e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: ból kręgosłupa "skurcze"  (Przeczytany 2775 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline justyna85 Kobieta

• Chuck Norris
  • data ślubu: 01.08.2009
ból kręgosłupa "skurcze"
10 sierpnia 2011, 15:32
ello

może któraś z Was będzie wiedziała jak mi pomóc od 3 dni mam takie bóle na środku pleców takie gwałtowne jakby mnie skurcz w kręgosłupie łapał mam takie coś pierwszy raz i nie wiem co  z tym mam zrobić wiem tylko , że boli :(

Offline moniq Kobieta

• Chuck Norris
  • data ślubu: 17.07.2010
Odp: ból kręgosłupa "skurcze"
11 sierpnia 2011, 21:33
idź najlepiej do lekarza
a maścią jakaś smarowałaś, ciężko coś doradzić bo nie wiadomo co ci jest, a siedzieć możesz? wyprostować się?
dziś mi koleżanka mówiła o koleżance która miała przepuklinę kręgosłupa, miała operację i wcale nie jest lepiej, nie znam się na chorobach ale lepiej tego nie bagatelizować

• Chuck Norris
11 sierpnia 2011, 22:09
smarowałam maścią "ketonol" w sumie nic nie pomagało , generalnie siedzieć, leżeć chodzić mogę tylko czasem przy tych właśnie czynnościach jakby mnie skurcz łapał w kręgosłupie i wtedy mam problem np w nocy jak śpię a chce zmienić pozycje to lekko nie jest ,zaciskam wtedy zęby i na bezdechu dokończam czynność , dziś już trochę lepiej bo w sumie taki a`la "atal"miałam może raz i nie taki mocny ale jeszcze coś jest nie tak

a co do lekarza to gdybym była w PL to bym poszła a tak to tutaj u lekarzy zawsze wszystko jest ok i nigdy nic nie widzą :(

Offline moniq Kobieta

• Chuck Norris
12 sierpnia 2011, 07:59
wiem bo moja sis jest w UK i jak ją migdały zaatakowały to na szczęście miała urlop i przyleciała do PL bo tam jej dawali tylko paracetamol a ona mówić i jeść nie mogła oj cierpiała wtedy strasznie
mam nadzieję że ci przejdzie
a kiedy będziesz w Polsce?
nie ma co tego zostawiać, bo te bóle mogą wracać

Offline Precelek Kobieta

• Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011
26 sierpnia 2011, 15:22