e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Zaczarowana skrzynia czyli pamiątki z dnia narodzin :)  (Przeczytany 10277 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Chciałam się z Wami podzielić moimi pomysłami na zachowanie wspomnień z dnia narodzin .
Jestem osobą sentymentalną i wszelkiego rodzaju pamiątki z ważnych w mym życiu chwil są dla mnie bardzo cenne .
Tak więc w dniu porodu warto :

-zerwać kartkę z kalendarza
-kupić z tego dnia gazetę aby za 20 lat było wiadomo co się działo na świecie
-wyciąć z programu telewizyjnego to co leciało w ten dzień w TV
-zachować gazetkę reklamową np . z tesco aby było wiadomo ile w tych czasach kosztował np chleb
-zasuszyć listek , kwiatek
-kupić z tego roku i miesiąca winko i zachować do osiemnastych urodzin . Ja kupiłam zabezpieczyłam i schowałam w belkach na strychu .
-prowadzę pamiątkową książeczkę "moje pierwsze pięć lat"


Dodatkowo ja jeszcze w pierwszych dniach życia odbijam pomalowane farbką  nóżki i rączki . Co jakiś czas robię odciski w glinie .
Zostawiłam na pamiątkę pierwsze ubranka i buciki które mieli na sobie moi synkowie . Pierwsze pampersiaki (czyste) , bilety mzk , do kina itd
Szatkę z chrztu wsadziłam w antyramę , ciuszki z chrztu też zostawiłam na pamiątkę :)


A Wy jakie macie pomysły na upamiętnienie ważnych chwil ?
« Ostatnia zmiana: 12 lutego 2010, 23:51 wysłana przez ela »
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

rybkawiedenka

  • Gość
Ela niesamowite........w życiu przez myśl mi nie przeszło coś takiego  ;D

Offline Jagna77 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.04.2007 *WIELKANOC*
Ja jeszcze zostawilam gazetke lokalna gdzie bylo zdiecie matiego po jego urodzeniu....

 Pierwsze sciete loczki tez zostawialm  ;D

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
A tak tak  :) wycinki z gazet również ..opaska z rączki , identyfikator z łóżeczka , kikut pępowiny , ja zostawiłam jeszcze szwy z brzucha bo miałam CC  :P , odcinek z becikowego  ;D , pierwsze cięte włoski .Nie pisałam o tym bo to to chyba każdy zostawia :)

To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline Anjuschka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 15.05.2010
Ja od dnia narodzin prowadzę zeszyt, gdzie zapisuje godziny karmienia Paulinki i ile jadła, oraz inne ciekawe rzeczy - pierwszy uśmiech, wizyty na szczepieniach, wagę itp.
mam zamiar ten zeszyt podarować córci, jak kiedyś będzie w ciąży, albo jak urodzi dzidziusia :)
Niech zobaczy, jak na początku wisiała mi na cycu :)

Ze szpitala mam tylko opaskę z rączki, karteczkę identyfikator ze szpitalnego wózka, kikut pępowiny. Na pewno zachowam pierwszy ząbek i włoski z pierwszego ścięcia. A i mam kartkę z rozpiską naświetlania małej w "solarium" jak miała żółtaczkę :)

Offline kjp83

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.09.2008
Ela świetny pomysł z gazetami. Niestety u mnie juz po zawodach  :-[ Strasznie żałuje że nic nie zostawiłam z tego dnia. Pamiętam tylko ze w ten dzień w całym Szczecinie prądu nie było ( ta wielka awaria). No i mamy jeszcze wino z tego rocznika.

♡ Szymon & Leon ♡

Offline s.aga Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 16.10.2004
ha, ja mam tylko pozostawioną małej opaske z rączki, no i gdzieś szatki z chrztu :)
jakoś wogóle nie myślałam żeby coś zbierać

Offline galaretka Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: były już dwa :hopsa:
wow, ale fajne pomysly, musze sobie zapamietac :D

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Anjuschka ja też zapisywałam ale orzy pierwszym dziecku :) nawet notowałam zmiany pampersiaka :)

kjp83
przy następnym dziecku(dzieciach;) ) zbierzesz cały karton ;)

To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline kjp83

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.09.2008
Elu chyba nie będzie okazji ;) ale jeśli jakimś trafem to na pewno to zrobię :)

♡ Szymon & Leon ♡

Morgan

  • Gość
Elu fajny watek :) My mamy tez ksiazke "nasze dziecko nasz skarb" jest do 7 lat ;)
poza tym pisze jej pamietnik dodatkowo :) mamy tez bilety lotnicze z pierwszego lotu i samolot gumowy pompowany z "autografami" zalogi i pilota ;)

Offline aadaa Kobieta

  • Ada
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 06/09/2008
Ale fajny watek... będę notować :) niedługo się przyda :)
B .: 02/06-2010    K.: 20/06-2012

Offline marcella Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.05.2011
Tylko jak tu kupić gazetę z tego dnia.. Mężczyźni to się popukają w głowę jak kobieta im powie, że idź gazetę z dziś kupić :)))) Hehehe ale pomysł super!!! My mamy ze szpitala kartkę z łóżeczka, kikut, opaskę z nogi i to całą, bo Zuzi zleciała..

Offline kjp83

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.09.2008
Można kumpele poprosić  ;D Ela dobra kobieta Bartusiowi Oli Zrobiła skrzynię skarbów jak się urodził  :) Ja jestem mega zachwycona pomysłem!

♡ Szymon & Leon ♡

Offline marcella Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.05.2011
To już wiem kogo będę prosić następnym razem :P

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
I zorbiłam też dla agulki i ricardo :) Planuje jeszcze jednej zrobić soprajsa :)


Ja kupiłam gazetę po drodze jak jechałam do szpitala :) a że miałam planowaną CC to mogłam sobie na to pozwolić :)
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline Jagna77 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.04.2007 *WIELKANOC*
Nam Ela przyslala kartke z zyczeniami dla dzidzi ...  ;D mila niespodzinka bo nikt sie nie spodziewa...

Offline marcella Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.05.2011
Ja też miałam planowaną :) ale Zuza zechciała wyjść szybciej o 2 dni :)

Offline .:Anka:. Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
trzymacie kikut pępowiny ???????????
ja mam tylko opaskę z rączki  :)

Offline Jagna77 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.04.2007 *WIELKANOC*
Ja tez zostawialm kikutek  ;D szkoda bylo mi wyrzucic , za to zylke ze szwu po cc polozna chciala mi dac ale stwierdzilam , ze nie bardzo przyda mi sie  :P

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Po pierwszej CC musiałam się prosic o szwy , ale po drugiej sciągałam sobie sama wiec i tak zostawiłam .
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline Jagna77 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.04.2007 *WIELKANOC*
Koloru czarnego jakos do mnieona nie przemawiala sentymentem  ;D

A TY Ela jakiego koloru mialas??

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline marcella Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 21.05.2011
Jejku ja miałam takie problemy z wyjęciem szwów.. że za nic bym nie zostawiła tego na pamiątkę :))) Hehe.. Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej i z miłą chęcia schowam do pudełka :D

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
aa no u mnie też nie obyło się bez przebojów .
Po pierwszej CC niedoświadczona  :evil: położna urwała mi szew i zostawiła w środku , nie mówiąc mi o tym ,choć podejrzewałam że urwała . W rezultacie przez pół roku maskarycznie mi się paprało i otwierała się rana na ok 2cm . Pewnego dnia przyjrzałam się bliżej ranie i dojrzałam szew który sama wyciągnęłam .
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline dziubasek Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: .:25.08.2006:.
Toż to jeszcze trzeba mieć hangar na trzymanie tych pamiątek ;)
Bardzo podoba mi się pomysł z gazetą!

Osobiście zbieram tylko drobiazgi...

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Ja mam strych  ;D
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline liliann Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
mam kikut, opaski, kartkę ze szpitalnego łóżeczka....
ciuszki...
pierwsze włoski ścinane u fryzjera...do tego dyplom...
zeszyty z notatkami od dnia urodzin...
fotoksiążkę z pierwszego roku życia...



Morgan

  • Gość
my nie mamy gazety... nikt nie kupil buuu ;)

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Renia ja mogę się przejśc do mojego kantorka gdzie wywalamy papier i zobaczyć czy jest jakaś gazetka z tego dnia :)
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -