e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: DO ślubu pozostało 9 miesięcy, 2 tygodnie i 1 dzień! Moje odliczanko =)  (Przeczytany 19560 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Witam wszystkie przyszłe panny młode i już zamężne Panie :) Trochę poczytałam Wasze odliczanka i postanowiłam założyć własne żeby później mieć co czytać jak już będzie po wszystkim :)
Nasza decyzja o ślubie wyszła trochę spontanicznie a trochę za namową ojca mojego narzeczonego. Chcieliśmy na początku cały ślub zorganizować samemu przede wszystkim finansowo, ale przyszli teściowie się nie zgodzili na to, ponieważ ich starsza córka miała sponsorowany przez nich ślub w połowie więc u nas tak samo czują się zobowiązani do tego aby się dołożyć. Tak więc połowę dają nam  rodzice Maćka a drugą my finansujemy, moja rodzinka niestety nie posiada za dużo kasy więc ubiorą mnie i styka ;)
Do tej pory mamy załatwione:
salę - Atria w Goleniowie
orkiestrę - New Stars z Kołobrzegu
fotografa ale na sesję po ślubie - Este Studio ze Szczecina
videofilmowanie - kolega Maćka który się tym zajmuje zawodowo
termin zaklepany w Kościele - Kościół Św. Katarzyny w Goleniowie
samochód  - Rolls Royce Silver Shadow zabytkowy
obrączki - wstępnie wybrane na pewno będą tytanowe.
Teraz szukam sukni, bo zaczęły się wyprzedaże więc chcę kupić jakąś niedrogo ok 2000 tys. Najbardziej podoba mi się sukienka z kolekcji LaMariette model Idalia :) oto link http://lamariette.com.pl/#/pl/collections?image=29&id=5 jestem drobną ale dosyć wysoką dziewuchą także dobrze mi w tych modelach, myślałam o czymś mniejszym ale jak przymierzyłam to wyglądałam 'biednie'.
To na razie tyle ode mnie będę na bieżąco pisać co u Nas słychać jak tam przygotowania i zapraszam wszystkie chętne do śledzenia, oczywiście także będę podglądywać odliczanka innych :) Buziaki :*:*:*

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
Jestem i u Ciebie  :) :) :)
Twoja suknia bardzo mnie się podoba!I Fajnie,że teście dali taką propozycję to raczej rzadkość  :P ;D

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Dzieki Pati :) tez mam na imie Patrycja hihi :) tesciow bede miala fajnych, ale nie wzgledu na to ze dokladaja sie nam do wesela tylko dlatego ze bardzo nam pomagaja ogolnie. Co do sukni to spodobalo mi sie w niej to ze jest dwu- a raczej trzy- czesciowa! Ma doczepiany tren, pozniej doczepiany dol sukni, a na koniec jest reszta sukni wraz z gorsetem, czyli po slubie moge odpiac tren a pozniej na weselu do skakania moge dol sukni odczepic i dzieki temu mam krotka sukienke! fajne co? mi sie podobaja takie praktyczne pomysly, bo moge zaoszczedzic na sukience ktora mialam kupowac zeby zalozyc po oczepinach np. oczywiscie na poprawiny zaloze juz inna, a wlasnie gdzie kupowalyscie sukienki na poprawiny? jaki fason wybralyscie? podpowiedzcie cos bo nie mam pojecia!

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
Jestem druga ;D ;D ;D

Suknia piękna  :skacza: Szkoda tylko, że takie suknie są nie dla mnie :) ale jak Ty jesteś szczuplutka i wysoka to na pewno będziesz wyglądać bajecznie ;D ;D ;D

Zapraszam do mnie do odliczania  :) :)

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Natysa - ciesze sie ze suknia ci sie podoba :) na pewno bede zagladac do Twojego odliczanka i sprawdzac na jakim etapie jestescie :) buziaki :*

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
Ty opowiadaj jak się poznaliście, no i zaręczyny :Serduszka: :Serduszka: :Serduszka:

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
dolaczam sie i ja ;D mi tez ta suknia sie podoba ale tez nie jest ona dla mnie niestety... a moze stanie sie cud i tak duuzo schudne hihi ;)

