e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Szukam fajnego zespolu lub DJ'a  (Przeczytany 3685 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline travolta

  • nowicjusz
Szukam fajnego zespolu lub DJ'a
2 marca 2006, 15:14
Witam wszystkich!

Od razu przejde do rzeczy. Klopot mam taki: szukam zespolu lub DJ'a na wlasne (nieduze) wesele, ktore odbedzie sie 24 czerwca (w okolicach Gliwice).
Czy mozecie mi kogos polecic?

Nie chce zespolu typu DiscoPoloLive tylko cos klimatycznego i fajnego. Ja wiem, ze takie rzeczy to tylko w Erze... :) ale... Moze ktos slyszal? Moze sam gra lub puszcza muzyke?
Bo ewentualnie szukam dobrego prowadzacego, ktory zna sie na rzeczy i nie odwali tandety. Zespol to przeciez 85% klimatu calej imprezy, a oferty ktore do tej pory mialem to koszmarex. Joł, joł biały miś. No rozpacz.

Moze jakis amatorski zespol, ktory potrafi grac covery?

Ze wzgledu na to, ze wesele jest w niewielkim lokalu, to nawet DJ bylby odpowiedniejszy, choc znalazlem kilka takich zespolow, ze az sece sie kraje ze... juz zajete.

Tak naprawde to ciezko znalezc cos dobrego, bo czasu zostalo strrrasznie malo. Moja dziewczyna uwaza, ze dosc, ale ja wole dmuchac na zimne. A wlasciwie juz na gorace :).

Pomozcie, jesli mozecie

Serdecznie pozdrawiam

Slawek

Offline Madzialena Kobieta

  • Prawdziwie kochasz wtedy, kiedy nie wiesz dlaczego...
  • maniak
  • data ślubu: 17.09.2005r.
Szukam fajnego zespolu lub DJ'a
2 marca 2006, 16:10
Proponowałabym w tematach tego typu wątków (muzyka, lokal,kamerzysta) od tazu podawać o jakie MIASTO chodzi.. :lol:
będzie łatwiej...
a tak ludzie wchodzą, a co może Ci ktoś poradzić z np. Szczecina czy Warszawy?

więc dodaj w temaice nazwę miejsacowości

Offline travolta

  • nowicjusz
Szukam fajnego zespolu lub DJ'a
2 marca 2006, 16:14
No ja sie zgadzam calkowicie. Temat postu napisalem na szybko, tekst na szybko, potem juz tylko jeden ruch myszka i... uswiadomilem sobie, ze lepiej bylo by podac miasto od razu w tytule. Mea Culpa, ale jak zwykle za pozno...

Choc z drugiej strony, jak sie trafi swietny, zdesperowany i tani zespol z drugiego konca polski to nie pogardze. No zartuje :) Takie rzeczy to tylko w Erze :)

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
Szukam fajnego zespolu lub DJ'a
3 marca 2006, 00:01
ciężki orzech..

te zespoły, które znane są z super zabawy w nasych okolicach są na rok do przodu p[ozajmowane ale myslę,ze coś się da wykopac..

na początek przelec bazę firm..

Offline travolta

  • nowicjusz
Szukam fajnego zespolu lub DJ'a
3 marca 2006, 22:34
Dziekuje za pomoc. Wlasnie zdecydowalismy sie na zespol Odlam. Bylismy na ich wystepie i naprawde fajnie graja.
Pozdrawiam

Offline seta

  • nowicjusz
Szukam fajnego zespolu lub DJ'a
3 stycznia 2007, 21:26
monia, Jeśli można poproszę o namiary na kilka zespołów (Zagłębie) Pozdrawiam Seba

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
Szukam fajnego zespolu lub DJ'a
3 stycznia 2007, 21:55
seta.. ja niestety nie pomoge, bo ze szczecina jestem :(

tu pomoga dziewczyny i chłopaki z twoich okolic..  :drapanie:

Offline gala22 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: IX 2010
Odp: Szukam fajnego zespolu lub DJ'a
13 listopada 2009, 11:06
hej szukam opinii o dj wodzirej lub o dj Buli, dj Vanilia

Offline kazik117 Mężczyzna

  • nowicjusz
  • data ślubu: 12.12.2015
słyszałam też dużo pozytwnych opinii o Dj Pepe z Krakowa, koleżanka miała go u siebie na urodzinach i bardzo chwaliła