, jest nas tu więcej ;) Nie było mnie 2 dni, a tu takie miłe zaskoczenie ;) Co do sukienki, mam przymiarkę 16go i wtedy na pewno zrobię zdjęcia. Niestety te z poprzedniej przymiarki wykasowałam, bo mój Darek już się na nie czaił ;)

Jak sie poznaliśmy?

5 lat temu, pewnej soboty bylam mega pokłócona z facetem , poszłam na tańce do "Tigera" odreagować. To była sobota. W piątek mój już Darek został porzucony przez dziewczynę, miał ogólnie bab dosyć i poszedł, jak to facet popić i zapomnieć. No, ale cóż.....podszedł do mnie na parkiecie i zaiskrzyło. Nasze oczy nie rozstawały sie ani na chwilę w tańcu, to było jakies takie magiczne....że on zapomniał o byłej, ja o obecnym facecie. Podałam mu swój numer, a w ppniedziałek już mieliśmy pierwszą randkę w kinie, na beznadziejnym filmie "Statyści" o którym fabule nie mam pojęcia do dziś ;) TO była miłość od pierwszego wejrzenia, jestem tego pewna! No i trwa do dziś ;)

A to my ;)
http://imageshack.us/photo/my-images/194/18404325105326825297610.jpg/
Nie umiem tego wrzucić tu  :-\

Offline karolinciasto Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 20.10.2012
Ale w ciekawy sposób się poznaliście, lubię sobie poczytać takie historie :-) Piękną parą jesteście! Jak będziesz miała suknię to nie zapomnij pochwalić się tylko. A gdzie idziesz przymierzać??

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
Bardzo fajna z was parka :))

I fajne poznanie :) Tym bardziej, że ja w moim K. też od razu się zakochałam ;D ;D

A jak zaręczyny?:)

Offline agniesia01 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 29.09.2012
Dzięki za komplementy dziewuszki kochane ;)

Co do zaręczyn nie były jakieś rewelacyjne, ale mimo wszystko były i będą moje na zawsze.
Po roku znajomości zamieszaliśmy ze sobą.
Poł roku po przeprowadzce stało się ;)
Miałam mega ciężki tydzień w pracy, dzień przed weekendem wróciłam styrana do domu. Tj. próbowałam sie do niego dostać.....dzwoniłam i dzwoniłam tym domofonem i nic. Wkurzyłam sie jeszcze mocniej, bo klucze zaginęły (jak to bywa w damskiej torebce). Wpieniona na maksa doszłam na górę , otworzyłam drzwi....i cisza. Drzwi od pokoju zamknięte...Nie wnikałam. Poszłam się wykąpać i w końcu otworzyłam te nieszczęsne drzwi ;) a tam.........

CDN.... ;)





Offline femme Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 2012
 :hello: można?
podobnie poznałam swojego przyszłego ;) czekam na dalszy ciąg zaręczyn... :)

Offline xanth Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 11.08.2012
jejku!

wy to lubicie się tak pastwić tym przerywaniem opowieści w najlepszym momencie!! :D

ale jak założę swoje odliczanie to pewnie będę robić tak samo :D

Offline agniesia01 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 29.09.2012
hihihi  :D ok, już nie będę Was trzymać w niepewności i dokończę historie ;)

A więc otworzyłam te drzwi i........widzę mojego Darka, na stole świece, kolacja, kieliszki i winko. Jak ja się ucieszyłam, że w końcu usiądę, odpocznę i zjem, bo byłam szalenie głodna po pracy....mimo zmęczenia pochwaliłam za trud i niespodziankę i zabraliśmy sie do jedzenia.

10min później....

Darek zapytał czy mi smakowało, po czym podszedł do mnie, klęknął przede mną i nie wiadomo skąd wyciągnął pudełeczko. Pierścionek był ( i jest) przecudny, ale od niego ważniejsze były te słowa "czy będziesz moja żoną?".....zamarłam i tylko mocno się do niego przytuliłam i pocałowałam najczulej jak się dało. To było moje TAK.

Na dniach zerknęłam w kalendarz, zauważyłam że przecież nie miałam okresu....po 2 tygodniach czekania zrobiliśmy test i okazało się, że TAK! JESTEŚMY W CIĄŻY! Szok, łzy, śmiech, szczęscie...wszystko na raz.

