e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI  (Przeczytany 3807 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
9 stycznia 2011, 16:58
Hej,

Na początek zabawka Zuzki

1. Wózek - jezdzik FISHER PRICE + KLOCKI SENSORYCZNE

Opis:

Zabawka sprawia dziecku wiele możliwości wspaniałej zabawy,

wspomagając jednocześnie rozwój dziecka.Pojazd ma ruchome elementy,

świeci oraz wydaje dźwięki posiada specjalną rączkę, którą się składa pod spód

Dziecko może pchać wózek z klockami lub ciągnąć go za sobą.

Światełka i melodyjka sa fantastyczna formą nagrody gdy malec wykona

 dobrze zadanie. Wózek ma  regulacje siły dzwięku naturalnie mozna

 tez muzyke wyłaczyc Zabawka jest wykonany z wysokiej jakości

 tworzywa i nie ma żadnych ostrych

 krawędzi. Wózek jest bezpieczny o wymiarach: szer. 30cm, dł. pojazdu 45cm,

 dł. rączki 40cm, wys. 25cm.Zabawka sprawna w 100%. Bez baterii.

Cena - 55 zł + koszty przesyłki (jest dosyc ciezka przesyłka w okolicach 20 zł)










"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
9 stycznia 2011, 19:09
2. Samochód straz pozarna FISHER PRICE  + 3 klocki - normalne ślady użytkowania, cena 25 zł

Autko o długości 13cm

szerokość 9cm

wysokość ok. 7,5cm

Kiedy autko jedzie, rusza oczami :o)

Na autku mozna budować budowle z klocków.



"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
9 stycznia 2011, 19:44
3. 5 par majteczek, uzytych raz, moze dwa poniewaz okazaly sie za male i do czasu zakupu nowych Zuzia w nich chodzila. Rozmir 1 czyli na tyleczek ok 1,5 roczniaka.



"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
9 stycznia 2011, 20:07
Cena wszystkich majteczek 5 zł

4. Klocki LITTLE PEOPLE FARMA ZESTAW POCZATKOWY

ZESTAW ZAWIERA KLOCKI O CHARAKTRYSTYCZNYM KSZTAŁCIE , IDEALNE DO TRZYMANIA W MAŁYCH RĄCZKACH I UŁATWIAJACE MAŁYM DZIECIOM BUDOWANIE WSZYSTKIEGO CO SOBIE WYMARZĄ

ZESTAW ZAWIERA 11 KLOCKÓW , 2 SPECJALNYCH ELEMENTÓW ORAZ 1 FIGURKI I PODSTAWE NA KTOREJ UKLADA SIE KLOCKI

WIEK OD 12 MIESIĄCA, cena 30 zl - stan idealny





"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
9 stycznia 2011, 20:14
5. SAFARI LITTLE PEOPLE - FISHER PRICE DUŻY ZESTAW ZE ZWIERZĘTAMI - stan dobry, miejscami lekko zdarta farba poniewaz byla to jedna z ulubionych zabawek Zu wiec troche się zuzyła. Cena 55 zł + przesyłka

Zestaw przeznaczony jest do zabawy dla dzieci uwielbiających się bawić i budować.

Wykonany jest z trwałych i bezpiecznych materiałów.

Posiada wiele ciekawych funkcji oraz efektów dźwiękowych(odgłosy zwierząt).


Zestaw składa się z dużego pnia, na którym siedzi małpka, jaskini w której mieszka lew, wejścia wykonanego z pni drzew oraz parku wodnego gdzie pływa foczka i hipcio.

Na dole znajduje się zebra, naciskając do ziemi zebrę słychać rżenie i tętent kopyt.

Nad zebrą jest wspinająca się małpka.

Naciskając na banany, umieszczone na górze jaskini lwa, słychać odgłosy małpki.

Na dole w jaskini znajduje się lew.

Otwierając jego jaskinię słychać dźwięki kolejno ryk lwa a po ponownym otwarciu wesołą melodyjkę.

Na środku zestawu na dole znajduje się basen foczki i hipcia.

Obraca się on w koło.

Słychać wtedy kolejno dźwięki hipcia, foczki oraz pluskanie wody.

Do zestawu, ekstra, Fisher Price dołożył koalę i ludzika Little People.

