e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Szalona Godzina  (Przeczytany 6847 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sebastianfrost Mężczyzna

  • użytkownik
Szalona Godzina
17 lutego 2010, 15:41
Jakiś czas temu byłem na weselu, gdzie okolo godziny 23 rozpoczeła się tzw. "szalona godzina". Młodzi wystawili w kartonach rozne maski, gwizdki, trabki itp, goscie sie przebrali, i przez okolo godzine wszyscy sie w ten sposob bawili, rzucali serpentyny, konfeti itp. Ponizej zdjecie z tego wesela

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Odp: Szalona Godzina
17 lutego 2010, 15:47
Super pomysł !
Ale z tego co widzę to nie pył chyba typowo Polski ślub ?
Czy to była tradycja preferowana u młodych w kraju  ?
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline sebastianfrost Mężczyzna

  • użytkownik
Odp: Szalona Godzina
21 lutego 2010, 22:14
Masz rację, to było wesele polsko-wenezuelskie. Taka tradycja jest w Wenezueli. I jeszcze jedno - Kolejny pomysl, ktory widzialem na tym weselu, to zamiast tradycyjnych oczepin, na sale wjezdza maly tort ze wstazeczkami, po kawalku piosenki, panny ciagna wstazeczki, na koncu jednej jest serduszko, i ta ktora je wyciagnie zostaje nowa panna mloda.
« Ostatnia zmiana: 8 czerwca 2010, 10:15 wysłana przez Maja »

Offline mkarolinka Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Szalona Godzina
4 marca 2010, 20:15
Fajny pomysł, bo nie chce rzucać ani welonem ani kwiatami.  Czy ten tort/ciasto się rozwala?? A co w takim razie z kawalerami?

Aniołek 01.05.2016

Offline mka Kobieta

  • Every second is a lifetime and every minute more brings you closer to God and you see nothing but the red lights you let your body burn like never before. And it feels better than love. Yeah it feels better than love...
  • Chuck Norris
  • data ślubu: :Serduszka: AF :Serduszka:
Odp: Szalona Godzina
23 marca 2010, 14:10
Eee ta szalona godzina mi się podoba ;D ;D ;D ;D

Offline Anjuszka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30.07.2011
Odp: Szalona Godzina
25 marca 2010, 11:51
Mi też i to nawet bardo:P

Offline Nemezis Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 3 lipca 2010
Odp: Szalona Godzina
3 kwietnia 2010, 23:07
Pomysł ciekawy, ale obawiam się, że w praktyce wyszłaby z tego totalna klapa... Goście nie znają takiej tradycji, nie będą wiedzieli jak się bawić :razz:

Offline agulla1919 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Szalona Godzina
4 kwietnia 2010, 17:32
Fajny pomysl z ta szalona godzinka  :D.Mi sie podoba .. ale pytanie czy wyali na weselu polskim ... ?


Offline Nemezis Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 3 lipca 2010
Odp: Szalona Godzina
5 kwietnia 2010, 00:00
Wszystko zależy od gości :) Przyznam szczerze, że jakoś nie wyobrażam sobie moich 50-letnich ciotek biegających w maskach i gwiżdżących tymi gwizdkami ;) No ale jeśli ktoś czuje, że jego goście mogą to podchwycić, to może warto spróbować... :hmmm: He he, ja bym w sumie wolała wersję alternatywną - maski gangsterskie i czapki policyjne + karabiny i pistolety zabawki ;) mogłoby być ciekawie :p

Offline dolores86 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 20 sierpnia 2011
Odp: Szalona Godzina
5 kwietnia 2010, 18:50
nie widziałam czegoś takiego jeszcze, ale czad:)

Offline orinokooo Kobieta

  • Marzenia trzeba spełniać.. same się nie spełnią:D
  • użytkownik
  • data ślubu: 10-07-2010
Odp: Szalona Godzina
14 czerwca 2010, 20:57
Nas znajomi o pólnocy zaczęli "zbierać na kołyskę" ale orkiestra ogłosiła, że ten kto jako ostatni zatańczy z Państwem młodym (ostatni wrzuci kasę do welonu) otrzyma nagrodę ufundowaną przez młodych - ekspres do kawy, no to goście się rzucili i jak szaleni wrzucali kasę a na rozstrzygnięciu młodzi przekazali nagrodę w postaci paczki kawy i expresu bydgoskiego (gazety) - no i był ekspres do kawy :D

Offline huhusese Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 21.09.2013
Odp: Szalona Godzina
24 maja 2012, 13:53
Kurde ile tu świtnych pomysłów na tym forum, szalona godzina jest rewelacyjna, a nawet jesli 50 letnie ciotki by sie nie bawiły (moje akurat 50letnie sa bardzo skore do zabawy i by im sie spodobało :):)!! ) to na pewno cała młodsza część gości podchwycli i tez bedzie super!!! :)

Offline kitecka Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 2013
Odp: Szalona Godzina
23 września 2012, 19:45
A czy ktoś z Was robił taki tort ze kokardek?

Offline 1dolly9 Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: za rok, może dwa
Odp: Szalona Godzina
19 października 2012, 11:25
Jest to pomysł niczego sobie, wystarczy zrobić przedtem parę konkursów na picie kolejek, to się towarzystwo powinno rozkręcić :)

Offline oszczędnisia Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 18.08.2012
Odp: Szalona Godzina
22 listopada 2012, 11:25
super sprawa! marzy mi się, żeby znaleźć się na takim weselu :)

Offline notmarriedyet Kobieta

  • nowicjusz
Odp: Szalona Godzina
9 kwietnia 2014, 14:23
jak towarzystwo ma już odpowiednio "wcięty" umysł, wszyscy z pewnością podłapią taka zabawę, gorzej jak potem będzie oglądać się z tych zabaw nagranie :P nie chciałabym zobaczyć tego na drugi dzień :D

Offline MartaAdi

  • forumowicz
  • data ślubu: 23.09.2016
  • Skąd:: Rymań
  • Ślub w: Sianożęty
Odp: Szalona Godzina
17 stycznia 2016, 02:44
Nas znajomi o pólnocy zaczęli "zbierać na kołyskę" ale orkiestra ogłosiła, że ten kto jako ostatni zatańczy z Państwem młodym (ostatni wrzuci kasę do welonu) otrzyma nagrodę ufundowaną przez młodych - ekspres do kawy, no to goście się rzucili i jak szaleni wrzucali kasę a na rozstrzygnięciu młodzi przekazali nagrodę w postaci paczki kawy i expresu bydgoskiego (gazety) - no i był ekspres do kawy :D
To naprawdę fajne, chyba wykorzystamy. :)