e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Żadnych łez do póki śmierć Nas nie rozłączy * N&D 26.08.2011 *  (Przeczytany 4479 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nataliapolice Kobieta

  • Szczęśliwi
  • entuzjasta
  • data ślubu: :serce: 26.08.2011 :serce:
Zapraszam wszystkie panie na moją relację którą rozpocznę myślę, że wieczorem, jak ściągnę parę zdjęć od rodziców, bo te co robił mój tata nie nadają się do oglądania, zdjęcia od fotografa będą nie co później.


Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris

Offline nataliapolice Kobieta

  • Szczęśliwi
  • entuzjasta
  • data ślubu: :serce: 26.08.2011 :serce:

Offline słodka_wanilia Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 17.09.2011
Ja również się zgłaszam :)

Offline axela2008 Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 17.09.2011 Ińsko
i ja również obowiązkowo dołączę  :}

Offline nusiak Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 07.07.2012r.

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
Jestem i ja oczywiście!!!  ;D


Offline Delaila Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 01.09.2012
No i mnie by tu przecież zabraknac nie mogło :D

Offline kkotek Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 13.09.2008

Kajetan  *† 31.12.2015 (15 tc)
Paulinka ❤️ 19.03.2018

Offline krysiAK Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2 lipca 2011
Mnie rowniez nie moze zabraknac :)

Offline emm-a Kobieta

  • Chuck Norris
ja też chcę poczytać, ja też :-)))
Moje Laleczki :-)
Klara 2014r.
Dominika 2017r.

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
Jestem i ja ;D ;D ;D
Czekamy, czekamy  :) :) :)

Offline nataliapolice Kobieta

  • Szczęśliwi
  • entuzjasta
  • data ślubu: :serce: 26.08.2011 :serce:
Nie chcę Was trzymać w niepewności ale potrzymam, bo fajnie byłoby zacząć opisywać od dekoracji sali... wiec czekam na zdjęcia:)

ale mam parę zdjęć z kompa od teściów zapraszam na fejsa.

Powiem w skrócie, że przyjęcie to był dla mnie dodatek, do wszystkiego, tak sobie tłumaczę bo było to najgorsze co mogło być.... eh...  żeby nie było  że się nic nie działo...

Offline emm-a Kobieta

  • Chuck Norris
 :o opowiadaj czym prędzej bo ciekawość nas zżera ;-)
Moje Laleczki :-)
Klara 2014r.
Dominika 2017r.

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Natalia, co sie stalo???


Offline nataliapolice Kobieta

  • Szczęśliwi
  • entuzjasta
  • data ślubu: :serce: 26.08.2011 :serce:
Jak wiecie u Nas pogoda dopisała, na sali zero klimy;/ dziadek na drugi dzień dostal zawał z rana i nie wiadomo co z nim będzie, nadodatek mądra teściowa obwieściła po wyjściu z urzędu że przyjęcie w jachtowej jest o 17 ;/ i polowy gości o 15 nie było na sali a bylo ogolnie tylko 49sztuk;/;/ nadodatek jeszzcze pewna para siedziala i nagle wyszli sie przebrac do domu;/ kolega po nich dzwoni a oni spia;/;/ ni z owad wyszli sobie po 10min;/ i wrocili po 3h ;/ ;/ nikt sie nie bawil... dj zawiedziony ja myslalam ze wstane i powiem zeby wszyscy wyszli...dotrwalam do 2:30;/ ale ryczalam... za PM biegalam jak poje***, na podziekowaniach wygladal jak ostatni menel:( porozpinany bo tak goraco, mokry;/ nie szlo wysiedziec;/;/;/;/ tragedia... gdybym wiedziala to nie byloby przyjecia...  mialam dosc po prostu... zeby bylo smiessznie weszlismy do urzedu a swiadkowie nie wiadomo gdzie:( ja bez bukietu, bez obraaczek :( i od tego momentu mialam mine jak za grobu;/

sukienke mi zle zawiazali i spadala mi :( bylam zalamana....