Zestaw jest zasilany bateriami.

Zabawka przeznaczona jest dla dzieci powyżej pierwszego roku.

Wymiary zestawu safari:

szerokość ok: 45cm

głębokość ok: 14,5cm

wysokość ok: 25cm





"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
9 stycznia 2011, 20:15
Sorry, cena safari to 50 zl ;)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
14 stycznia 2011, 18:37
Ciuszki

1. Spodnie ogroniczki żółte, rozmiar 1,5 - 2 lata. Małe zaciągniecie na przodzie obok obrazka na przodzie. Cena 6 zł





2. Spodnie ogrodniczki jeansowe, rozmiar 12-18 miesiecy, FIRMY GEORGE, cena 6 zł











3.Rozowe spodenki z kieszonkami, rozmiar 80, cena 5 zł





4.Sztruksy błekitne Early Days 12-18 miesiecy, lekko kolanka sprane, 4 zł







5. Bluzeczka, rozmiar 18-24 miesiace z wyhafowanym wzorem, zapinana z tyłu na guziczek, cena 5 zł




6. Spodenki dresowe, rozmiar ok. 74. Cena 5 zł





7.Zółta bluza , rozmiar ok 80 z hafowanymi kwiatuszkami, cena 8 zł





8. Body F&F, 12-18 miesiecy, cena 5 zł



Bedzie wiecej ;)

"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
20 stycznia 2011, 11:11
Zabawki nr 1 i 4 sprzedane.

Fotki ciuszkow czekaja na wystawienie...ale czasobrak. >:(
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
20 stycznia 2011, 11:15
Wstępnie rezerwuje 2 i 3 :)

Tylko napisz mi czy ten jeans z ogrodniczek jest taki mięciutki elastyczny czy nieelastyczny i taki prawdziwy jeansowy?
Możesz mi również napisać wymiary obydwu?

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
20 stycznia 2011, 11:20
Hmmm Pati...normalne taki raczej cienki jeans, nie sztywny. :)

Pomierze wieczorem i dam znaka :)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
20 stycznia 2011, 20:57
Pati.

Ogroniczki jeansowe wymiary:
długosc nogawki w kroku 24,5 cm
szerokość: (powiedzmy w pasie, mierzona nad kieszonkami 24 cm
Długość całkowita (nie liczac szelek) - 58 cm.
Szelki regulowane, na dwa guziki

Spodenki rózowe:
szerokosc w pasie (bez rozciagania):23
Dlugośc całkowita: 43
długosc nogawki w kroku: 28 cm

I jedziemy dalej:

9. Zielona bluzeczka, rozmiar 86, cena 6 zł



10. Sukieneczka, rozmiar  9-12, cena 9 zł



11.Spodenki seledynowe, rozmiar 86, cena 7 zł



12. Sweterek z dziewczynką na ok 1,5 roczku, cena 8 zł



13. Spodenki z podszewka, George, 9-12, cena 7 zł



14. Czerwona bluza z "misia" Disney (moja ukochana), rozmiar 9-12, ale Zuza jeszcze niedawno ja nosila, cena 10 zł



15.Sweterek, Next, 12-18 miesiecy, cena 7 zł



16. Golfik, 86-92, cena 5 zł



17.Kurtka wiatrowka na napkiidealna na witrzne i mokre dni lata i poznej wiosny 12-18, cena 12 zł



Cena zabawki Safari obnizona - 40 zł

Zapraszam do zakupow i jeszcze cos bedzie :)

"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anetka71 Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 11.10.2008
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
20 stycznia 2011, 21:19
poproszę 10 i poczekam na resztę  :)

Offline myszkasc Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
20 stycznia 2011, 21:37
3,9,10,13,17,14


Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
20 stycznia 2011, 21:45
Myszko, 3 jak na razie zarezerwowana przez ricardo, jak sie nie zdecyduje jest twoja :) a 10-tka anetka byla pierwsza :) Reszta zarezerwowana dla ciebie.

Zaraz wrzuce jeszcze kilka.
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
20 stycznia 2011, 22:00
18. Brzoskwiniowa bluza podszyta lekkim polarkiem 5.10.15, rozmiar 86, cena 10 zł





19. Sukienka Early Days 19-23 miesiace, cena 10 zł



20. Sukieneczka George 9-12, cena 5 zł



21. Bluzeczka 5,10,15 rozmiar 92 - na rekawku byla mini dziurka, ktora jest zacerowana, praktycznie nie widoczna, cena 6 zł



22. Bluzeczka czerwona, rozmiar 86, cena 5 zł



Zapraszam.
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anetka71 Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 11.10.2008
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
20 stycznia 2011, 23:03
18 i 20 :)

Offline anusiah Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
20 stycznia 2011, 23:10
proszę 12. Będzie coś jeszcze? ;D

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
21 stycznia 2011, 07:10
Bedzie, niewiele ale bedzie :)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
21 stycznia 2011, 08:40
To ja poproszę obydwie pary :) Poczekam jeszcze na to co wrzucisz, ok?

Offline Asia-85 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 8.09.2007 nasz magiczny dzień...
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
21 stycznia 2011, 08:53
19 i wstępnie 22 a mogła byś mi podać dokładne wymiary tej bluzeczki myślisz że pasowała by na moja Majkę?

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
21 stycznia 2011, 09:45
Asiu,

Zmierze ci dzis dokladnie tą bluzeczke nr 22 bo jest slodka, ale Zu juz ma za krotkie rekawki.

Dzis poznym wieczorem jeszcze na bank coś będzie :) Przekopie szafe Zuzy bo sie strasznie ciasno zrobilo ;)

"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
21 stycznia 2011, 20:41
Asiu,

Wymiary bluzeczki:
Długość całkowita: 30 cm
Dł. rekawka (bez falbanki) 31 cm
Dl. rekawka od paszki: 22 cm.
Daj znac czy ci pasuje?

A teraz ostatnia czesc wiekszych ciuszków:

23. Sukienka brzoskwiniowa 18-24 miesiace, cena 7 zł



24.Sukienka pudrowy roz, rozmiar 86, cena 9 zł



25. Sukeinka jeansowa, brak metki ale rozmiar ok 86. Cena 9  zł



26 Sukienka/tunika, rozmiar 74. Cena 6 zł



27. Bluzeczka brazowo-rozowa TOPOLINO, rozmiar 86, cena 7 zł



28.Bluzeczka CHEROKEE, 12-18 miesiecy, cena 3 zł



29. Bluzeczka 62/68 - ale moim zdaniem ciut wieksza, cena 3 zł



30.  Bluzeczka 62/68 - ale moim zdaniem ciut wieksza, cena 2 zł (mini plamka na rekawku, widac na fotce)





31. Koszula, grubsza Zara, rozmiar 80-86, cena 10 zł



32. Spodenki rozowe, brak metki ale rozmiar ok 74-80
Dokladne wymiary:dlugosc calkowita 37 cm
Dlugosc nogawki w kroku: 23 cm



33. Tunika1,5-2 latek - cena 7 zł




Z wiekszych ciuszkow to juz wszystko :) Zapraszam.
A te forumki, ktore konczą zakupy, proszę o info wysle prv.


"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
21 stycznia 2011, 20:54
Mam jeszcze dziewczyny majtki do oduczania siusiania, niestety, kupilam za małe i nigdy ich nie uzylam. Jende maja jeszcze metke.
Zapine sie je jak pielucha ale wewnatz maja ceratke aby dzicko odczulo dyskomfort.

Cena za szt.5 zł

Mam zolte i rozowe:

"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anusiah Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
21 stycznia 2011, 21:37
24,27

Offline Asia-85 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 8.09.2007 nasz magiczny dzień...
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
22 stycznia 2011, 18:37
Aniu pasuje mi biorę obydwie  :)

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
22 stycznia 2011, 19:46
No to ja poprosze jesjzcze 28 i prosze o podliczenie.

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
23 stycznia 2011, 08:28
ok dziewczyny,wieczorem wysle prv. Reszta ciuszkow jakie zostaly -1zl :)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline myszkasc Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
23 stycznia 2011, 10:34
jakz a 1zł to poroszę 25 i 31 :)


Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
23 stycznia 2011, 11:27
Myszko - 1 zł od każdej ceny  ;)
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline anetka71 Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 11.10.2008
Odp: ZABAWKI I CIUSZKI ZUZKI
23 stycznia 2011, 12:49
Ja też poproszę o podliczenie :)