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Natysa no więc opowiem krotka historie naszego poznania, otoz moj byly (a wtedy obecny) chlopak poznal nas ze soba, a ja od razu poczulam ze cos jest na rzeczy, z reszta pozniej dowiedzialam sie od Macka ze rowniez spodobalam mu się czyli to troche taka milosc od pierwszego wejrzenia hihi :) pozniej nie widzielismy sie przez dluzszy czas az w koncu Maciek dowiedzial sie ze rozstalam sie z tamtym  chlopakiem i uderzyl ;P i tak sie zaczelo jestesmy ze soba juz 6 rok i dobrze nam razem ze soba mamy wspolne plany na przyszlosc. Od dwoch lat mieszkamy razem w naszym przytulnym mieszkanku z naszą 'coreczka' Tolą (oczywiscie jest to piesek :P ale traktujemy ja troche jak mala dzidzie z reszta ona sama sie tak czasem zachowuje). Co do zareczyn to tutaj sie za bardzo nie rozpisze kochana... bo jeszcze ich nie bylo!! dziwne co, ale jakos tak wyszlo ze zaczelismy organizowac slub a ja pierscionka jeszcze nie mam, ale Maciej powiedzial ze sie doczekam no to cierpliwie czekam czasami tylko podpytujac :) jedna forumowiczka tez ma taka sytuacje z tego co wyczytalam :) ach i tak bywa nie? :)

Offline Natysa Kobieta

  • To co na zawsze między nami, dodaje wiary w lepszy czas;*
  • uzależniony
  • data ślubu: 19.05.2012
A masz kontakt z byłym? :) :) Musisz mu podziękować, że was poznał ze sobą :) :)

A co do zaręczyn to najważniejsze, że chcecie być razem i jest Wam razem dobrze :) A zaręczyny niezapowiedziane czy ustawiane i tak zawsze są piękne ;D ;D ;D

Offline basimir Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
można dołączyć?
sukienka nie w moim stylu, ale ogólnie ładna :)
ciekawą historię poznania mieliście - ale tak to właśnie bywa, człowiek się nie spodziewa niczego, a tu nagle buuuum ;)
a odnośnie zaręczyn, to spokojnie, na pewno jeszcze będą :) a poza tym, to ważne jest, że planujecie być razem i dążycie do tego, a pierścionek zaręczynowy - to tylko "formalność" można by rzec ;) ale zawsze miło i przyjemnie jest jak się go ma :)

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Natysa - mój był chłopak mieszka niedaleko Nas ale raczej kontaktu z nim nie utrzymuje, to chyba jedyny były któremu mówię tylko cześć. A co do zaręczyn to właśnie czekam na tą niespodziankę mam nadzieję że Maciek wymyśli coś ciekawego.

basimir - witam cię w odliczanku, masz rację że pierscionek to tylko formalnosc zwlaszcza teraz, gdy juz zaczelismy przygotowania do slubu :) ale glupio mi np. gdy kolezanki prosza zebym im pokazala ten pierscionek a ja nic nie mam na palcu :P

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
basimir - ty jutro wychodzisz za maz?! :o super  i gratulacje jesli to prawda! masz swoje odliczanko? bardzo chcialabym zobaczyc suknie i reszte oczywiscie :)

mam jeszcze jeden problem - nie wiem jakiego koloru dodatki kupic do tej mojej sukni. Myslalam cos o beżu, złocie ewentualnie srebro. W tych dodatkach moja swiadkowa ma byc tez ubrana... pomozcie!

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Anio0lek- z tymi zareczynami mam to samo ;p tez mi to nie przeszkadza smieje sie z tego ale jak znajomi mowia ooo to byly zareczyny, albo pokaz pierscionek itp itp ze Karol sie postaral to mi az sie meega glupio robi ;)

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Dokładnie sylwusia85 mam to samo i też mi głupio... ale poczekamy zobaczymy...

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
Dodatki?W jakim sensie-biżuteria??? Ja na Twoim miejscu wstrzymałabym się z takimi zakupami do czasu kupna sukni...wiesz,teraz masz ją upatrzoną,ale zawsze może się zmienić.
Szczególnie,że jeszcze trochę czasu masz i często mimo wstępnego wybory suknie mierzy się dalej hhhe

Ja np.miałam ślub w czerwcu a suknię kupiłam w sierpniu 2010roku a później mi się odwidziało  ;D ;D ;D
Dlatego dopóki nie zmierzysz,nie kupisz to dodatków nie kupuj  :)

A jeżeli faktycznie stanie na tej to ja bym poszła w kryształy-pasują praktycznie do każdej sukni a efekt jest powalający!  :)

A tak w ogóle to Twoje zdjęcie w avatarze?jeżeli tak to śliczna z Ciebie dziewczyna!  ;D

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Patrycja czyli odradzasz kupowanie sukni az tak na przod, ze wzgledu ze moze sie znudzic? ;p czy jak bys miala cofnac zcas to i tak kupilabys tak duzo szybciej?