Offline axela2008 Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 17.09.2011 Ińsko
o kurcze, jak przeczytałam to aż mnie ciarki przeszły. Nie ma klimy? no to nie fajnie....
przykro mi ze masz złe wspomnienia ....

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
witam, do odliczanka zajrzalam ale nie bylo sensu sie dopisywac bo jzu bralas slub ;) ale chetnie podczytam relacje ze slubu jesli pozwolisz ;)
i od razu na wstepie mam pytanko- czy dalabys mi namiary na auto, czy ono jest ze szczecina? i jak udala sie parada moto, bo tez planujemy ;) najwazniejsze- Najserdeczniejsze życzenia na nowej drodze życia, samych radości i słodyczy ;) pozdrawiam

Offline nusiak Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 07.07.2012r.
Natalko, przykro że nie poszło po Waszej myśli, gości to ja bym  :biczowanie::boks1:, kurcze że ludzie robią takie świństwa:/
Mam nadzieję, że jak troszkę emocje opadną to będziesz myśleć o plusach i miłych chwilach, które na pewno gdzieś się przewinęły:)
Pomyśl sobie w ten sposób, jak mówi mój PM: ślub jest dla nas, bo przysięgamy sobie miłość i stajemy się jednością, a wesele jest dla gości,
a skoro niektórzy nie potrafią docenić starań ludzi, którzy robią coś w większości przypadków głównie z myślą o tym by goście się dobrze bawili, to są to kurcze jakieś buraki  :diabel_3: bo nie wiem jakinaczej to określić:/

No klimy w Jachtowej nie ma, ale ja sama byłam tam na 2 weselach i nie było źle (a na dworze była gorączka),
jednak te wesela zaczynały się 18:00-19:00 więc może to też inaczej:/, wieczorkiem już chłodniej...
Sama mam wesele w Jachtowej, ale staram się myśleć pozytywnie;), najwyżej skombinujemy wiatraki.

Czekam na zdjęcia, bo Fejsa nie mam:/

Offline słodka_wanilia Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 17.09.2011
Kurcze...
Szkoda, że nie wszystko udało Ci się tak, jak chciałaś...
Przykro mi.
Ale powiem Ci, że gośćmi nie ma się co przejmować. I tak się wszystkim nie dogodzi...
Czekam na relację i opowiedzenie tego, co Ci się podobało :)

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
o w mordę!!!1wszy raz czytam coś takiego...

A może to żart-w sumie mam nadzieję,że tak!
Jeśli nie-to bardzo mi prykro z tego powodu-nawet nie wiem co napisać bo mnie po prostu zatkało!!!  :-*

Offline emm-a Kobieta

  • Chuck Norris
a może przekorny los tak sobie z Was zadrwił...i to nieciekawy początek, ale za to pięknego wspólnego życia :-)
uszy do góry :-)
Moje Laleczki :-)
Klara 2014r.
Dominika 2017r.

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
hej natalka podczytywalam troche odliczanko wiec jestem i tutaj i musze powiedziec ze jest mi przykro ze pplakalas na wlasnym weselu  :'( ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo wiec na pewno bedzie coraz lepiej, jak sie czulas w ogole na weselu bo wiem ze mialas problemy z dzidzią? buziaki dla Was i czekam na fotki  :-*

Offline kkotek Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 13.09.2008
Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia  :-* :-* :-* :-*
Natalia jak Cię znaleźć na fejsie ??? ??? ??? ???

Kajetan  *† 31.12.2015 (15 tc)
Paulinka ❤️ 19.03.2018

Offline krysiAK Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2 lipca 2011
Bardzo mi przykro :przytul: :przytul: :przytul:
Teraz bedzie juz tylko lepiej!!!
A jak sie czujesz? Jak dzidzia?

Offline misia241 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
Natalko,przykro mi :-[
nie wiem co napisac ??? :-[

JoanMo

  • Gość
Nie ma co współczuć i rozczulać się nad rozlanym mlekiem, najważniejsze, że jesteście małżeństwem i mam nadzieję, że będzieci szczęśliwi, a to nieudane wesele będziecie kiedyś wspominać z uśmiechem jako anegdotę :) A teraz dawaj relację ;)