A dziś mamy wspaniałą córeczkę, która za miesiąc skończy 3 latka :)

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
Świetnie ;) Ale się wszystko złożyło w piękną całość :D
Jesteście sobie przeznaczeni ;D ;D
Mała będzie wam niosła obrączki? :) :)

Offline karolinciasto Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 20.10.2012
Naprawdę piękna historia :) Fajnie by wyglądało gdyby córcia niosła obrączki :)

Offline agniesia01 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 29.09.2012
Jasne, że bedzie nam niosła obrączki ;) zawsze o tym marzyłam :) już nawet w domku ją ćwiczymy, dajemy jej poduszkę i już wie co i jak ;) ehhh dziewczyny, już się nie mogę doczekać tego ślubu :(

Offline Daisy87 Kobieta

  • uzależniony
i ja będę podczytywać :) wspaniała ta Wasza historia :) a jak córeczka ma na imię? :)

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
Jestem i ja  ;D
Cieszę się,że znalazłaś swoją suknię-wbrew pozorom to nie takie ciężkie prawda?  :)

Offline agniesia01 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 29.09.2012
Córcia ma na imię Oliwia :)

CO do sukni-fakt.....to nie trudne i baaardzo przyjemne ;) Ale tak to jest jak sie coś w głowie ułoży i wie się lepiej ;)

Dziś byłam na spotkaniu z dekoratorką ( forumową koleżanką tak w ogóle ) i podpisałam umowę- hura! :)
Dekoracja sali oraz kościoła. Kolor przewodni to piękny fiolet w kolorze bukietu Daisy87  :Serduszka: :Serduszka: :Serduszka: :Serduszka: + oczywiście biel i ecru.
Jestem mega zadowolona bo P.Karina miała fajne pomysły i na pewno nie będzie skromnie, ale za to taniej niż u konkurencji :)





Offline Daisy87 Kobieta

  • uzależniony
nie myśl, że zapomniałam o tym zdjęciu bukietu ale po prostu nie miałam na to czasu, ale niedługo wkleję jakieś lepsze zdjęcie do mojej relacyjki ;)

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
czesc Agus ;) wlasnie o tej pani od dekroacji ci mowilam ;D  ze daM  ci namiary ;] ale na szczescie sama je zdobylas i jest git ;]
co do kucharki- mi ja tez ktos polecil gdyby cos napisz mki  n a fejsie albo tu na prv jak ona sobie liczy za osobe itp ;] bo u mnie ma gotowAC tata ale ja jestem na nie temu pomysl;owi  a moze ta pani diuk poprostu bedzie u nas jako pomoc musze sie tylko zorientowac ile bierze ;]

Offline mkarolinka Kobieta

  • Chuck Norris
To i ja dołączę :)

Offline agniesia01 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 29.09.2012
Cześć dziewczyny ;)

Ale miałam dziś sen....... :o
Śnił mi się dzień ślubu, godz. 11 a ja z mama biegam po mieście, sukienka jeszcze nie odebrana, bielizna nie kupiona, biżuterii nigdzie nie ma...masakra, jestem poddenerwowana do teraz , strasznie realistyczne to było :-\

Tyle czasu do ślubu, a tu takie sny ::)


Offline Daisy87 Kobieta

  • uzależniony
chyba każda z panien młodych ma zawsze takie sny- koszmarki ślubne ;) mi się kilka razy śniło że miałam okropny, zwiędnięty bukiet ;) a w rzeczywistości był piękny ;)

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
hmm mi slub sie sni zadko ale w samych mega superlatywach jak cos za to.... od kilku miesiecy sni mi sie wszystko co wiaze sie z dzieckiem.. ze chodze ze swiadkowa  ciazy jed noczesnie ze rodzi nam sie dziecko itp itp ;] chyba szaleje ;D

Offline mkarolinka Kobieta

  • Chuck Norris
Mi się śniły podobne sny, że wstaje a tu dzień ślubu, a ja nic nie mam załatwione :)

Offline agniesia01 Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 29.09.2012
Witam ślicznotki  :Daje_kwiatka:

Sny z czarną wersją ślubu się nie kończą, ale dziś nie o tym ;)

Dziś zaczęłam myśleć o bieliźnie pod suknie ślubną...zdecydowałam-gorset, ale jaki? Gdzie szukać dobrych i niedrogich gorsetów? Jak się sprawdzają pod suknią?

Przypominam, że jestem zaokrąglona tu i ówdzie i boje się, żeby się nie kulkował, nie zsuwał....a chciałabym go zakupić przed 16tym grudnia, kiedy będę miała przymiarkę nr 2. Możecie coś  doradzić?

Aha, dodam, że suknię przymierzałam na body wyszczuplające ;)