e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: forum w czołówce  (Przeczytany 4032 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zibi Mężczyzna

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31.07.1999
forum w czołówce
27 lutego 2006, 20:40
Bardzo sie cieszymy, kochani,
to przecież dzięki Wam

KLIKNIJ TUTAJ

i tak trzymać, teraz czekamy na rozpędzenie się innych regionów
Będzie nam Cię brakowało Maju....

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
forum w czołówce
27 lutego 2006, 20:46
No to rewelacja!!!!  :jupi:

Offline okruszek

  • maniak
forum w czołówce
27 lutego 2006, 20:54
bo zaczyna się na e .... - wesele i dlatego w czołówce :)

Offline Agnieszka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 20.08.2005
forum w czołówce
27 lutego 2006, 21:37
:jupi:    :brawo:    :jupi:    :brawo:

Offline Magda M. Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: sierpień 2006
forum w czołówce
27 lutego 2006, 22:48
:jupi:  :jupi:  :jupi:

Offline AnetaM Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 10.09.2005
forum w czołówce
28 lutego 2006, 09:43
no gartlacja aktywnośći kochani!!!

Offline madziulek Kobieta

  • Chuck Norris
forum w czołówce
28 lutego 2006, 09:49
:brawo:

Offline Corollka

  • użytkownik
forum w czołówce
28 lutego 2006, 10:40
hurrraaaaaaaaaaaaaaaaa   :skacza:    :skacza:

Offline groszek

  • maniak
forum w czołówce
28 lutego 2006, 12:06
Tylko sie cieszyc, moze przyjdzie tu więcej słupszczanek ?:)

Offline Agutka

  • maniak
forum w czołówce
28 lutego 2006, 12:29
No to fantastycznie :D Oby tak dalej!!!!

Offline pioteras Mężczyzna

  • uzależniony
    • ZDJĘCIA KUBUSIA TUTAJ !!
  • data ślubu: 15.07.2006
forum w czołówce
28 lutego 2006, 12:38
Hehe super , i nie ma dopisku "link sponsorowany" :D
Gratulacje, teraz to sie zacznie zalew nowych userów ;)

Offline aniula

  • entuzjasta
forum w czołówce
28 lutego 2006, 20:06
super !!! :cancan:

Offline Sylvi Kobieta

  • Administrator
  • maniak
forum w czołówce
28 lutego 2006, 21:14
:shock: No proszę! Czasami dpbrze poczytać forum  :lol:

Offline tulip Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 1 lipca 2006
forum w czołówce
28 lutego 2006, 22:16
Hm pewnie, że super, ale jak juz wpisałam "forum ślubne", to e-wesele" było na 4-tym miejscu... :roll:  
A w sumie jak forum, to wiadomo, że dyskusyjne, więc po co niby dodawać to słowo w wyszukiwarce?

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
forum w czołówce
28 lutego 2006, 22:19
yeahhh...tak trzymać

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
forum w czołówce
3 marca 2006, 00:11
a tym razem , okruszku, sie mylisz.. kolejność ustwiana się na podstawie czestości wyświetlania strony...

więc jest czego gratulować  :mrgreen:

Offline tulip Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 1 lipca 2006
forum w czołówce
3 marca 2006, 09:20
Cytat: "monia"
tym razem , okruszku, sie mylisz.


Domyślam się, że to było do mnie, a nie do Okruszka, ale co tam... okruszek czy tulip :roll:
Moniu, to jak wytłumaczysz fakt, że kiedy wpisałam "forum ślubne", to wyświetlamy się dopiero na czwartym miejscu?

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
forum w czołówce
3 marca 2006, 12:39
a skąd mam wiedzieć????

ja tu tylko psiątam  :oops:

Offline Sylvi Kobieta

  • Administrator
  • maniak
forum w czołówce
3 marca 2006, 14:30
Cytat: "tulip"
Cytat: "monia"
tym razem , okruszku, sie mylisz.


Domyślam się, że to było do mnie, a nie do Okruszka, ale co tam... okruszek czy tulip :roll:
Moniu, to jak wytłumaczysz fakt, że kiedy wpisałam "forum ślubne", to wyświetlamy się dopiero na czwartym miejscu?


Nie Tulip - Monia odnosiła się do wypowiedzi Okruszka nie twojej.

Offline zibi Mężczyzna

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31.07.1999
forum w czołówce
3 marca 2006, 15:33
Cytat: "tulip"
to wyświetlamy się dopiero na czwartym miejscu?

bo to zależy od tego po jakiej frazie z wyszukiwarki wchodzi do nas więcej osób,
masz rację Tulipku, że nie każdy wpisze akurat to co ja podałem w linku,
czasem ludziki wpisują to co Ty - tak czy owak nawet czwarta pozycja to jest chyba dobry wynik, zwazywszy na ogólną ilość stron znalezionych przez Google,

są też inne frazy po których trafiają do nas internauci... więc miejsca są też inne,
ale generalnie jest nieźle!!
Będzie nam Cię brakowało Maju....

Offline tulip Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 1 lipca 2006
forum w czołówce
3 marca 2006, 17:52
Cytat: "Sylvi"
Nie Tulip - Monia odnosiła się do wypowiedzi Okruszka nie twojej


Oj, racja, przepraszam, głupiutka ze mnie istotka  :roll:  Myślałam, że post Moni był odpowiedzią na mój post o tym co decyduje o wyświetlaniu się wyników w google.
W takim razie sorki za "wtrąt"  :wink: