e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: jakie dodatki do sukni? POMOCY!  (Przeczytany 2644 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline puella Kobieta

  • użytkownik
jakie dodatki do sukni? POMOCY!
18 kwietnia 2010, 13:20
Witajcie :) suknię już wybrałam... po wielkich poszukiwaniach, kręceniach nosem wybrałam taka no mniej więcej pasującą do mnie. Oto ona:

http://www.trueperfection.co.uk/images/gallery/WHITE-ROSE/R370_BIS_7576.jpg

Teraz poszukuję do niej dodatków. Głównie chodzi mi o biżuterię i jakieś okrycie (bolerko/szal itp.) bo ślub we wrześniu więc może być różnie.

Buty no wiadomo ukryte pod suknią więc coś się znajdzie.

Zastanawiam się też nad torebką, bo niby gdzie schować chusteczki i podręczne drobiazgi??

Z góry dziękuję za pomoc  :)

Offline konwalia2006 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: ustalam
Suknia naprawdę ładna szkoda ją czymś przykrywać...ale pogoda we wrzesniu raczej nie upalna więc chyba bolerko
Dodatków mnóstwo do wyboru ale to już polegaj na swoim guście

Offline k8libby Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 17.07.2010
ta suknia nie potrzebuje dodatków, sama w sobie jest tak strojna, że biżuteria i zbędne gadżety ją oszpecą, taka jest moja opinia...

Offline Myszuś Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 30.04.2011
tak bolerko będzie tobie potrzebne - może z takiego materiału jak suknia?? chodzi mi o ten przezroczysty cięki który sie nakłada na sukni..... tak żeby nie zakłucać efekt sukni bo naprawde jest śliczna! myslę że to będzie na tyle delikatne jak powinno być.

a dodatki  :drapanie: ...... proponuję coś bardzo delikatnego. na zdjeciu są kolczyki i diadem. moim zdaniem ładne i pasują do sukni. jeśli chcesz to może jeszcze cieniutki łańcuszek z kryształkiem lub brylancikiem. wiesz tylko taki dodatkowy błysk  :tak_2:

Offline puella Kobieta

  • użytkownik
dziekuje Wam za pomoc! jesteście nieocenione :) diadem raczej odpada - myslalam o welonie ale wygladam jak pajac ;)
weic zaryzykuje kwiat we wlosach tym bardziej ze uroczystosc bedzie skromna
dzieki jeszcze raz :* i czekam na wiecej opinii

Offline Myszuś Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 30.04.2011
to jeśli wolisz kwiatka to proponuję lilie lub storczyki, ale weś zdjęcie do kwiaciarni i zapytaj sie czy mają jakąś propozycje. za zwyczaj te panie tam wiedzą jaki kwiat będzie ladnie pasował

Offline konwalia2006 Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: ustalam
Dobry wybór, welon do tej sukni nie jest potrzebny. Storczyk we włosach to bardzo dobry pomysł...Będzie super

Offline ellie Kobieta

  • użytkownik
Stawiam na kwiat we  włosach albo   kryształowe  spiralki które mocuje się we włosach,wyglądają  cudnie,jak  krople  rosy, no i pasowałyby  do sukni, z okryć postawiłabym na    bolerko z  organdyny,albo mały szal,też  z organdyny,  nieprzezroczyste  tkaniny wydają mi się za  ciężkie  do tej sukni,mam nadzieję że  pomogłam:)

Offline puella Kobieta

  • użytkownik
ellie: a moglabys wkleic link lub zdjecie jak wygladaja takie  spirale?  z góry dziekuje :) i macie racje dziewczyny przekonalyscie mnie bo w welonie to ja sie kompletnie nei czuje wiec po co sie meczyc ;)

Myszuś storczyki uwielbiam we wlosach ale bukiety jakos srednio mi sie podobaja... przynajmniej nie znalazlam nic ciekawego w necie. Grunt ze to ma byc w miare skromny bukiecik... myslalam o rozach ale roze z kolei we wlosach srednio sie prezentuja... widzialas jakis ciekawy bukiet ze stroczyków?

Offline k8libby Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 17.07.2010

Offline lila1980 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 17.10.2010r
Szal wybijam Ci z głowy . Okropność i niewygoda.
Mam podobną sukienkę a bolerko z tego samego materiału pasuje cudnie.

Offline ellie Kobieta

  • użytkownik
puella,,spiralek w  necie nie znalazłam,widziałam jej jednak w  CMŚ na Kaszubskiej,początkowo nie wiedziałam co  to jest, dopóki nie zobaczyłam jak wkręcają klientce we włosy


Offline ellie Kobieta

  • użytkownik
Szal nie jest wygodny, będziesz go tylko poprawiała...
https://ssl.allegro.pl/item1127956063_bolerko_tanio.html
https://ssl.allegro.pl/item1118234560_msc_biale_bolerko_kolnierz_szal.html
te chyba fajne ;)
to  drugie bolerko burzy moje uprzedzenia do  oklepanych narzutek ślubnych;), jest piękne,co do niewygodnego  szala ;) widziałam pomysłowe upięcia  i wiązania,że trzyma się na  ramionach,podrawiam:)

Offline Myszuś Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 30.04.2011
puella w moim odliczanku wstawiłam mój bukiet - jest ze storczyków  ;D
mi się podoba a może dla ciebie będzie małą inspiracją

zapraszam do odliczanka i ogladania bukietu
 
nasze 411 dni - czyli ślub w dniu 30.04.2011

Offline puella Kobieta

  • użytkownik
Myszus bukiet bardzo sliczny ale ja szczerze mowiac myslalam o jeszcze mniejszym. Spodobal mi sie storczykjakiego miala zona Czerkawskiego http://uroda.onet.pl/_i/galeria/czerk/09.jpg
Skromnie i pieknie...

ellie: do CMS zawitam sprawdzic te wkretki ;)


k8libby : A to bolerko bardzo ciekawe
https://ssl.allegro.pl/item1118234560_msc_biale_bolerko_kolnierz_szal.html
tylko cholera jak tu sprawdzic czy bedzie pasowalo i jak wyglada w realu... na zdjeciu zawsze wszytsko pieknie wyglada - ostatnio zamowilam buty na allegro - i byl koszmar... zolte i obcasy chwiejne... musialam kupic drugie


Dzieki wielkie :*

Offline puella Kobieta

  • użytkownik
no tak bolerko super ale tył tego bolerka... zobaczcie same http://img571.imageshack.us/img571/4263/dsc3065.jpg (bolerko w wersji czarnej)

Offline k8libby Kobieta

  • forumowicz
  • data ślubu: 17.07.2010
To własciwie szal nie bolerko, jesli wiązanie jest na wysokości sukni z tyłu to chyba nie przeszkadza

Offline heidy Kobieta

  • nowicjusz
Odp: jakie dodatki do sukni? POMOCY!
2 października 2010, 15:36
Moim zdaniem przydałby sie jeszcze jakiś łańcuszek z kryształkiem na szyję no i jak jakaś delikatna bransoletka ale taka cieniutka

Offline puella Kobieta

  • użytkownik
Odp: jakie dodatki do sukni? POMOCY!
3 października 2010, 08:32
juz po ślubie dziekuje za pomoc :)