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
O dodatki chodziło mi np kolor bukietu ewentualnie wlasnie bizuteria. Chcemy zrobic cos takiego ze swiadkowa ze ona bedzie miala kolor sukienki taki jakie ja dodatki :P na razie dodatkow nie kupuje wlasnie, w sobote nastepna jade do szcz przymierzac suknie i moze wybiore jakas konkretna i wtedy pomysle o dodatkach bo musza idealnie pasowac do rodzaju sukni kroju itd

Pati to moje zdjecie ale troche zrobione ze sie tak wyraze hehe ale rzeczywiscie tak wygladam moge wyslac jeszcze jakas fotke zebyscie zobaczyly jak wygladam, o przesle wam fotki z moich pierwszych przymiarek :)

Offline patrycja_4r Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
Patrycja czyli odradzasz kupowanie sukni az tak na przod, ze wzgledu ze moze sie znudzic? ;p czy jak bys miala cofnac zcas to i tak kupilabys tak duzo szybciej?

hehhehe oczywiście to zależy  :) Niektóre Pmki są zdecydowane i wiedzą czego chcą etc,ale chyba więkoszśc jest takich które po kupnie sukni oglądają jeszcze inne  :D No i wtedy robi się problem bo zaczyna się kombinować  :P
Ja właśnie należałam do tych drugich  ;D Jak kupiłam w sierpniu to byłam zachwycona,twierdziłam że to ta-tym bardziej cieszył mnie fakt iż suknia była w atrakcyjnej cenie bo właśine wyprzedażowa.

Później zaczęłam oglądać inne kiecki i wymyślać preteksty dlaczego ta sierpniowa już mi się nie podoba  :P
Zresztą nie tylko ja,wystarczy prześledzić wątki innych dziewczyn z forum  :)

Ostatecznie do ślubu szłam w calkiem innej sukni,z zupełnie innego salonu  :D :D :D :D :D

Więc TAK-odradzam kupowanie sukni z takim wyprzedzeniem  ;) aczkolwiek mierzyć już teraz polecam jak najbardziej  ;D

Anio0lek
to może wrzucisz nam jakieś foto z PMem bo do soboty jeszcze sporo czasu  :P

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
http://my.imageshack.us/v_images.php
wejdzie sobie w tego linka i ujrzycie mnie mojego M. i moja swiadkowa tak przy okazji, tez ladna z niej dziewczyna znamy sie od malego wiec jest dobra znajoma jesli nie przyjaciolka :)

Offline basimir Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
dziękuję, tak mam odliczanko, wystarczy, że klikniesz na "napis" nad moim suwaczkiem :) jeżeli chodzi o suknię, to chyba jest zamieszczona na 2 stronie

a coś ten link nie działa z Waszym zdjęciem  :-\

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
dokladnie ten link jest jakis zepsuty hihi

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012


Offline basimir Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 27.08.2011
a teraz jest ok :D
ślicznie wyglądacie razem, a Ty w sukni idealnie :) pasuje do Ciebie :)

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
basimir - a mialam miec skromna suknie nie beze, takiej sie wyrzekalam i co wyszlo haha! wszystkie trzy w sklepie stwierdzilysmy ze skromna suknia to nie dla mnie :P ale bede jechac jeszcze do szcz w nast sobote przymierzyc kilka sukni i jeszcze raz przymierze jakas nie beze :)

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
powiem ci ze masz mlodziutka buzke ;) fajne fotencje ale w sukni wygladasz slicznie, na prawde! ;) zazdraszczam  figurki ;D

Offline _patka_ Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 09.06.2012
Z ta buzka mloda to smiac mi sie chce zwlaszcza jak idziemy z kolezankami na piwo a pani przy barze prosi mnie o dowod :P ale mloda jeszcze jestem mam dopiero 22 lata :) dziekuje Wam za mile slowa :) buziaki :*:*

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Anio0lek to tak jak ja ;) ale slub w wieku 23 to taki dobry moment chyba hm..;p chociaz czasy sie zmieniaja i teraz slub wiecej osob bierze po 30 niz po 20 ;p

Offline nusiak Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 07.07.2012r.
przepięknie wyglądasz w tych sukniach!:) są jak najbardziej dla Ciebie:)
Tak to jest, ja też poszłam za skromną suknią, a z dalszymi etapami mierzenia szłam w coraz to szersze doły;)
hmm ja mam 28 lat, w dniu ślubu będzie 29:P, ale myślę że warto było poczekać na tego jedynego:D, więc nie ma co patrzeć na wiek ikiedy dobra pora;), najważniejsze aby znaleźć odpowiednią osobę:)

Offline sylwiq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 czerwca 2012 ! <3
Nusiak tez tak mysle ;) chociaz nie wiem czy wy tez tak amcie ale ja im blizej slubu tym wiecej rozmyslam itp ;p chociaz zawsze wychodzi na plus.. ;p ja mam metlik w glowie jak mi znajomi albo rodzinka cos wspomna, np po co wam ten slub pozniej jest gorzej itp ;/ takie sranie w banie za przeproszeniem ;) na szczescie jestem pewna swojej decyzji a ze watpliwosci? mysle ze kazda je ma chociaz raz... ;p